Jabol1908 Opublikowano 7 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2016 Budżet niestety mały i weszła opcja taniego zawiasu lub samych sprężyn. Wiem ze zawias szału nie robi ale dla zwykłego kowalskiego praca dom czasem trochę szybciej z górki chyba lepsza opcja niż same sprężyny? doradzcie proszę http://www.ebay.co.uk/itm/201396694593?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 7 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2016 (edytowane) Na "praca-dom" to sobie zostaw seryjne, sprawne zawieszenie. (tak, wiem - nuda, bo wydech po asfalcie nie szoruje i plomby nie trzeszcza) Edytowane 7 Marca 2016 przez AMI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba553 Opublikowano 7 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2016 Ami ma racje,zostaw serie i dozbieraj funduszy na coś solidnego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PR7EMEK Opublikowano 7 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2016 Ja właśnie zastąpiłem tajwańczyka z UK serią, a ty zastanawiasz się nad chińczykiem... kasa wyrzucona w błoto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabol1908 Opublikowano 7 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2016 Oki przekonaliście mnie.Jak na razie wybijam se zawias z głowy, dzięki za rady.pozd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian96 Opublikowano 7 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2016 Ja założyłem kilka dni temu Eibach Pro Kit i jestem bardzo zadowolony Tobie też polecam :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabol1908 Opublikowano 7 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2016 Podobno są b.dobre i własnie tez się zastanawiałem ale według strony producenta to nie maja do WRX 2.5 07r. http://www.eibach.pl/search.html?search_type=catalog&marka=11&model=140&product_line=1520 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyrmaz Opublikowano 8 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2016 te sprezynki to na zwykle amory? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 8 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2016 tak, prokit działa przy seryjnych amortyzatorach, ALE jeśli sprzedawany jest w zestawie(jako bilstein b12 i jakiś zestaw eibach) to idzie z amorami b8, które są usztywnione i przystosowane do obniżonych sprężyn. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyrmaz Opublikowano 9 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2016 a czy oprócz obniezenia pelni ono jeszcze jakies zadanie?( dobrze, gdyby utwardzało nie pogarszajac funkcji działania amorka... ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FITNES Opublikowano 9 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2016 zakładasz eibach i działa, eibach ma dwa modele ,te sprzedawane w pl są mieksze i dają rade z ori amorami na jazde na codzien,zadne chinole czy taiwany springi tez nie kupuj,hr i teiny sa ostrezjsze i ori amor moze nie dawac rady na poprzecznych nierównosciach , gwinty z plasteliny taiwan czy china odpada,a gwintu nigdy i przy jezdzie praca dom nie wykorzyystasz,drozsze utrzymanie,lepiej włóż kase w coś potrzebniejszego w auto zamiast gwintu z Bejrutu z drutu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 9 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2016 w subaru niedłubałem zawiasu robiłęm to w dwóch audi a6 : - sprezyny eibach pro kit - bardzo nieznaczne obnizenie ale komfort i lepsze prowadzenie to zdecydowanie, ale cos mi niepasowało w charakterystyce tego zestawienia wiec po miesiacu wyleciały...a wskoczył... - gwint z firmy mts technic - dosc sztywno, duze obnizenie , ale na codzien niebyło walenia bebechami o asfalt , przy max obnizeniu jak gokard po krętych autostradach chorwacji 240 km/h i niebyło porblemu szedł jak po torach. Zwieszenie to ma juz 2,5 roku i nic sie niedzieje , niest to zawieszenie do motosportu bo jest poprostu za słabe i sie rozypie po miesiacu typowo lansowanie i normlana jazda. (niestety lubi sie sam skrecac pod włpywem czasu) - kolejne audi chciałem zeby było nieco wyzej niz poprzednick