dragon666666 13 Posted September 11, 2020 Share Posted September 11, 2020 W dniu 8.09.2020 o 14:50, kleyou napisał: Rozebrałem dzisiaj bagażnik i czekam na taktykę ze strony blacharza BTW. Może ktoś ma dobrego z Poznania lub okolic? Wymienię przy okazji rurę od wlewu paliwa, bo na pewno jest nadżarta, reperaturki progów + błotników. W jednym miejscu stoi woda. Skąd to może lecieć? Na moje rozwarstwił sie kielich od nadwozia . Powinno być widać od wewnątrz auta . Dlatego nadkola rdzewieją od srodka a nie od zewnątrz . Jestem z okolic Poznania ale naprawiałem to pod Wągrowcem. Link to post Share on other sites
forri 9 Posted September 27, 2020 Share Posted September 27, 2020 Więksi Bracia, od jakiegoś czasu szukam blacharza, który zrobiłby kielichy w mojej wannie. Czy może ktoś polecić kogoś z centralnej Polski, kto ogarnął by ten temat? Link to post Share on other sites
Mike-m 151 Posted October 31, 2020 Share Posted October 31, 2020 Niby człowiek wiedział, a jednak się łudził.... Rozebrałem dziś wnętrze celem wyciszenia i niestety znalazłem na kielichach takie cuda. Pytanie: co z tym teraz i gdzie ?? (może być PW) Forek jest w planach na długo u mnie więc chcę to porządnie zrobić.... jakie mogą być orientacyjne koszty ? Link to post Share on other sites
.Misza. 706 Posted October 31, 2020 Share Posted October 31, 2020 Pytanie, co się dzieje pod kielichami. Myślę, że koło 2tys. trzeba szykować, może coś zostanie? 1 Link to post Share on other sites
yaroz 659 Posted October 31, 2020 Share Posted October 31, 2020 25 minut temu, Mike-m napisał: Niby człowiek wiedział, a jednak się łudził.... Rozebrałem dziś wnętrze celem wyciszenia i niestety znalazłem na kielichach takie cuda. Pytanie: co z tym teraz i gdzie ?? (może być PW) Forek jest w planach na długo u mnie więc chcę to porządnie zrobić.... jakie mogą być orientacyjne koszty ? Ło panie toż to ideał Link to post Share on other sites
Mike-m 151 Posted October 31, 2020 Share Posted October 31, 2020 @yaroz czy to jest sarkazm ?? widziałem parę gorszych, ale jakoś mnie to nie pociesza... Link to post Share on other sites
yaroz 659 Posted October 31, 2020 Share Posted October 31, 2020 1 minutę temu, Mike-m napisał: sarkazm Nie 1 Link to post Share on other sites
Mike-m 151 Posted October 31, 2020 Share Posted October 31, 2020 ok, czyli nie ma tragedii, ale robić i tak trzeba. Do tego zauważyłem małe pęcherzyki na nadkolach, więc będzie komplet.. Żona mnie zabije Dopiero co dotarłem silnik po remoncie 1 2 Link to post Share on other sites
ewemarkam 1189 Posted November 1, 2020 Share Posted November 1, 2020 ok, czyli nie ma tragedii, ale robić i tak trzeba. Do tego zauważyłem małe pęcherzyki na nadkolach, więc będzie komplet.. Żona mnie zabije Dopiero co dotarłem silnik po remoncie Subaru albo się kocha albo nienawidzi. Wysłane z mojego PRA-LX1 przy użyciu Tapatalka 2 Link to post Share on other sites
Vercy 136 Posted November 1, 2020 Share Posted November 1, 2020 19 godzin temu, Mike-m napisał: Niby człowiek wiedział, a jednak się łudził.... Rozebrałem dziś wnętrze celem wyciszenia i niestety znalazłem na kielichach takie cuda. Pytanie: co z tym teraz i gdzie ?? (może być PW) Forek jest w planach na długo u mnie więc chcę to porządnie zrobić.... jakie mogą być orientacyjne koszty ? kielichy ok tysioncpińcset plus nadkola i progi; ok 2tysie minimum 1 Link to post Share on other sites
harek 44 Posted November 4, 2020 Share Posted November 4, 2020 W dniu 1.11.2020 o 16:05, Vercy napisał: kielichy ok tysioncpińcset plus nadkola i progi; ok 2tysie minimum W moim forku pojawiły się malutkie pęcherze w nadkolach (mimo, że 2 lata temu przechodził gruntowną konserwację podwozia). Po oczyszczeniu i rozebraniu okazało się, że trzeba robić nadkola wew., zewn., wstawiać reperaturki, naprawiać progi, zabezpieczać, lakierować – w sumie oddałem całkiem spory worek dutków (ok10tys.) 2 Link to post Share on other sites
VEC 741 Posted November 4, 2020 Share Posted November 4, 2020 6 godzin temu, harek napisał: W moim forku pojawiły się malutkie pęcherze w nadkolach (mimo, że 2 lata temu przechodził gruntowną konserwację podwozia). Po oczyszczeniu i rozebraniu okazało się, że trzeba robić nadkola wew., zewn., wstawiać reperaturki, naprawiać progi, zabezpieczać, lakierować – w sumie oddałem całkiem spory worek dutków (ok10tys.) jeśli można zapytać- gdzie robiłeś tak profesjonalną konserwację 2 lata temu że takie skutki? 1 Link to post Share on other sites
yaroz 659 Posted November 4, 2020 Share Posted November 4, 2020 (edited) 9 godzin temu, harek napisał: w sumie oddałem całkiem spory worek dutków (ok10tys.) Tyle wydałeś te 2 lata temu za konserwację podwozia czy teraz za te roboty blacharskie co pokazałeś na zdjęciach? U mnie w mieście robią wszystko od podstaw (piaskowanie podwozia, wszystkie el. zawieszenia ściąganie i piaskowane, blacharka-jak są dziury, antykorozja, na to noxudol). Widziałem zdjęcia forka sg poliftowego po takiej operacji, koszt 8 tyś zł. Edited November 4, 2020 by yaroz Link to post Share on other sites
