Jump to content

Tanie zawieszenie gwintowane made in china


Recommended Posts

Budżet niestety mały i weszła opcja taniego zawiasu lub samych sprężyn. Wiem ze zawias szału nie robi ale dla zwykłego kowalskiego praca dom czasem trochę szybciej z górki chyba lepsza opcja niż same sprężyny? doradzcie proszę

 

http://www.ebay.co.uk/itm/201396694593?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Link to post
Share on other sites

Na "praca-dom" to sobie zostaw seryjne, sprawne zawieszenie.

(tak, wiem - nuda, bo wydech po asfalcie nie szoruje i plomby nie trzeszcza)

Edited by AMI
Link to post
Share on other sites

tak, prokit działa przy seryjnych amortyzatorach, ALE jeśli sprzedawany jest w zestawie(jako bilstein b12 i jakiś zestaw eibach) to idzie z amorami b8, które są usztywnione i przystosowane do obniżonych sprężyn.

Link to post
Share on other sites

a czy oprócz obniezenia pelni ono jeszcze jakies zadanie?( dobrze, gdyby utwardzało nie pogarszajac funkcji działania amorka... ) 

Link to post
Share on other sites

zakładasz eibach i działa, eibach ma dwa modele ,te sprzedawane w pl są mieksze i dają rade z ori amorami na jazde na codzien,zadne chinole czy taiwany springi tez nie kupuj,hr i teiny sa ostrezjsze i ori amor moze nie dawac rady na poprzecznych nierównosciach , gwinty z plasteliny taiwan czy china odpada,a gwintu nigdy i przy jezdzie praca dom nie wykorzyystasz,drozsze utrzymanie,lepiej włóż kase w coś potrzebniejszego w auto zamiast gwintu z Bejrutu z drutu

Link to post
Share on other sites

w subaru niedłubałem zawiasu robiłęm to w dwóch audi a6 :

- sprezyny eibach pro kit - bardzo nieznaczne obnizenie ale komfort i lepsze prowadzenie to zdecydowanie, ale cos mi niepasowało w charakterystyce tego zestawienia wiec po miesiacu wyleciały...a wskoczył...

- gwint z firmy mts technic - dosc sztywno, duze obnizenie , ale na codzien niebyło walenia bebechami o asfalt , przy max obnizeniu jak gokard po krętych autostradach chorwacji 240 km/h i niebyło porblemu szedł jak po torach. Zwieszenie to ma juz 2,5 roku i nic sie niedzieje , niest to zawieszenie do motosportu bo jest poprostu za słabe i sie rozypie po miesiacu typowo lansowanie i normlana jazda. (niestety lubi sie sam skrecac pod włpywem czasu)

- kolejne audi chciałem zeby było nieco wyzej niz poprzednick na gwincie wiec tutaj wskoczyły tylko sprezyny z mts na ori amor i było super ! lekko sztywniej niz seria ale nietłukło strasznie , minimalnie niżej i to był najlepszy zestaw jaki miałęm ! 

 

teraz szukałęm czegos do forestera sh ale tu jest problem nieco :/ mts nic niema w swojej ofercie do mojego pędzidła :/

Link to post
Share on other sites

pisałem ze zawieszenie jest twarde ale to zalezy od stopnia obnizenia, po czesci moze również od masy samochodu która zmusza go do takiej a nie innej pracy. Dlatego zaznaczyłem ze mowie tu o audi a6 i ja byłem zadowolony jak z gwintu a z samoch springów jeszcze bardziej. Co kto lubi. Stosunek ceny/jakość nic lepszego sie nie trafi ! Dla mnie beton to było Ta technic ! matko to sie nic nieuginało ! a do tego było to w vw lupo wiec tłukło az pląby bolały !

Link to post
Share on other sites

Ja też miałem nieprzyjemność przejechania się na MTSie, auto jak pingpong się zachowywało na każdej nierówności, zero wybierania. Ktoś sobie wymyślił że jak zrobi beton, który kompletnie nie pracuje to będzie ok, tyle że nie tędy droga.