na gwincie wiec tutaj wskoczyły tylko sprezyny z mts na ori amor i było super ! lekko sztywniej niz seria ale nietłukło strasznie , minimalnie niżej i to był najlepszy zestaw jaki miałęm ! teraz szukałęm czegos do forestera sh ale tu jest problem nieco :/ mts nic niema w swojej ofercie do mojego pędzidła :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 9 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2016 jeździłem na mtsie i nic się nie pokrywa. syf, kiła i mogiła - twardo, zero wybierania, nic nie pracuje. FITNES dobrze prawi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 9 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2016 pisałem ze zawieszenie jest twarde ale to zalezy od stopnia obnizenia, po czesci moze również od masy samochodu która zmusza go do takiej a nie innej pracy. Dlatego zaznaczyłem ze mowie tu o audi a6 i ja byłem zadowolony jak z gwintu a z samoch springów jeszcze bardziej. Co kto lubi. Stosunek ceny/jakość nic lepszego sie nie trafi ! Dla mnie beton to było Ta technic ! matko to sie nic nieuginało ! a do tego było to w vw lupo wiec tłukło az pląby bolały ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 9 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2016 (edytowane) Ja też miałem nieprzyjemność przejechania się na MTSie, auto jak pingpong się zachowywało na każdej nierówności, zero wybierania. Ktoś sobie wymyślił że jak zrobi beton, który kompletnie nie pracuje to będzie ok, tyle że nie tędy droga. P.S. Ta Technik i MTS różnią się tylko znaczkiem. Edytowane 9 Marca 2016 przez skwaro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crazy_Ivan Opublikowano 9 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2016 Czyli zawias zrobiony do aut, na ulicę typu mega gleba w golfie, czy beemce, gdzie na czymś miększym będzie dobijać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 9 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2016 (edytowane) P.S. Ta Technik i MTS różnią się tylko znaczkiem. to akurat nie jest prawda, ale niebede sie tu rozpisywał dla zaintersowanych łatwo mozna to zwryfikowac Czyli zawias zrobiony do aut, na ulicę typu mega gleba w golfie, czy beemce, gdzie na czymś miększym będzie dobijać. to tez pisałęm ze jest to typowo do lansu a nie zadnej nawet namiastki sportowej jazdy o czym pisze producent w instrukcji I odsyłam do tytułu tego tematu a zwłaszcza do pierwszej jego cześci "tanie zawieszenie gwinowane..." mając to nauwadze stwerdzam ze moja wypowiedz jest na temat i uzasadniona. Wiadomo ze sa o wiele lepsze zawieszenia ale nierozatrujemy tego w kategori tanie. A jak ktoś szuka taniego to wiadomo ze tani zawias niebedzie super zenie bedzie wybierał , tłumił itp itd. Edytowane 9 Marca 2016 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 9 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2016 tylko że tu są opcje dwie - albo kupić tani, syfiasty gwint(jeden czort czy to mts, ta-t, to coś z ebaya czy inne) który będzie zawsze nieprzewidywalny - bo nie wiadomo jak to się zachowa, bo jak np trafi się jakaś poprzeczna nierówność w szybkim zakręcie, zawias nie ogarnie to może być niefajnie - albo kupić springi, które są sprawdzone przez ogromne ilości kierowców na całym świecie, każdy wie jak to działa i wiadomo dobrze co może się stać, a co nie. NewSuberator - chcesz jeździć na kupie to na niej jeździj dalej, ale nie polecaj tego nikomu. a jak chcesz dla siebie to kup sobie tuning art, jeszcze tańsza wersja mtsa/ta-t. a jak auto kiedyś wywinie numer i wysiądziesz z pełnymi majtkami, bo zawias nie ogarnął, to może zrozumiesz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crazy_Ivan Opublikowano 9 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2016 A jak ktoś szuka taniego to wiadomo ze tani zawias niebedzie super zenie bedzie wybierał , tłumił itp itd. Rolą zawieszenia jest właśnie "wybieranie" nierówności. Inaczej wystarczyłaby spawarka i rura. Używany zawias seryjny sprawdzi się lepiej w seryjnym aucie, niż słaby gwint. