Jump to content

Kuracja odmładzająca. Kompleksowa wymiana wielu elementów.


Kubexx

Recommended Posts

Hej

 

Na wiosnę/lato chciał bym wymienić większość el gumowych zawieszenia, amortyzatory i sprężyny, sprzęgło.

I tu pojawia się parę pytań:

 

Gumy: Czy warto zamienić większość el na poliuretany z wyjątkiem tych trzymających skrzynie i podpory wału ? Czytałem któryś temat, gdzie opinie były podzielone, a poliuretany podobno nie są takie super, bo spowalniają pracę zawieszenia i powrót do pozycji neutralnej. Ktoś wymieniał i może polecić lub zanegować ? 

 

Amortyzatory: Tu zastanawiam się nad KYB AGX ( są w ogóle do GG czy trzeba rzeźbić z GF ?) z sprężynami eibach pro kit lub Gwintem D2. Który zestaw będzie lepszy ? Cenowo wychodzi podobnie, ale obawiam się o jakość i charakterystykę pracy tego gwintu.

 

Sprzęgło: Jest w skrzyni gdzieś klapka rewizyjna by sprawdzić stan sprzęgła ? Mam wrażenie, że zaczyna się ślizgać, jednak nigdy się z tym zjawiskiem nie spotkałem więc nie mam pojęcia czy mam dobre odczucia czy nie.

 

Link to comment
Share on other sites

Najszybciej czuć ślizgające się sprzeglo przy wysokim biegu i niskich obrotach..tzn masz 5 powiedzmy 80 na godzinę, wciskasz gaz na maca i albo przyspiesza albo obroty idą w gore jakbyś miał sprzeglo wcisniete. Zawsze taki objaw u mnie byl najwcześniejszy.jak się mylę to proszę poprawic

Link to comment
Share on other sites

Wez, o ile mnie to bawi, to potem wchodza ludzie przez Google i czytają to i naśladują.

Zrobiłem testy przy tych 80km/h i takiego zjawiska nie zaobserwowałem jak było opisane.

 

Rozbieral ktoś ta skrzynie? Była tam ta klapka rewizyjna?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...