Jump to content

Co kupiłem dzisiaj do swojej subary ? Bez foty też się liczy !


Recommended Posts

Jeśli można zapytać - ile milionów trzeba zainwestować aby stać się posiadaczem takiego zacnego znaczka na grill Forka
Ok. 300zł z kosztami przesyłki i podatkami
  • Like 1
Link to post
Share on other sites
  • Replies 2.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Kupiłem sobie Speca   

Kupiłam drugie subaru, w sumie to trzecie. Tak że dokupiłam odpowiedni znaczek i dywaniki welurowe oraz nowe ciuchy    

Tytuł wątku to "Co kupiłem dzisiaj do swojej subary?". Czy można pod to podciągnąć zakup subary?  

Posted Images

16 godzin temu, skwaro napisał:
16 godzin temu, Gacu Gac napisał:
Jeśli można zapytać - ile milionów trzeba zainwestować aby stać się posiadaczem takiego zacnego znaczka na grill Forka emoji4.png

Ok. 300zł z kosztami przesyłki i podatkami

Powiem Ci szczerze, że obstawiałem trochę większą kwotę:) Tak czy inaczej znaczek robi robotę. Podeślij proszę na priv namiar na sprzedawcę. 

Link to post
Share on other sites
31 minut temu, Gacu Gac napisał:

Powiem Ci szczerze, że obstawiałem trochę większą kwotę:) Tak czy inaczej znaczek robi robotę. Podeślij proszę na priv namiar na sprzedawcę. 

Ja sam ściągałem z Japonii, ale jak chcesz możesz kupić np. tutaj:

https://www.japanparts.com/parts/list.php?dl=1&cm=10&md_sm=29:167&page=2

  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites

Do kompletu aby ssak wyglądał jak GT  (bo mi się podoba ,a nie ,żeby udawać przed innymi ) brakuje tylko progów i zderzaka .

Graty są ,ale nie ma kiedy się  za to wziąć (z własnego lenistwa :))

Pierwszy krok poczyniony,czyli dzisiaj właśnie odebrałem pomalowane dokładki, zderzak od kilku miesięcy czeka,trzeba rozkręcić i dać do malowania.

przep2.jpg

progi.jpg

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
16 minut temu, hemi112 napisał:

 

przep2.jpg

 

Na pierwszy rzut oka pomyślałem, że ten forek z tyłu to ma trochę kolor skopany w tylnych drzwiach, a one tylko otwarte są :biglol: impreza elegancka :ok:

Edited by Kiwi 4ester
  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
13 minut temu, SubaruLPG napisał:

Gumy na stabilizator nie będą za duże ? (21mm)

Mam nadzieję, że nie. Z tego co mierzyłem, to takie powinny być. 

Link to post
Share on other sites
8 minut temu, SubaruLPG napisał:

u mnie z przodu jest 20,3 na pręcie, w miejscu gdzie przychodzi tuleja.

Jaką wersja dokładnie? Nie strasz :unsure:

Link to post
Share on other sites

do OBK III 2.5 SOHC zamówiłem 20. Do Legacy IV 2.0 SOHC również 20 zamawiałem  z tego co pamiętam do przodu.

Być może u mnie pręty w obu egzemplarzach są mocno wyrobione w miejscu gdzie idzie tuleja.

 

 

Link to post
Share on other sites
Teraz, SubaruLPG napisał:

do OBK III 2.5 SOHC zamówiłem 20. Do Legacy IV 2.0 SOHC również 20 zamawiałem  z tego co pamiętam do przodu.

Być może u mnie pręty w obu egzemplarzach są mocno wyrobione w miejscu gdzie idzie tuleja.

 

 

Bardziej mam obawy, że w nieodpowiednim miejscu to zmierzyłem. Z drugiej strony na tylny zamawiałem 19, 2mm różnicy nie byłyby dużą różnicą.. Cóż okaże się. Najwyżej będę wymieniał, szkoda tylko że fura będzie rozebrana. Ale jakbym źle zmierzył, to watpie też, żeby wyszło akurat równo 21mm. To byłoby mega niefortunne.. 

