Skocz do zawartości

Co kupiłem dzisiaj do swojej subary ? Bez foty też się liczy !


Juras K

Rekomendowane odpowiedzi

36 minut temu, tedimy99 napisał:

Ciekawe jak będzie hamowało z tymi klockami? 20201106_192131.thumb.jpg.e28f27ffe275fe4ac732b11b308bc4e8.jpg

Powinno być ok. ja Hawki mialem tylko raz i były to HPS 5 (chyba tak to się nazywało) to w sti gd jako drogowe spisywały się poprawnie. W GV jeżdżę na Mintexach a teraz mam Ferodo DS2500 i szczerze to wolałem Mintexy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Tommi1 napisał:

Powinno być ok. ja Hawki mialem tylko raz i były to HPS 5 (chyba tak to się nazywało) to w sti gd jako drogowe spisywały się poprawnie. W GV jeżdżę na Mintexach a teraz mam Ferodo DS2500 i szczerze to wolałem Mintexy.

A co je najbardziej różni. Chodzi mi o DS2500 vs Mintex. Mintexy to 5511?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, tedimy99 napisał:

A co je najbardziej różni. Chodzi mi o DS2500 vs Mintex. Mintexy to 5511?

Mintex 1155, wg. mojego czucia DS'y są jakby mniej agresywne, jakby reakcja na wciśnięcie pedału przychodzi z delikatnym opóźnieniem. Ale trzeba pamiętać że to takie moje odczucie, ja lubię jak klocek wżera się w tarcze i bierze "agresywnie".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Tommi1 napisał:

Mintex 1155, wg. mojego czucia DS'y są jakby mniej agresywne, jakby reakcja na wciśnięcie pedału przychodzi z delikatnym opóźnieniem. Ale trzeba pamiętać że to takie moje odczucie, ja lubię jak klocek wżera się w tarcze i bierze "agresywnie".

Liczę ,że u mnie teraz nastąpi poprawa hamuca. Też lubię ja hamuje agresywnie. Co najbardziej mnie dziwi ; do pracy kupiłem na wiosnę Amaroka i jeżdżę nim na codzień (budowy) i tu hamule jest ' brzytwa' pomimo zwykłych tarcz ,klocków i bębnów z tyłu. Pomimo 2ton macy siła hamowania jest tak duża , że trzeba się mocno za kierę zapierać podczas nagłego hamowania. A w Subaru trzeba się mocno nagłowić i wykosztować aby jako tako hamowało. Dziwne to trochę.:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, tedimy99 napisał:

Liczę ,że u mnie teraz nastąpi poprawa hamuca. Też lubię ja hamuje agresywnie. Co najbardziej mnie dziwi ; do pracy kupiłem na wiosnę Amaroka i jeżdżę nim na codzień (budowy) i tu hamule jest ' brzytwa' pomimo zwykłych tarcz ,klocków i bębnów z tyłu. Pomimo 2ton macy siła hamowania jest tak duża , że trzeba się mocno za kierę zapierać podczas nagłego hamowania. A w Subaru trzeba się mocno nagłowić i wykosztować aby jako tako hamowało. Dziwne to trochę.:(

W amaroku są bębny? :huh:

Co do siły hamowania to pewnie kwestia serwo.

Jak miałem Grande Punto to tam też wystarczyło delikatnie wciskać pedał hamulca w stosunku do tego c jak trzeba deptać w Subarynie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

52 minuty temu, ewemarkam napisał:

. Ale z drugiej strony to samochód użytkowy. A nie limuzyna.

Co racja to racja. Kilka lat temu na Ukrainie, gdzie żeby dojechać do wyciągu narciarskiego trzeba było się przesiąść do UAZa 452, to pozytywnie, na miejscu pod wyciągiem, zaskoczył mnie widok Amaroka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, falente napisał:

W każdej ciężarówce są właśnie bębny z tego samego powodu

Z tym to nie trafiłeś, chyba były w Ziłach, Kamazach, Starach, Jelczach, Tatrach. Jeżdżę służbowo Volvo FH 500 i mam na wszystkich osiach tarczowe wentylowane i broń Panie Boże abym siadł na auto ciężarowe z bębnami. Wystarczy że ciągnę za sobą 32tony na bębnach.....Porażka. A jeszcze obsługa tych ukł. hamulcowych to totalne nieporozumienie, ciągłą regulacja siły hamowania itp itd. Większość starych naczep i nowe wychodzą już na tarczach. Dla mnie wypuszczanie auta w dzisiejszych czasach na bębnach to nieporozumienie, tym bardziej pick up'a ważącego ponad 2 tony i z mocą powyżej 150KM.

Edytowane przez yaroz
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, yaroz napisał:

Z tym to nie trafiłeś, chyba były w Ziłach, Kamazach, Starach, Jelczach. Jeżdżę służbowo Volvo FH 500 i mam na wszystkich osiach tarczowe wentylowane i broń Panie Boże abym siadł na auto ciężarowe z bębnami. Wystarczy że ciągnę za sobą 32tony na bębnach.....Porażka. A jeszcze obsługa tych ukł. hamulcowych to totalne nieporozumienie, ciągłą regulacja siły hamowania itp itd. Większość starych naczep i nowe wychodzą już na tarczach. Dla mnie wypuszczanie auta w dzisiejszych czasach na bębnach to nieporozumienie, tym bardziej pick up'a ważącego ponad 2 tony i z mocą powyżej 150KM.

bębny są tańsze, ale bardziej kosztowne przy użyciu masowym (Serwis). Do ciężarówki, masz rację, słaba opcja. Do dużej osobówki lub vana już spoko. (no chyba że ktoiś wali po 300tkm rocznie i targa wuj ciężkie przyczepy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 29.10.2020 o 07:13, gutek napisał:

Docierałem wg procedury z Pizzabrakes tak " na ostro " :D .Jakość hamulca jest b.dobra tylko te piski przy delikatnym hamowaniu  są naprawdę mocne

No... To z nowym kompletem mam teraz tak jak Ty :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, raci napisał:

U mnie już ze 3 lata będzie.
1ba0c21fd45091cdaa33666fa614cb4f.jpg

Wysłane z mojego HTC U11 przy użyciu Tapatalka
 

Jak widzę te mocowania do akumulatora to mnie telepie. Głupszych nie dało się zamontować 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Vercy napisał:

Jak widzę te mocowania do akumulatora to mnie telepie. Głupszych nie dało się zamontować 

Ja już mam plastikową podstawę akumulatora z grupy VAG, koszt 10zł, na wiosnę będzie przeszczep i pozbycie się tego żelastwa :D Oryginalna, metalowa powoli znika :biglol::toobad:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...