skwaro Opublikowano 3 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2020 Jeśli można zapytać - ile milionów trzeba zainwestować aby stać się posiadaczem takiego zacnego znaczka na grill Forka ? Ok. 300zł z kosztami przesyłki i podatkami 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MDsuperstar Opublikowano 4 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2020 (edytowane) Legacy RS - grupa A (Z małym naklejkowym fak-upem ) Edytowane 4 Czerwca 2020 przez MDsuperstar 8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gacu Gac Opublikowano 4 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2020 16 godzin temu, skwaro napisał: 16 godzin temu, Gacu Gac napisał: Jeśli można zapytać - ile milionów trzeba zainwestować aby stać się posiadaczem takiego zacnego znaczka na grill Forka ? Ok. 300zł z kosztami przesyłki i podatkami Powiem Ci szczerze, że obstawiałem trochę większą kwotę:) Tak czy inaczej znaczek robi robotę. Podeślij proszę na priv namiar na sprzedawcę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 4 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2020 31 minut temu, Gacu Gac napisał: Powiem Ci szczerze, że obstawiałem trochę większą kwotę:) Tak czy inaczej znaczek robi robotę. Podeślij proszę na priv namiar na sprzedawcę. Ja sam ściągałem z Japonii, ale jak chcesz możesz kupić np. tutaj: https://www.japanparts.com/parts/list.php?dl=1&cm=10&md_sm=29:167&page=2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiwi 4ester Opublikowano 4 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2020 Siłowniki pod maskę trochę słabsze od obecnych, które miałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hemi112 Opublikowano 4 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2020 Do kompletu aby ssak wyglądał jak GT (bo mi się podoba ,a nie ,żeby udawać przed innymi ) brakuje tylko progów i zderzaka . Graty są ,ale nie ma kiedy się za to wziąć (z własnego lenistwa :)) Pierwszy krok poczyniony,czyli dzisiaj właśnie odebrałem pomalowane dokładki, zderzak od kilku miesięcy czeka,trzeba rozkręcić i dać do malowania. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiwi 4ester Opublikowano 4 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2020 (edytowane) 16 minut temu, hemi112 napisał: Na pierwszy rzut oka pomyślałem, że ten forek z tyłu to ma trochę kolor skopany w tylnych drzwiach, a one tylko otwarte są impreza elegancka Edytowane 4 Czerwca 2020 przez Kiwi 4ester 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 9 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2020 Gumeczki przyszły! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubaruLPG Opublikowano 9 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2020 Gumy na stabilizator nie będą za duże ? (21mm) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 9 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2020 13 minut temu, SubaruLPG napisał: Gumy na stabilizator nie będą za duże ? (21mm) Mam nadzieję, że nie. Z tego co mierzyłem, to takie powinny być. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubaruLPG Opublikowano 9 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2020 (edytowane) u mnie z przodu jest 20,3 na pręcie, w miejscu gdzie przychodzi tuleja. Edytowane 9 Czerwca 2020 przez SubaruLPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 9 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2020 8 minut temu, SubaruLPG napisał: u mnie z przodu jest 20,3 na pręcie, w miejscu gdzie przychodzi tuleja. Jaką wersja dokładnie? Nie strasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubaruLPG Opublikowano 9 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2020 do OBK III 2.5 SOHC zamówiłem 20. Do Legacy IV 2.0 SOHC również 20 zamawiałem z tego co pamiętam do przodu. Być może u mnie pręty w obu egzemplarzach są mocno wyrobione w miejscu gdzie idzie tuleja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 9 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2020 Teraz, SubaruLPG napisał: do OBK III 2.5 SOHC zamówiłem 20. Do Legacy IV 2.0 SOHC również 20 zamawiałem z tego co pamiętam do przodu. Być może u mnie pręty w obu egzemplarzach są mocno wyrobione w miejscu gdzie idzie tuleja. Bardziej mam obawy, że w nieodpowiednim miejscu to zmierzyłem. Z drugiej strony na tylny zamawiałem 19, 2mm różnicy nie byłyby dużą różnicą.. Cóż okaże się. Najwyżej będę wymieniał, szkoda tylko że fura będzie rozebrana. Ale jakbym źle zmierzył, to watpie też, żeby wyszło akurat równo 21mm. To byłoby mega niefortunne.