 

P.S. Ta Technik i MTS różnią się tylko znaczkiem.

Edited by skwaro
Link to post
Share on other sites

Czyli zawias zrobiony do aut, na ulicę typu mega gleba w golfie, czy beemce, gdzie na czymś miększym będzie dobijać. ;)

Link to post
Share on other sites
P.S. Ta Technik i MTS różnią się tylko znaczkiem.

 

 

to akurat nie jest prawda, ale niebede sie tu rozpisywał dla zaintersowanych łatwo mozna to zwryfikowac 

 

 

 

Czyli zawias zrobiony do aut, na ulicę typu mega gleba w golfie, czy beemce, gdzie na czymś miększym będzie dobijać.

 

to tez pisałęm ze jest to typowo do lansu a nie zadnej nawet namiastki sportowej jazdy o czym pisze producent w instrukcji 

 

I odsyłam do tytułu tego tematu a zwłaszcza do pierwszej jego cześci "tanie zawieszenie gwinowane..." mając to nauwadze stwerdzam ze moja wypowiedz jest na temat i uzasadniona. 

Wiadomo ze sa o wiele lepsze zawieszenia ale nierozatrujemy tego w kategori tanie. A jak ktoś szuka taniego to wiadomo ze tani zawias niebedzie super zenie  bedzie wybierał , tłumił itp itd. 

Edited by NewSuberator
Link to post
Share on other sites

tylko że tu są opcje dwie - albo kupić tani, syfiasty gwint(jeden czort czy to mts, ta-t, to coś z ebaya czy inne) który będzie zawsze nieprzewidywalny - bo nie wiadomo jak to się zachowa, bo jak np trafi się jakaś poprzeczna nierówność w szybkim zakręcie, zawias nie ogarnie to może być niefajnie - albo kupić springi, które są sprawdzone przez ogromne ilości kierowców na całym świecie, każdy wie jak to działa i wiadomo dobrze co może się stać, a co nie. NewSuberator - chcesz jeździć na kupie to na niej jeździj dalej, ale nie polecaj tego nikomu. a jak chcesz dla siebie to kup sobie tuning art, jeszcze tańsza wersja mtsa/ta-t. a jak auto kiedyś wywinie numer i wysiądziesz z pełnymi majtkami, bo zawias nie ogarnął, to może zrozumiesz...

Link to post
Share on other sites

 

 

A jak ktoś szuka taniego to wiadomo ze tani zawias niebedzie super zenie bedzie wybierał , tłumił itp itd.

 

Rolą zawieszenia jest właśnie "wybieranie" nierówności. Inaczej wystarczyłaby spawarka i rura. Używany zawias seryjny sprawdzi się lepiej w seryjnym aucie, niż słaby gwint.

Link to post
Share on other sites

a czy ja komuś coś POLECIŁEM ?! opisałem swoje wrazenia w 3 wariantach, zaintersowany moze sobie przeczytac ocenic , stwierdzic. !! Na mts miałem nalatane sporo km i nigdy jak to mowisz niemiałem pełnych majtek. 

 

który będzie zawsze nieprzewidywalny - bo nie wiadomo jak to się zachowa

bez przesady wiadomo jak sie zachowa zle wybierze nierównosci i wiadomo jak sie moze to skonczyc, z małymi umiejetnosciami kierowcy , kwestia jest myślenia i wiedzy na czym sie jezdzi i jak nalezy to uzytkowac ! ze jak ma sie załozony mts to sie nie goni na złamanie karku gdzie sa np koleiny.I akurat rozumiem to doskonale. Poraz 3 mowie ze niesłuzy to do sportowej jazdy !!!!Jedzac do roboty i do sklepu -wystarcza 

