Filipos Opublikowano 1 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2021 Nie jest źle:) do zdobienia:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 26 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2021 Czy SH również tak rdzewieją jak SG? Progi, nadkola, kielichy?Ja chyba jednak mając gruby remont przed sobą szukałbym drugiego auta z Włoch lub Szwajcarii i przekładał graty (napęd, silnik).Czytając komentarze można się wykosztować z kasą i za 2-3 lata temat powraca..Najśmieszniejsze jest to że mam auto 13 letnie, nie bite, i co mi z tego Wysłane z mojego Mi A2 Lite przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wirach Opublikowano 29 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2021 Takie szybkie pytanie, czy Wam też tak ruda wpierd... w Forku tylne sanki ? Bo jeszcze kilka miesięcy i będe miał "wleczone" wachacze 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 29 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2021 1 minutę temu, wirach napisał: Takie szybkie pytanie, czy Wam też tak ruda wpierd... w Forku tylne sanki ? Bo jeszcze kilka miesięcy i będe miał "wleczone" wachacze Standard 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wirach Opublikowano 29 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2021 Qur... miałem Imprezę GX z 2003roku i do czasu kiedy wyłoniona przez ubezpieczyciela laweta jej nie zabrala tzn do 2017rok nie było na niej ani "pici kłaka" rdzy - mogłem ją wyklepać i dalej by jezdziła bez rdzy a tak albo nowe z dawcy sanki albo blach 2mm migomat do ręki i pod "Szczura" trzeba wchodzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 18 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2021 W swoim legasiu późnym latem piaskowałem elementy karoserii następnie pokrywałem rust coverem , na to podkład epoxydowy i baza akrylowa lakieru. Niestety pojawiły się ponownie ogniska korozji. Co źle zrobiłem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 18 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2021 Konserwacja EVO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 18 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2021 Dzięki za podesłanie filmika , mam nadzieje że tam znajdę odpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 18 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2021 walka z rudą to jak walka z wiatrakami, skazana na porażkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 18 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2021 Dam radę , nie poddam sie dobrowolnie. Jestem po konsultacji z technologiem produktów Qrefinish i chyba wiem gdzie błąd zrobiłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek_M Opublikowano 19 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2021 @ipsx82 na czym mogl polegać twój błąd? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 19 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2021 (edytowane) Ponoć według technologa nie zabezpieczyłem od drugiej strony preparatem impregnującym ale z tego co sobie przypominam to lałem tam preparat. Najłatwiej zwalić winę na użytkownika niż przyznać się do bubla produktowego. Tym bardziej że po piaskowaniu nie było żadnych dziur na wylot a rdza przed piaskowaniem była powierzchniowa. W autach z lat 90 blacha naprawdę jest solidna ma grubość z 1,5 mm. A błąd polegał na kupieniu produktu Q-refinish Edytowane 19 Lutego 2021 przez ipsx82 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamk Opublikowano 23 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2021 Hej, czy po zimie czyścicie podwozie z pozostałości soli? Np. myjką ciśnieniową na najazdach lub na myjni automatycznej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 23 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2021 Ja mam kupioną lance zakrzywiona do czyszczenia rynien i za pomocą niej myje podwozie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 23 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2021 Hej, czy po zimie czyścicie podwozie z pozostałości soli? Np. myjką ciśnieniową na najazdach lub na myjni automatycznej?Ja zawsze myję po zimie. Ściągam też gumowe nakładki na rantach, wszystko czyszczę i składam na wazelinę techniczną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ObywatelX Opublikowano 17 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2021 Witam, czy ktoś z was używał takiego środka na korozję? Jeśli tak to jak się sprawdził? Mi sprzedawca w sklepie powiedział ,że to to samo co APP R STOP. Tydzień temu po oczyszczeniu i odtłuszczeniu posmarowałem tym fragment skorodowanej blachy przy nadkolu. Wczoraj popatrzyłem a już ruda wyszła. A patrząc po youtube miał bardzo dobre opinie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 17 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2021 W karcie charakterystyki masz napisane że to wiąże rdzę. Sam w sobie nie zabezpieczenia powietrzechni. Potem malujesz podkładem antykorozyjnym i lakierem. Czyli oczyszczasz z rdzy ile dasz rady, malujesz tym i później np podkład epoksydowy. Tak to rozumiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 17 