harek 44 Posted November 5, 2020 Share Posted November 5, 2020 19 godzin temu, VEC napisał: jeśli można zapytać- gdzie robiłeś tak profesjonalną konserwację 2 lata temu że takie skutki? 2 lata temu podwozie robione było w znanym nie-ASO - błotniki nie były ruszane. Było oczyszczone i zabezpieczone b. solidnie (m.in. piaskowane i malowane proszkowo elementy podwozia, nawet śrubki i nakrętki zostały ocynkowane itp.). W zeszłym roku natomiast malowałem (S Plus Jabłonna) kalpę bagażnika, zderzak tylny i prawe nadkole- porysowania, odpryski i w praniu wyszła niewielka perforacja błotnika tylnego po stronie prawej, - i tutaj wszystko, jak się okazało zostało tylko ładnie „przypudrowane”… No nic, mam nadzieję, że ostatnie prace przedłużą życie autku i dalej będziemy śmigać z uśmiechem na twarzy 1 Link to post Share on other sites
yaroz 659 Posted November 5, 2020 Share Posted November 5, 2020 To ładnie cię przypudrowali na 10tyś. Link to post Share on other sites
.Misza. 706 Posted November 5, 2020 Share Posted November 5, 2020 Zabić, to za mało... Link to post Share on other sites
evi 52 Posted November 18, 2020 Share Posted November 18, 2020 Filmik z zabezpieczenia OBK. Jeszcze nie zdążyłem go obejrzeć na spokojnie. Link to post Share on other sites
yaroz 659 Posted November 18, 2020 Share Posted November 18, 2020 1 godzinę temu, evi napisał: Filmik z zabezpieczenia OBK. Jeszcze nie zdążyłem go obejrzeć na spokojnie. Widziałem Link to post Share on other sites
jasiem 262 Posted November 20, 2020 Share Posted November 20, 2020 W dniu 18.11.2020 o 12:03, evi napisał: Filmik z zabezpieczenia OBK. Jeszcze nie zdążyłem go obejrzeć na spokojnie. I jeszcze jeden z tego kanału: Link to post Share on other sites
Siodemka 3 Posted November 21, 2020 Share Posted November 21, 2020 I jeszcze jeden z tego kanału: Sam jestem ciekaw czy faktycznie tak robia dokladnie jak na filmie. Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka Link to post Share on other sites
Filipos 2 Posted December 12, 2020 Share Posted December 12, 2020 Oj bo trzeba wyciąć do żywego:) najlepiej ocynowac,a bacha prosta nie gnije,tylko problemy zaczynają się w profilach i tam trzeba zacząć od konserwacji, a nie sikać nadkola,nic to nie daję rdza idzie z wilgocią a ta jest w profilach,przekrojach. Znam to Z codziennego dnia:) 1 Link to post Share on other sites
Oktan 2690 Posted December 12, 2020 Share Posted December 12, 2020 Trochę gość kasztany opowiada przy tych pracach renowacji podwozia, ale kto ma się znać to się obetnie, a kto się nie zna to uwierzy w wszystko. Lecz i tak uważam że robią w miarę solidnie jak na powszechne janiuszowanie.. Link to post Share on other sites
Karenz 136 Posted December 13, 2020 Share Posted December 13, 2020 (edited) Cytat Inhibitor anty korozji na stal to jest właśnie metalizacja natryskowa która ma za zadanie oddziaływać na jeden z elektronów odpowiedzialnych za powstawanie korozji. Zgodnie z Szeregiem Napięciowym Metali potencjał standardowy cynku wynosi −0,76 V i jest prawie dwukrotnie bardziej elektroujemny niż potencjał żelaza wynoszący −0,45 V. Metale o niższych potencjałach mają zdolności redukujące względem metali o wyższych potencjałach. W obecności wilgoci (naturalnie obecnej w powietrzu) i różnicy potencjałów pomiędzy tymi metalami następuje samoistna reakcja chemiczna powodująca przepływ prądu, utlenianie (rdzewienie) cynku. Żelazo zawarte w stali przyjmuje elektrony z cynku, co skutecznie przeciwdziała korozji stalowego rdzenia elementu. Zjawisko to zachodzi przy uszkodzeniu warstwy ochronnej stali. Edited December 13, 2020 by Karenz 1 Link to post Share on other sites
Łukasz Zioła 35 Posted December 15, 2020 Share Posted December 15, 2020 W dniu 12.12.2020 o 23:22, Oktan napisał: Trochę gość kasztany opowiada przy tych pracach renowacji podwozia, ale kto ma się znać to się obetnie, a kto się nie zna to uwierzy w wszystko. Lecz i tak uważam że robią w miarę solidnie jak na powszechne janiuszowanie.. te drim carsy czy jak im tam są akurat u mnie w mieście, dłubią dosyć sporo przy autach, ale te filmiki to chyba dla "fame-u" i próba wstrzelenia się w niszę "Subaru" Link to post Share on other sites
Kiwi 4ester 2425 Posted December 15, 2020 Share Posted December 15, 2020 40 minut temu, Łukasz Zioła napisał: te drim carsy czy jak im tam są akurat u mnie w mieście, dłubią dosyć sporo przy autach, ale te filmiki to chyba dla "fame-u" i próba wstrzelenia się w niszę "Subaru" Reklama dźwignią handlu Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now