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubaruLPG Opublikowano 9 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2020 Jeśli śruba się nie urwie to nie ma z tym dużo roboty... do odkręcenia masz łącznie 8 śrub. klucz 12 oraz 14 z tego co pamiętam. Jeśli łączniki nie mają luzów to lepiej ich nie odkręcać.(pomocny będzie podnośnik do uniesienia pręta) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 9 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2020 Teraz, SubaruLPG napisał: Jeśli śruba się nie urwie to nie ma z tym dużo roboty... do odkręcenia masz łącznie 8 śrub. klucz 12 oraz 14 z tego co pamiętam. Jeśli łączniki nie mają luzów to lepiej ich nie odkręcać.(pomocny będzie podnośnik do uniesienia pręta) Szkopuł tkwi w tym, że samochód idzie na wymianę wszystkich gum z przodu, razem z łącznikami. Następnie będzie znacząco obniżany, więc podwórkowe wymiany już totalnie nie wejdą w grę - nie mam na ten moment nawet odpowiedniego lewarka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 9 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2020 (edytowane) 14 minut temu, Danko napisał: nie mam na ten moment nawet odpowiedniego lewarka. Kiedyś miałem polo 86c2f ('91) solidnie posadzone na glebe z przodu 100mm z tyłu 80mm. Żaba u mechanika nie chciała wejść pod próg, ale fabryczny podnośnik dawał radę. Zobacz na taki lewarek: Występował też w nowszych Polo 93-99 Edytowane 9 Czerwca 2020 przez ewemarkam 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 9 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2020 A po obczajam. Ale Legwan nie będzie za ciężki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janekbe Opublikowano 9 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2020 Rurkę wygiętą mu kupiłem 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubaruLPG Opublikowano 9 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2020 Te Lewarki muszą mieć stabilne podłoże. są wygodne w podnoszeniu jednak służą do okazjonalnego podnoszenia. mając passata b4 skrzywiłem tego typu lewarek po kilkudziesięciu podnoszeniach lewarek się poddał... Lewarek od Legacy za to ma bardzo słabo wykonane ucho do którego zakładamy korbę. Według mnie lewarek Trapezowy jest bezpieczniejszym typem lewarka od tego który jest w VW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 9 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2020 @SubaruLPGogólnie to jasne, że tak. Ale może być problem z podłożeniem go, przy prześwitach, o jakich mówi @ewemarkam. A koniec końców u mnie wyjdzie koło 10cm prześwitu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 9 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2020 @SubaruLPGogólnie to jasne, że tak. Ale może być problem z podłożeniem go, przy prześwitach, o jakich mówi @ewemarkam. A koniec końców u mnie wyjdzie koło 10cm prześwitu Jak pamiętam to dłoń na pionowo wchodziła pod samochód. Tzn moja. Było od progu do ziemi jakieś 8cm. Jedyne zdjęcie jakie mi zostało 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubaruLPG Opublikowano 9 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2020 Lewarek w Legacy IV jest niższy niż w OBK III. Solidne lewarki trapezowe są np w chryslerach voyagerach są na klucz 19 a nie jakiś koluszko.... jednak są wysokie i do obniżonego legacy raczej na pewno nie podejdą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 9 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2020 @ewemarkameeeeee gustowna furka! @SubaruLPGno i to będzie główny problem. Znaleźć zarazem kompaktowy ale i wytrzymały lewarek. Ale szukać będę tak naprawdę, jak ostateczny spas się zrobi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 10 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2020 7 godzin temu, ewemarkam napisał: Kiedyś miałem polo 86c2f ('91) solidnie posadzone na glebe z przodu 100mm z tyłu 80mm. Żaba u mechanika nie chciała wejść pod próg, ale fabryczny podnośnik dawał radę. Zobacz na taki lewarek: Występował też w nowszych Polo 93-99 W większości Grupy Vag jest taki lewarek, różni się tylko udźwigiem. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się