KIedyś niesetety przez krótki czas miałęm do użytku zawias KW i to jest klasa na tym jezdziło sie bajecznie ! ale AUTOR WĄTKU PYTA O TANI ZAWIAS GWINTOWANY a nie o to czy waszym zdaniem jest to opłacalne, wiec odpowaidam mu na pytanie swoimi doswiadczeniami w temacie TANICH

 

A I na obrone mts przemawia jeszcze to ze jest to jakas firma na której mozemy sie coś dowiedziec , sa na rynku kilka lat maja certyfikat itp itd wiec co nieco na ten temat wiadomo. Niż zestawy made in china gdzie każdy amortyzator w zestawie pewnie pracuje inaczej ...wiec jesli autor watku i tak sie uprze na tani zawias to lepszy mts niz chińczyk. 

 

i poraz ostani MTS NIE SŁUŻY DO JAZDY SPORTOWEJ ! 


 

 

Rolą zawieszenia jest właśnie "wybieranie" nierówności. Inaczej wystarczyłaby spawarka i rura. Używany zawias seryjny sprawdzi się lepiej w seryjnym aucie, niż słaby gwint.

 

oczywiście ze tak ! tylko o to autor niepytał :P a ja odpowiadam na pytanie. Bo stwierdzam ze juz u nas w kraju na czubku siedzą ci co to wszystko wiedza najlepiej co my wszyscy chcemy (inżynierowie naszych marzeń) wiec ja sie wstrzymuje od narzucania swojego , tylko odpowiadam na pytanie w watku 

 

i mysle ze tema zawieszen mts mozemy juz zakończyć niema co zaśmiecać watku, padły argumenty z jednej i z drogiej strony 

Edited by NewSuberator
Link to post
Share on other sites

nie. wprowadzasz zamęt uparcie broniąc mts, pomimo tego, że WĄTEK DOTYCZY JEDNEGO MODELU CHIŃSKIEGO GWINTU Z EBAYA w porównaniu ze springami. kupiłeś syf, teraz próbujesz z niego zrobić super zawieszenie, które - jak się okazuje po Twoich argumentach - nie nadaje się do jazdy w żaden sposób. sportowo - nie, codziennie - nie, to co zostaje? a ja i tak twierdzę, że lepszy będzie taki chinol za 330Ł z ebaya niż mts/ta-t i reszta syfu.

Link to post
Share on other sites
jak się okazuje po Twoich argumentach - nie nadaje się do jazdy w żaden sposób. sportowo - nie, codziennie - nie

 

 

i odpowiedz  

 

Jedzac do roboty i do sklepu -wystarcza 

 

 

wiec kto wprowadza zmęt to juz niewiem

 

 

 

wprowadzasz zamęt uparcie broniąc mts

i moja odpowiedz

 

wiadomo ze tani zawias niebedzie super zenie  bedzie wybierał , tłumił itp itd. 

 

 

 i moja 2 odpowiedz 

 

bez przesady wiadomo jak sie zachowa zle wybierze nierównosci i wiadomo jak sie moze to skonczyc, z małymi umiejetnosciami kierowcy , kwestia jest myślenia i wiedzy na czym sie jezdzi i jak nalezy to uzytkowac ! ze jak ma sie załozony mts to sie nie goni na złamanie karku gdzie sa np koleiny

 

skoro to jest uporczywa obrona mts a nie uwidacznianie jego wad.. ....

 

 

 

a ja i tak twierdzę, że lepszy będzie taki chinol za 330Ł z ebaya niż mts/ta-t i reszta syfu.

no i powidzenia

 

ja wiecej juz sie niebęde udzielał, bo juz sie wypowiedziałęm

A Ty kolego SIEWCU więcej luzu bo zachowujesz sie co najmniej jak bym był obwoźnym sprzedawcą mts i właśnie sprzedał,... ba i założył na samochód Ci bubla za czapke pieniedzy. Wiecej luzu a wszystkim nam bedzie lżej  

 

pomimo wszystko Pozdrawiam 

Edited by NewSuberator
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...