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2021 (edytowane) W dniu 17.03.2021 o 16:23, ewemarkam napisał: W karcie charakterystyki masz napisane że to wiąże rdzę. Sam w sobie nie zabezpieczenia powietrzechni Czyli to nie jest to samo co app r stop. App r stop można stosować na gołą, oczyszczoną z rdzy do zera blachę. Edytowane 20 Marca 2021 przez yaroz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siodemka Opublikowano 20 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2021 W karcie charakterystyki masz napisane że to wiąże rdzę. Sam w sobie nie zabezpieczenia powietrzechni. Potem malujesz podkładem antykorozyjnym i lakierem. Czyli oczyszczasz z rdzy ile dasz rady, malujesz tym i później np podkład epoksydowy. Tak to rozumiem. A reaktywna nie bedzie lepsza ?Wysłane z mojego SM-G991B przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 20 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2021 Chyba tak, nie znam się. Tylko etykiety i charakterystyki czytam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzyhu555 Opublikowano 21 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2021 Obecnie zajmuje się renowacją aut zabytkowych i tego typu preparaty jak r-stopy nie mają u mnie racji bytu, ale z doświadczenia z lat poprzednich wiem, że trzeba to pokryć podkładem, najlepiej epoksydowym 2k (żadne spraje) wtedy może i z 2 lata wytrzyma albo i dłużej. Natomiast co do podkładu reaktywnego, przez wielu(także lakierników) jest postrzegany jako podkład na rdzę, nie jest to do końca prawdą, gdyż podkład reaktywny został stworzony po to, żeby zabezpieczyć NOWY element przed korozją z zachowaniem fabrycznej grubości powłoki lakierniczej. 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 24 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2021 A czym Ty @Krzyhu555 zabezpieczasz bezpośrednio po piaskowaniu/sodowaniu miejsc z nalotu korozji jeśli nie ma dziury na wylot ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 24 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2021 W dniu 21.03.2021 o 05:51, Krzyhu555 napisał: trzeba to pokryć podkładem, najlepiej epoksydowym 2k Sam epoksyd nie zabezpieczy ci elementu po piaskowaniu jeżeli został wżer w elemencie a w nim ruda, która nie została usunięta przez piaskowanie. Ja mogę polecić app r stop bo tak jak już wcześniej pisałem "łapie się" do surowej gołej blachy co ma znaczenie gdzie np szlifujemy, czy piaskujemy rudę i zostanie przetarcie do gołej blachy. A potem na to epoksyd 2k. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzyhu555 Opublikowano 25 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2021 16 godzin temu, ipsx82 napisał: A czym Ty @Krzyhu555 zabezpieczasz bezpośrednio po piaskowaniu/sodowaniu miejsc z nalotu korozji jeśli nie ma dziury na wylot ? Gdy karoseria przyjedzie po piaskowaniu aplikuje na całość podkład czasowej ochrony Bodywork Primer z linii Novol For Classic Car gdyż zabezpieczy mi to blachę przed korozją i można spawać i zgrzewać elementy bezpośrednio pokryte tym podkładem, gdy spawam coś na zakładkę używam podkładu miedziowego, a po zakończonej blacharce na całość podkład Epoxy primer również z linii NFCC. Przetestowałem wiele różnych podkładów ale ten nie ma sobie równych 10 godzin temu, yaroz napisał: Sam epoksyd nie zabezpieczy ci elementu po piaskowaniu jeżeli został wżer w elemencie a w nim ruda, która nie została usunięta przez piaskowanie. Ja mogę polecić app r stop bo tak jak już wcześniej pisałem "łapie się" do surowej gołej blachy co ma znaczenie gdzie np szlifujemy, czy piaskujemy rudę i zostanie przetarcie do gołej blachy. A potem na to epoksyd 2k. Przecież dokładnie to napisałem, że r stopa trzeba pokryć epoksydem, nie neguję produktu sam go kiedyś używałem i jakoś tam się sprawdzał przy codziennych autkach, ale przy renowacji aut zabytkowych nie stosuję tego typu preparatu, gdy jest wżer po rdzy nawet super oczyszczony, to blacha w tym miejscu jest sporo cieńsza i trzeba usunąć fragment tudzież dorobić cały element. 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 25 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2021 2 godziny temu, Krzyhu555 napisał: Gdy karoseria przyjedzie po piaskowaniu aplikuje na całość podkład czasowej ochrony Bodywork Primer z linii Novol For Classic Car gdyż zabezpieczy mi to blachę przed korozją i można spawać i zgrzewać elementy bezpośrednio pokryte tym podkładem, gdy spawam coś na zakładkę używam podkładu miedziowego, a po zakończonej blacharce na całość podkład Epoxy primer również z linii NFCC. Przetestowałem wiele różnych podkładów ale ten nie ma sobie równych Przecież dokładnie to napisałem, że r stopa trzeba pokryć epoksydem, nie neguję produktu sam go kiedyś używałem i jakoś tam się sprawdzał przy codziennych autkach, ale przy renowacji aut zabytkowych nie stosuję tego typu preparatu, gdy jest wżer po rdzy nawet super oczyszczony, to blacha w tym miejscu jest sporo cieńsza i trzeba usunąć fragment tudzież dorobić cały element. Dokładnie te dwa podkłady zamówiłem wczoraj na podstawie filmiku wrzuconego tutaj kilka dni temu 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się