Kotton Opublikowano 26 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2018 (edytowane) 1 godzinę temu, Bobek666 napisał: Jak dla mnie cena z kosmosu. U mnie, dwie reperaturki nadkoli, wszystko oczyszczone, wspawane, zabezpieczone - 650zł, z lakierowaniem byłoby 750zł, ale to nie Warszawa;) Kiedy robiłeś nadkola i w jakim zakresie? Posypał się rant od dołu czy kielichy? Może porównamy stan blach po zimie? Nie zrozum mnie źle, nie jestem złośliwy ale chciałbym wiedzieć jak to jest z taką robotą.. Kilka tygodni szukałem w miarę zdrowych ćwiartek bo praktycznie każda buda nie nadawała się jako materiał do przeszczepu.. W kilku warsztatach w Krakowie, do których wjechałem z ulicy słyszałem ceny 1-2kpln za wszystko. W tych 3 "poważniejszych", które znalazłem na forach ceny zaczynały się od 5kpln na "dzień dobry". Plus materiał.. Edytowane 26 Września 2018 przez Kotton Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherman Opublikowano 27 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2018 22 godziny temu, nielipa napisał: Witam wszystkich, czy ma ktoś w okolicach Warszawy doświadczenie z zakładami blacharskimi ? U mnie standard Forkowy, tylne nadkola. Lewe rdza na wysokość dwóch palców, prawe troche mniejsza ... Jestem zielony w tym temacie, ale po pierwszej rozmowie z większym zakładem blacharskim w stolicy, wstępna wycena wyszła po około 2 tys za stronę, a stron do zrobienia mam dwie i wydaje mi się że to troche drogo, chyba że się mylę ... Czy znacie jakiś kontakt w okolicach Warszawy ? Byłbym wdzięczny za info na priv. Pozdrawiam Ten gość jest z Góry Kalwarii. To co robi przy swoim Foresterze wygląda naprawdę dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariowwa Opublikowano 28 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2018 Ma ktoś na niego namiary ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki_mi2 Opublikowano 28 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2018 W Warszawie to bez 2k nawet nie jedź do warsztatu który się tym zajmuje. Na obrzeżach ceny też podobne. Co innego jak pojedziesz do kogoś co rzeźbi po godzinach. Ale zawsze coś kosztem czegoś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariowwa Opublikowano 28 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2018 właśnie do kogo ? , sam nie mam czasu rzeźbić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherman Opublikowano 28 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2018 Kontakt do gościa z filmu znajdziecie tutaj https://www.facebook.com/RKprojekt/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bobek666 Opublikowano 28 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2018 W dniu 26.09.2018 o 23:56, Kotton napisał: Kiedy robiłeś nadkola i w jakim zakresie? Posypał się rant od dołu czy kielichy? Może porównamy stan blach po zimie? Nie zrozum mnie źle, nie jestem złośliwy ale chciałbym wiedzieć jak to jest z taką robotą.. Kilka tygodni szukałem w miarę zdrowych ćwiartek bo praktycznie każda buda nie nadawała się jako materiał do przeszczepu.. W kilku warsztatach w Krakowie, do których wjechałem z ulicy słyszałem ceny 1-2kpln za wszystko. W tych 3 "poważniejszych", które znalazłem na forach ceny zaczynały się od 5kpln na "dzień dobry". Plus materiał.. Nadkola zrobione prawie rok temu. Tragedii nie było, ranty + 2-3cm w górę blacha była przegnita. Kielichy i okolice całkowicie zdrowe. Jako, że rantów nie warto było ratować to zdecydowałem się na nowe nadkola. Całych ćwiartek nie potrzebowałem. Spójrz w moim profilu jest temat "zielony pocztowóz" i tam na początku są zdjęcia jak zostało to zrobione. Miałem kłaść powłokę Raptor na całe auto dlatego po zabiegu lakiernik nie malował mi na oryginalny kolor, tylko zabezpieczył. Po roku wszystko cacy, ruda nigdzie w okolice nie włazi i cena jak pisałem 650zł razem z nadkolami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 30 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2018 Taki mam stan progów, da się to uratować czy trzeba się szykować na wstawianie? Wysłane z mojego Redmi 3 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tremba Opublikowano 30 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2018 Oczysc do zera i zobaczysz, ale purchle nie wroza dobrze. Ja mialem nieco mniej i ladnie pod spodem (w sensie pod lakierem), ale purchli nie bylo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 30 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2018 Jaki podkład epoksydowy najlepiej położyć na oczyszczone progi? Ktoś może coś polecić? Wysłane z mojego Redmi 3 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JedrulaL Opublikowano 30 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2018 APP polecają w internetach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzyhu555 Opublikowano 1 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2018 12 godzin temu, markos007 napisał: Jaki podkład epoksydowy najlepiej położyć na oczyszczone progi? Ktoś może coś polecić? Jako że na co dzień zajmuje się renowacją zabytków mogę polecić produkty Novol for classic car, z tym że to jest tylko zatrzymanie korozji na jakiś czas, po dwóch czy trzech latach i tak wylezie a czasem prędzej, dlatego najpewniejszym rozwiązaniem jest wycięcie i wstawienie nowej blachy plus cynowanie. Jeśli jednak nie chcecie aż tak ingerować w progi to; oczyścić z rdzy ile jesteście w stanie potem fertan (czytać instrukcje), podkład epoksydowy grubo i na pare lat spokój. