Tommi1 Opublikowano 6 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2020 36 minut temu, tedimy99 napisał: Ciekawe jak będzie hamowało z tymi klockami? Powinno być ok. ja Hawki mialem tylko raz i były to HPS 5 (chyba tak to się nazywało) to w sti gd jako drogowe spisywały się poprawnie. W GV jeżdżę na Mintexach a teraz mam Ferodo DS2500 i szczerze to wolałem Mintexy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 6 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2020 3 minuty temu, Tommi1 napisał: Powinno być ok. ja Hawki mialem tylko raz i były to HPS 5 (chyba tak to się nazywało) to w sti gd jako drogowe spisywały się poprawnie. W GV jeżdżę na Mintexach a teraz mam Ferodo DS2500 i szczerze to wolałem Mintexy. A co je najbardziej różni. Chodzi mi o DS2500 vs Mintex. Mintexy to 5511? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommi1 Opublikowano 6 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2020 7 minut temu, tedimy99 napisał: A co je najbardziej różni. Chodzi mi o DS2500 vs Mintex. Mintexy to 5511? Mintex 1155, wg. mojego czucia DS'y są jakby mniej agresywne, jakby reakcja na wciśnięcie pedału przychodzi z delikatnym opóźnieniem. Ale trzeba pamiętać że to takie moje odczucie, ja lubię jak klocek wżera się w tarcze i bierze "agresywnie". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 6 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2020 4 minuty temu, Tommi1 napisał: Mintex 1155, wg. mojego czucia DS'y są jakby mniej agresywne, jakby reakcja na wciśnięcie pedału przychodzi z delikatnym opóźnieniem. Ale trzeba pamiętać że to takie moje odczucie, ja lubię jak klocek wżera się w tarcze i bierze "agresywnie". Liczę ,że u mnie teraz nastąpi poprawa hamuca. Też lubię ja hamuje agresywnie. Co najbardziej mnie dziwi ; do pracy kupiłem na wiosnę Amaroka i jeżdżę nim na codzień (budowy) i tu hamule jest ' brzytwa' pomimo zwykłych tarcz ,klocków i bębnów z tyłu. Pomimo 2ton macy siła hamowania jest tak duża , że trzeba się mocno za kierę zapierać podczas nagłego hamowania. A w Subaru trzeba się mocno nagłowić i wykosztować aby jako tako hamowało. Dziwne to trochę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal Opublikowano 6 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2020 Może to kwestia wspomagania, w Subaru trzeba mocno deptać w pedal żeby auto hamowało.Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal Opublikowano 6 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2020 Za radą @kowala zakupiłem takie tarcze. Sprzedawca proponował gładkie trochę tańsze , ale wybrałem nacinane, czas pokaże czy słusznie. Może w końcu będzie cisza przy hamowaniu.Będziesz Pan zadowolony Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 6 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2020 7 minut temu, kowal napisał: Będziesz Pan zadowolony Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka Trzeba je jakoś docierać , mam na myśli ileś tam km bez hamowania ze 1xx do toczenia się? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiwi 4ester Opublikowano 7 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2020 7 godzin temu, tedimy99 napisał: Liczę ,że u mnie teraz nastąpi poprawa hamuca. Też lubię ja hamuje agresywnie. Co najbardziej mnie dziwi ; do pracy kupiłem na wiosnę Amaroka i jeżdżę nim na codzień (budowy) i tu hamule jest ' brzytwa' pomimo zwykłych tarcz ,klocków i bębnów z tyłu. Pomimo 2ton macy siła hamowania jest tak duża , że trzeba się mocno za kierę zapierać podczas nagłego hamowania. A w Subaru trzeba się mocno nagłowić i wykosztować aby jako tako hamowało. Dziwne to trochę. W amaroku są bębny? Co do siły hamowania to pewnie kwestia serwo. Jak miałem Grande Punto to tam też wystarczyło delikatnie wciskać pedał hamulca w stosunku do tego c jak trzeba deptać w Subarynie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 7 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2020 Amarok to muł roboczy. Kiedyś widziałem go na motor show w Krakowie, jakiś czas po premierze. To zdziwiły mnie twarde plastiki w środku, właśnie bębny z tyłu. Ale z drugiej strony to samochód użytkowy. A nie limuzyna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiwi 4ester Opublikowano 7 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2020 52 minuty temu, ewemarkam napisał: . Ale z drugiej strony to samochód użytkowy. A nie limuzyna. Co racja to racja. Kilka lat temu na Ukrainie, gdzie żeby dojechać do wyciągu narciarskiego trzeba było się przesiąść do UAZa 452, to pozytywnie, na miejscu pod wyciągiem, zaskoczył mnie widok Amaroka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