Link to post
Share on other sites

Jeśli śruba się nie urwie to nie ma z tym dużo roboty... do odkręcenia masz łącznie 8 śrub. klucz 12 oraz 14 z tego co pamiętam.  Jeśli łączniki nie mają luzów to lepiej ich nie odkręcać.(pomocny będzie podnośnik do uniesienia pręta)

Link to post
Share on other sites
Teraz, SubaruLPG napisał:

Jeśli śruba się nie urwie to nie ma z tym dużo roboty... do odkręcenia masz łącznie 8 śrub. klucz 12 oraz 14 z tego co pamiętam.  Jeśli łączniki nie mają luzów to lepiej ich nie odkręcać.(pomocny będzie podnośnik do uniesienia pręta)

Szkopuł tkwi w tym, że samochód idzie na wymianę wszystkich gum z przodu, razem z łącznikami. Następnie będzie znacząco obniżany, więc podwórkowe wymiany już totalnie nie wejdą w grę - nie mam na ten moment nawet odpowiedniego lewarka. 

Link to post
Share on other sites
14 minut temu, Danko napisał:

nie mam na ten moment nawet odpowiedniego lewarka. 

Kiedyś miałem polo 86c2f ('91) solidnie posadzone na glebe z przodu 100mm z tyłu 80mm. Żaba u mechanika nie chciała wejść pod próg, ale fabryczny podnośnik dawał radę. Zobacz na taki lewarek:

f546e5c54690bf4ba29c1c775194

Występował też w nowszych Polo 93-99

Edited by ewemarkam
  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites

Te Lewarki muszą mieć stabilne podłoże. są wygodne w podnoszeniu jednak służą do okazjonalnego podnoszenia. mając passata b4 skrzywiłem tego typu lewarek po kilkudziesięciu podnoszeniach lewarek się poddał... Lewarek od Legacy za to ma bardzo słabo wykonane ucho do którego zakładamy korbę.  Według mnie lewarek Trapezowy jest bezpieczniejszym typem lewarka od tego który jest w VW.

Link to post
Share on other sites
@SubaruLPGogólnie to jasne, że tak. Ale może być problem z podłożeniem go, przy prześwitach, o jakich mówi @ewemarkam. A koniec końców u mnie wyjdzie koło 10cm prześwitu 

 

Jak pamiętam to dłoń na pionowo wchodziła pod samochód. Tzn moja. Było od progu do ziemi jakieś 8cm. Jedyne zdjęcie jakie mi zostało default_smile.png0f6c362500402c7675e641ef37ce0700.jpg&key=6be37ef05456507b0c1d0298e23b738b3d52c62aa11e26deca879fa5679000ee

 

 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Lewarek w Legacy IV jest niższy niż w OBK III.

 

Solidne lewarki trapezowe są np w chryslerach voyagerach są na klucz 19 a nie jakiś koluszko.... jednak są wysokie i do obniżonego legacy raczej na pewno nie podejdą

Link to post
Share on other sites

@ewemarkameeeeee gustowna furka! :faja:

@SubaruLPGno i to będzie główny problem. Znaleźć zarazem kompaktowy ale i wytrzymały lewarek. Ale szukać będę tak naprawdę, jak ostateczny spas się zrobi. 

Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, ewemarkam napisał:

Kiedyś miałem polo 86c2f ('91) solidnie posadzone na glebe z przodu 100mm z tyłu 80mm. Żaba u mechanika nie chciała wejść pod próg, ale fabryczny podnośnik dawał radę. Zobacz na taki lewarek:

f546e5c54690bf4ba29c1c775194

Występował też w nowszych Polo 93-99

W większości Grupy Vag jest taki lewarek, różni się tylko udźwigiem.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...