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelBoro Opublikowano 1 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2018 A może ktoś podpowiedzieć od czego zacząć rozbieranie tapicerki żeby się dobrać do kielichów z tylu ? Chce tam zerknąć przed zimą . Z zewnątrz to wyglada ok ale nie wiadomo co w środku . Co trzeba w pierwszej kolejności rozkręcić ? Może są jakieś spinki ukryte żeby nie pourywać . Z góry dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek444 Opublikowano 1 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2018 Najpierw wkład dolny styropianowy bagażnika, później tapicerka boczna górna (kilka śrubek plus zatrzaski) z pasami bezpieczeństwa, następnie wykładzina boczna dolna i pianka. Nic trudnego, wszystko widoczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 1 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2018 4 godziny temu, Krzyhu555 napisał: Jeśli jednak nie chcecie aż tak ingerować w progi to; oczyścić z rdzy ile jesteście w stanie potem fertan (czytać instrukcje), podkład epoksydowy grubo i na pare lat spokój. dzięki za informację, tak też zrobię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kotton Opublikowano 1 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2018 W dniu 27.09.2018 o 20:02, sherman napisał: Ten gość jest z Góry Kalwarii. To co robi przy swoim Foresterze wygląda naprawdę dobrze. W żadnym wypadku nie wygląda to dobrze.. wygląda elegancko:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelBoro Opublikowano 3 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2018 No i się dogrzebałem . Dwie spinki do wymiany . Lekka ruda . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceze_torun Opublikowano 4 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2018 Jesteśmy na tym samym etapie:) Ściągnij sobie głośnik i zobacz co tam jest głębiej. Ja tam miałem lekki nalot. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelBoro Opublikowano 4 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2018 Ściagnołem . W rogu było troszkę rdzy . Już zabezpieczone . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forq Opublikowano 4 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2018 W dniu 27.09.2018 o 20:02, sherman napisał: Ten gość jest z Góry Kalwarii. To co robi przy swoim Foresterze wygląda naprawdę dobrze. Zauważcie proszę ile godzin zajmuje rozebranie forka do takiego stanu a następnie poskładanie żeby nic nie połamać i za dużo nie zostało na koniec. Wymaga to ogromnej cierpliwości i staranności. To musi kosztować Dopiero do tego naprawa blacharska. Kogoś kto połamie lub popali wszystko dookoła a na koniec zabezpieczy tylko to co z wierzchu widać można pewnie taniej znaleźć 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek70 Opublikowano 7 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2018 Sprawdz jeszcze od strony zaczepu oparcia fotela. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 19 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2018 W dniu 1.10.2018 o 06:06, Krzyhu555 napisał: ile jesteście w stanie potem fertan (czytać instrukcje), Szkoda kasy na Fertan, Cortanin F to to samo a tańsze 100x. Te środki działają na rdzę, trzeba usunąć luźną rdze a resztę tym posmarować. One nie zabezpieczają gołej, nie zaatakowanej przez rudę blachy. Jak ktoś chce to mogę odsprzedać butelkę fertanu ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mad_Gda Opublikowano 14 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2019 (edytowane) Cześć! To ja się "pochwalę" swoim dzisiejszym odkryciem w moim SG z 2007 roku, 220kkm (zdjęcie w załączniku) Szczerze mówiąc jestem bardzo niemile rozczarowany Subaru w tym aspekcie Za projekt nadkoli konstruktor powinien zostać wyrzucony z biura i nigdy nie wracać do tego fachu A tak na poważnie - kojarzycie kogoś kto by mi to wyciął i wspawał jakąś wstawkę w województwie pomorskim, najlepiej w trójmieście? P.S. generalnie ta perofracja to efekt trzykrotnego lekkiego stuknięcia młotkiem, wcześniej niby nie było dziury, ale wilgoć i tak przedostawała się do środka... Edytowane 14 Stycznia 2019 przez Mad_Gda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 14 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2019 Ło żesz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tremba Opublikowano 14 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2019 Druga strona zdrowa? Szybko zdejm oslone wlewu i moze byc podobnie... Ja mialem nieco mniej niz u Ciebie ale obie strony wymagaly ingerencji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się