falente Opublikowano 7 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2020 Właśnie dlatego ma bębny, bo ciężki jest i duzo sili do hamowania potrzeba.W każdej ciężarówce są właśnie bębny z tego samego powodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 7 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2020 (edytowane) 2 godziny temu, falente napisał: W każdej ciężarówce są właśnie bębny z tego samego powodu Z tym to nie trafiłeś, chyba były w Ziłach, Kamazach, Starach, Jelczach, Tatrach. Jeżdżę służbowo Volvo FH 500 i mam na wszystkich osiach tarczowe wentylowane i broń Panie Boże abym siadł na auto ciężarowe z bębnami. Wystarczy że ciągnę za sobą 32tony na bębnach.....Porażka. A jeszcze obsługa tych ukł. hamulcowych to totalne nieporozumienie, ciągłą regulacja siły hamowania itp itd. Większość starych naczep i nowe wychodzą już na tarczach. Dla mnie wypuszczanie auta w dzisiejszych czasach na bębnach to nieporozumienie, tym bardziej pick up'a ważącego ponad 2 tony i z mocą powyżej 150KM. Edytowane 7 Listopada 2020 przez yaroz 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vercy Opublikowano 7 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2020 8 minut temu, yaroz napisał: Z tym to nie trafiłeś, chyba były w Ziłach, Kamazach, Starach, Jelczach. Jeżdżę służbowo Volvo FH 500 i mam na wszystkich osiach tarczowe wentylowane i broń Panie Boże abym siadł na auto ciężarowe z bębnami. Wystarczy że ciągnę za sobą 32tony na bębnach.....Porażka. A jeszcze obsługa tych ukł. hamulcowych to totalne nieporozumienie, ciągłą regulacja siły hamowania itp itd. Większość starych naczep i nowe wychodzą już na tarczach. Dla mnie wypuszczanie auta w dzisiejszych czasach na bębnach to nieporozumienie, tym bardziej pick up'a ważącego ponad 2 tony i z mocą powyżej 150KM. bębny są tańsze, ale bardziej kosztowne przy użyciu masowym (Serwis). Do ciężarówki, masz rację, słaba opcja. Do dużej osobówki lub vana już spoko. (no chyba że ktoiś wali po 300tkm rocznie i targa wuj ciężkie przyczepy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiwi 4ester Opublikowano 7 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2020 A dziś jeszcze Navare widziałem z bębnami z tyłu. Coś w tym jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czekker Opublikowano 8 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2020 (edytowane) Kupione parę dni temu, ale dzisiaj odebrane z paczkomatu Zdjęte ze Speca B Wiem, wiem - identyczne jak w zwykłym Legacy/OBK Edytowane 8 Listopada 2020 przez czekker 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MDsuperstar Opublikowano 10 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2020 W dniu 29.10.2020 o 07:13, gutek napisał: Docierałem wg procedury z Pizzabrakes tak " na ostro " .Jakość hamulca jest b.dobra tylko te piski przy delikatnym hamowaniu są naprawdę mocne No... To z nowym kompletem mam teraz tak jak Ty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutek Opublikowano 10 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2020 9 godzin temu, MDsuperstar napisał: No... To z nowym kompletem mam teraz tak jak Ty Może trafiła się taka partia klocków . Zaraz powiedzą że nie potrafimy układać nowych hebli 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 10 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2020 Nowy aku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosaskc Opublikowano 10 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2020 3 minuty temu, Oczkoo15 napisał: Nowy aku Taki sam kupiłem na wiosnę do swojego sti, dobry wybór 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rześki Opublikowano 11 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2020 Też mam taki Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raci Opublikowano 11 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2020 U mnie już ze 3 lata będzie.Wysłane z mojego HTC U11 przy użyciu Tapatalka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vercy Opublikowano 11 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2020 3 godziny temu, raci napisał: U mnie już ze 3 lata będzie. Wysłane z mojego HTC U11 przy użyciu Tapatalka Jak widzę te mocowania do akumulatora to mnie telepie. Głupszych nie dało się zamontować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 11 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2020 Teraz, Vercy napisał: Jak widzę te mocowania do akumulatora to mnie telepie. Głupszych nie dało się zamontować Co jest głupie i działa nie jest głupie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 11 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2020 Godzinę temu, Vercy napisał: Jak widzę te mocowania do akumulatora to mnie telepie. Głupszych nie dało się zamontować Ja już mam plastikową podstawę akumulatora z grupy VAG, koszt 10zł, na wiosnę będzie przeszczep i pozbycie się tego żelastwa Oryginalna, metalowa powoli znika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 11 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2020 8 minut temu, yaroz napisał: Oryginalna, metalowa powoli znika A u mnie jest w nienagannym stanie a samochód starszy, a podobno zielone ruda szmata lubi najbardziej. Wczoraj wyjmowałem akumulator żeby go podładować przed zimą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się