Skocz do zawartości

Co kupiłem dzisiaj do swojej subary ? Bez foty też się liczy !


Juras K

Rekomendowane odpowiedzi

21 godzin temu, yaroz napisał:

Przyszedł długo oczekiwany knefelek wlewu paliwa od skośnookich, odziwo z oryginalną nalepką Subaru.

 

 

20210708_191941.jpg

 

Stary                                      Nowy

20210708_192611.jpg

z ciekawości zapytnę- a w jakim stanie masz dźwigienkę? :upside-down-face_1f643-small:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, kilka postów temu chwaliłem się tłumikiem Proex, tak wygląda po zamontowaniu - udało się trochę wysunąć mimo krótkiej końcówki, myślę że wystarczająco. Pucha jest bardziej widoczna no i te uchwyty do odświeżenia i odmalowania, ale ogólnie jestem bardzo zadowolony. Jeśli chodzi o dźwięk to bulgocze według mnie bardzo ładnie - basowo i głęboko na niższych obrotach a podkreśla mruczenie na wyższych. Zobaczymy teraz jak z trwałością.

 

 

 

037FF8FC-BDAC-475D-8E16-F75B522BD464.jpeg

61DBAC41-1985-4FFB-B3FD-38AACAA27C88.jpeg

01CAC4B3-FFD6-4571-B2D8-405479497D79.jpeg

  • Super! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, adamk napisał:

Hej, kilka postów temu chwaliłem się tłumikiem Proex, tak wygląda po zamontowaniu - udało się trochę wysunąć mimo krótkiej końcówki, myślę że wystarczająco. Pucha jest bardziej widoczna no i te uchwyty do odświeżenia i odmalowania, ale ogólnie jestem bardzo zadowolony. Jeśli chodzi o dźwięk to bulgocze według mnie bardzo ładnie - basowo i głęboko na niższych obrotach a podkreśla mruczenie na wyższych. Zobaczymy teraz jak z trwałością.

 

 

 

037FF8FC-BDAC-475D-8E16-F75B522BD464.jpeg

61DBAC41-1985-4FFB-B3FD-38AACAA27C88.jpeg

01CAC4B3-FFD6-4571-B2D8-405479497D79.jpeg

Gada w miarę, ale jest nie w poziomie zamocowany, idzie w dół..

Niestety w aucie z hakiem konieczne jest przerobienie rury aby obniżyć wejście i wypoziomować puszkę.. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

56 minut temu, Oktan napisał:

Gada w miarę, ale jest nie w poziomie zamocowany, idzie w dół..

Niestety w aucie z hakiem konieczne jest przerobienie rury aby obniżyć wejście i wypoziomować puszkę.. :)

To prawda, zwróciłem na to uwagę. U mechaników przy okazji remontu mieliśmy dobrać całą końcową część wydechu, właśnie do haka, ale długo nic się nie trafiało, stwierdziłem więc że montuję samą puchę na końcu. Czy coś mi grozi w tej sytuacji poza zaburzoną estetyką? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, adamk napisał:

Czy coś mi grozi w tej sytuacji poza zaburzoną estetyką? ;)

Poza moim komentarzem nic ;)

 

  • Haha 2
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, yaroz napisał:

Tak na początek przygody, nowe śrubki, tak w razie "w" bo stare ani drgną,  bydzie łoogiyń i pukanko :twisted:

 

 

 

20210713_182505.jpg

Zasłyszałem, że febest kupuje się w momencie jak chce się auto pchnąć dalej:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Kiwi 4ester napisał:

Zasłyszałem, że febest kupuje się w momencie jak chce się auto pchnąć dalej:P

To źle głosy Ci mówią, zmień leki :P

2 godziny temu, yaroz napisał:

  bydzie łoogiyń i pukanko :twisted:

 

 

 

20210713_182505.jpg

Bardziej diax i nowe tuleje ;)

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opcja włączenia dodatkowych świateł z przycisku cruise trochę mi się rozjechała więc zapodałem sobie taki prztyczek elektryczek:thumbup:

https://allegro.pl/oferta/przelacznik-podswietlany-on-off-typu-carling-z-7211459524?utm_source=notification&utm_medium=cartWithPayment&utm_campaign=cef7b135-c856-4150-84eb-687c2d87cdd6&snapshot=MjAyMS0wNy0xNFQwNjowMTo0Mi45NzVaO2J1eWVyOzJhYWY1ZDMzODZiN2NhNDIxMWQ4YjE0ZjRiOThkY2JiY2VjNTdmZWI1YTczMDNjM2Y2N2E5MjgyOWZjNWQ0Njc%3D

 

Będzie ramka na 3 przyciski więc kiedyś coś się dobierze :)

 

Jeszcze do tego czujnik biegu jałowego, bo istnieje prawdopodobieństwo, że przez to obroty idą do góry w momencie wysprzęglenia. 

Edytowane przez Kiwi 4ester
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś przyszedł zestaw do konwersji na jedno-masę Clutch Pro i uszczelniacz wał korbowego OEM, który wymienimy przy okazji. W przyszłym tygodniu koniec z ćwiergotami spod maski Legaca :D

 

 

IMG_20210716_203349_compress97.jpg

 

IMG_20210716_203608_compress81.jpg

 

IMG_20210716_204016_compress82.jpg

Edytowane przez Gacu Gac
  • Super! 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, yaroz napisał:

Znów podniosłem wartość Forester'a :biglol:, żeby jeszcze był czas i miejsce aby to wszystko do kupy poskładać:wacko:

 

 

20210718_104328.jpg

 

Ps . Tuleje 20251AA040 i 202AA050 mają od czoła z jednej i drugiej strony po cztery takie nacięcia, czy maja one wpływ na montaż w drążku poprzecznym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.07.2021 o 22:00, Gacu Gac napisał:

Dziś przyszedł zestaw do konwersji na jedno-masę Clutch Pro i uszczelniacz wał korbowego OEM, który wymienimy przy okazji. W przyszłym tygodniu koniec z ćwiergotami spod maski Legaca :D

 

 

IMG_20210716_203349_compress97.jpg

 

IMG_20210716_203608_compress81.jpg

 

IMG_20210716_204016_compress82.jpg

Przesyłam zaległe info po montażu:)

Wrażenia super, sprzęgło chodzi miękko i biegi wchodzą o wiele lepiej. Jeśli chodzi kulturę pracy w szczególności na biegu jałowym nie odczułem żadnego spadku komfortu pracy. Jeśli ktoś jest przed wymianą i się waha lub ma dość ćwiegotów spod maski to jednomasa jest jedynym słusznym kierunkiem :D

  • Super! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...