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 9 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2016 (edytowane) a czy ja komuś coś POLECIŁEM ?! opisałem swoje wrazenia w 3 wariantach, zaintersowany moze sobie przeczytac ocenic , stwierdzic. !! Na mts miałem nalatane sporo km i nigdy jak to mowisz niemiałem pełnych majtek. który będzie zawsze nieprzewidywalny - bo nie wiadomo jak to się zachowa bez przesady wiadomo jak sie zachowa zle wybierze nierównosci i wiadomo jak sie moze to skonczyc, z małymi umiejetnosciami kierowcy , kwestia jest myślenia i wiedzy na czym sie jezdzi i jak nalezy to uzytkowac ! ze jak ma sie załozony mts to sie nie goni na złamanie karku gdzie sa np koleiny.I akurat rozumiem to doskonale. Poraz 3 mowie ze niesłuzy to do sportowej jazdy !!!!Jedzac do roboty i do sklepu -wystarcza KIedyś niesetety przez krótki czas miałęm do użytku zawias KW i to jest klasa na tym jezdziło sie bajecznie ! ale AUTOR WĄTKU PYTA O TANI ZAWIAS GWINTOWANY a nie o to czy waszym zdaniem jest to opłacalne, wiec odpowaidam mu na pytanie swoimi doswiadczeniami w temacie TANICH A I na obrone mts przemawia jeszcze to ze jest to jakas firma na której mozemy sie coś dowiedziec , sa na rynku kilka lat maja certyfikat itp itd wiec co nieco na ten temat wiadomo. Niż zestawy made in china gdzie każdy amortyzator w zestawie pewnie pracuje inaczej ...wiec jesli autor watku i tak sie uprze na tani zawias to lepszy mts niz chińczyk. i poraz ostani MTS NIE SŁUŻY DO JAZDY SPORTOWEJ ! Rolą zawieszenia jest właśnie "wybieranie" nierówności. Inaczej wystarczyłaby spawarka i rura. Używany zawias seryjny sprawdzi się lepiej w seryjnym aucie, niż słaby gwint. oczywiście ze tak ! tylko o to autor niepytał a ja odpowiadam na pytanie. Bo stwierdzam ze juz u nas w kraju na czubku siedzą ci co to wszystko wiedza najlepiej co my wszyscy chcemy (inżynierowie naszych marzeń) wiec ja sie wstrzymuje od narzucania swojego , tylko odpowiadam na pytanie w watku i mysle ze tema zawieszen mts mozemy juz zakończyć niema co zaśmiecać watku, padły argumenty z jednej i z drogiej strony Edytowane 9 Marca 2016 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 9 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2016 nie. wprowadzasz zamęt uparcie broniąc mts, pomimo tego, że WĄTEK DOTYCZY JEDNEGO MODELU CHIŃSKIEGO GWINTU Z EBAYA w porównaniu ze springami. kupiłeś syf, teraz próbujesz z niego zrobić super zawieszenie, które - jak się okazuje po Twoich argumentach - nie nadaje się do jazdy w żaden sposób. sportowo - nie, codziennie - nie, to co zostaje? a ja i tak twierdzę, że lepszy będzie taki chinol za 330Ł z ebaya niż mts/ta-t i reszta syfu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 9 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2016 (edytowane) jak się okazuje po Twoich argumentach - nie nadaje się do jazdy w żaden sposób. sportowo - nie, codziennie - nie i odpowiedz Jedzac do roboty i do sklepu -wystarcza wiec kto wprowadza zmęt to juz niewiem wprowadzasz zamęt uparcie broniąc mts i moja odpowiedz wiadomo ze tani zawias niebedzie super zenie bedzie wybierał , tłumił itp itd. i moja 2 odpowiedz bez przesady wiadomo jak sie zachowa zle wybierze nierównosci i wiadomo jak sie moze to skonczyc, z małymi umiejetnosciami kierowcy , kwestia jest myślenia i wiedzy na czym sie jezdzi i jak nalezy to uzytkowac ! ze jak ma sie załozony mts to sie nie goni na złamanie karku gdzie sa np koleiny skoro to jest uporczywa obrona mts a nie uwidacznianie jego wad.. .... a ja i tak twierdzę, że lepszy będzie taki chinol za 330Ł z ebaya niż mts/ta-t i reszta syfu. no i powidzenia ja wiecej juz sie niebęde udzielał, bo juz sie wypowiedziałęm A Ty kolego SIEWCU więcej luzu bo zachowujesz sie co najmniej jak bym był obwoźnym sprzedawcą mts i właśnie sprzedał,... ba i założył na samochód Ci bubla za czapke pieniedzy. Wiecej luzu a wszystkim nam bedzie lżej pomimo wszystko Pozdrawiam Edytowane 9 Marca 2016 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woyt Opublikowano 9 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2016 czizs, szat de fak ap! bo już się rzygać chce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się