Skocz do zawartości

Co kupiłem dzisiaj do swojej subary ? Bez foty też się liczy !


Juras K

Rekomendowane odpowiedzi

16 godzin temu, skwaro napisał:
16 godzin temu, Gacu Gac napisał:
Jeśli można zapytać - ile milionów trzeba zainwestować aby stać się posiadaczem takiego zacnego znaczka na grill Forka emoji4.png

Ok. 300zł z kosztami przesyłki i podatkami

Powiem Ci szczerze, że obstawiałem trochę większą kwotę:) Tak czy inaczej znaczek robi robotę. Podeślij proszę na priv namiar na sprzedawcę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, Gacu Gac napisał:

Powiem Ci szczerze, że obstawiałem trochę większą kwotę:) Tak czy inaczej znaczek robi robotę. Podeślij proszę na priv namiar na sprzedawcę. 

Ja sam ściągałem z Japonii, ale jak chcesz możesz kupić np. tutaj:

https://www.japanparts.com/parts/list.php?dl=1&cm=10&md_sm=29:167&page=2

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do kompletu aby ssak wyglądał jak GT  (bo mi się podoba ,a nie ,żeby udawać przed innymi ) brakuje tylko progów i zderzaka .

Graty są ,ale nie ma kiedy się  za to wziąć (z własnego lenistwa :))

Pierwszy krok poczyniony,czyli dzisiaj właśnie odebrałem pomalowane dokładki, zderzak od kilku miesięcy czeka,trzeba rozkręcić i dać do malowania.

przep2.jpg

progi.jpg

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, hemi112 napisał:

 

przep2.jpg

 

Na pierwszy rzut oka pomyślałem, że ten forek z tyłu to ma trochę kolor skopany w tylnych drzwiach, a one tylko otwarte są :biglol: impreza elegancka :ok:

Edytowane przez Kiwi 4ester
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, SubaruLPG napisał:

do OBK III 2.5 SOHC zamówiłem 20. Do Legacy IV 2.0 SOHC również 20 zamawiałem  z tego co pamiętam do przodu.

Być może u mnie pręty w obu egzemplarzach są mocno wyrobione w miejscu gdzie idzie tuleja.

 

 

Bardziej mam obawy, że w nieodpowiednim miejscu to zmierzyłem. Z drugiej strony na tylny zamawiałem 19, 2mm różnicy nie byłyby dużą różnicą.. Cóż okaże się. Najwyżej będę wymieniał, szkoda tylko że fura będzie rozebrana. Ale jakbym źle zmierzył, to watpie też, żeby wyszło akurat równo 21mm. To byłoby mega niefortunne.. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, SubaruLPG napisał:

Jeśli śruba się nie urwie to nie ma z tym dużo roboty... do odkręcenia masz łącznie 8 śrub. klucz 12 oraz 14 z tego co pamiętam.  Jeśli łączniki nie mają luzów to lepiej ich nie odkręcać.(pomocny będzie podnośnik do uniesienia pręta)

Szkopuł tkwi w tym, że samochód idzie na wymianę wszystkich gum z przodu, razem z łącznikami. Następnie będzie znacząco obniżany, więc podwórkowe wymiany już totalnie nie wejdą w grę - nie mam na ten moment nawet odpowiedniego lewarka. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Danko napisał:

nie mam na ten moment nawet odpowiedniego lewarka. 

Kiedyś miałem polo 86c2f ('91) solidnie posadzone na glebe z przodu 100mm z tyłu 80mm. Żaba u mechanika nie chciała wejść pod próg, ale fabryczny podnośnik dawał radę. Zobacz na taki lewarek:

f546e5c54690bf4ba29c1c775194

Występował też w nowszych Polo 93-99

Edytowane przez ewemarkam
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te Lewarki muszą mieć stabilne podłoże. są wygodne w podnoszeniu jednak służą do okazjonalnego podnoszenia. mając passata b4 skrzywiłem tego typu lewarek po kilkudziesięciu podnoszeniach lewarek się poddał... Lewarek od Legacy za to ma bardzo słabo wykonane ucho do którego zakładamy korbę.  Według mnie lewarek Trapezowy jest bezpieczniejszym typem lewarka od tego który jest w VW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@SubaruLPGogólnie to jasne, że tak. Ale może być problem z podłożeniem go, przy prześwitach, o jakich mówi @ewemarkam. A koniec końców u mnie wyjdzie koło 10cm prześwitu 

 

Jak pamiętam to dłoń na pionowo wchodziła pod samochód. Tzn moja. Było od progu do ziemi jakieś 8cm. Jedyne zdjęcie jakie mi zostało default_smile.png0f6c362500402c7675e641ef37ce0700.jpg&key=6be37ef05456507b0c1d0298e23b738b3d52c62aa11e26deca879fa5679000ee

 

 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, ewemarkam napisał:

Kiedyś miałem polo 86c2f ('91) solidnie posadzone na glebe z przodu 100mm z tyłu 80mm. Żaba u mechanika nie chciała wejść pod próg, ale fabryczny podnośnik dawał radę. Zobacz na taki lewarek:

f546e5c54690bf4ba29c1c775194

Występował też w nowszych Polo 93-99

W większości Grupy Vag jest taki lewarek, różni się tylko udźwigiem.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...