karso21 Opublikowano 7 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2020 Przerażający jest ten temat. Czyli w zasadzie lepiej jest kupić forestera ze zrobionymi kielichami i nadkolami, a resztą się nie martwić? Silnik zawsze można wymienić na używkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vercy Opublikowano 7 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2020 2 godziny temu, karso21 napisał: Przerażający jest ten temat. Czyli w zasadzie lepiej jest kupić forestera ze zrobionymi kielichami i nadkolami, a resztą się nie martwić? Silnik zawsze można wymienić na używkę. Powiedziałbym raczej na odwrót. Kup taniej ale dolicz do ceny kielichy. Zrobisz sam i dopilnujesz i wiesz jak jest. Tak zawsze będziesz się zastanawiał 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 7 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2020 2 godziny temu, karso21 napisał: Przerażający jest ten temat. Czyli w zasadzie lepiej jest kupić forestera ze zrobionymi kielichami i nadkolami, a resztą się nie martwić? Silnik zawsze można wymienić na używkę. taki urok starych japońskich aut ( oprócz toyoty) - karoseria to element eksploatacyjny Jest rudzielec auto oddajesz do blacharza on wycina wspawuje nowe i na jakiś czas (kilka lat) masz spokój. Pytanie tylko czy opłaca się to naprawiać i ładować w stare auto sporą kasę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 7 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2020 Z drugiej strony kupisz zgnitego do tego stopnia że ratować nie ma czego. Już prędzej Legacy czy OBK znajdziesz mniej zjedzone. Szczerze to trochę żałuje że mam Forka, jest dość ciasny. Teraz jakbym kupował to OBK albo Legacy. Silniki wolnossące 2.0 są dość trwałe. Mi się przydarzyło UPG, ale to ponoć miałem niesamowite "szczęście". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktan Opublikowano 7 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2020 W dniu 6.05.2020 o 21:50, Max 84 napisał: @Oktan co tam masz za amory w zielonym ? GH ? Spreżyna standardowa ? Sprężyna dedykowana KYB do SF a amor od SG bez SLS, przód będę wkładał z SG bo póki co mam serię z dużymi podkładkami. W dniu 6.05.2020 o 22:02, Gacu Gac napisał: Co @Oktan będziesz dawał na zabezpieczenie antykorozyjne przed lakierem, coś szczególnie polecasz? Podkład epoksydowy Novol, na to mastyka Innotec lub Sika, na zielono pod kolorek pewnie. Tyle na ten czas. Latem chcę rozebrać i zrobić całościową konserwację karoserii ponieważ chcę zrobić raz i tam nie zaglądać a póki co auto musi jeździć więc robię tylko ten fragment po naprawie blacharskiej Aha no w profil nadkola jeszcze wosk zapodam oczywiście 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vercy Opublikowano 7 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2020 Godzinę temu, ewemarkam napisał: Z drugiej strony kupisz zgnitego do tego stopnia że ratować nie ma czego. Już prędzej Legacy czy OBK znajdziesz mniej zjedzone. Szczerze to trochę żałuje że mam Forka, jest dość ciasny. Teraz jakbym kupował to OBK albo Legacy. Silniki wolnossące 2.0 są dość trwałe. Mi się przydarzyło UPG, ale to ponoć miałem niesamowite "szczęście". Z tym bym się podpisał. Firek nie oferuje niczego w stosunku do obk, legacy to Inna sprawa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chemik Opublikowano 8 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2020 Czy aby dostać się w celu inspekcji - do tylnych nadkoli trzeba wyjąć kanapę czy wystarczy te plastiki z boku tylko? Jako niepoprawny optymista liczę, że widok mnie ucieszy a nie zmartwi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 8 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2020 (edytowane) Nie pamiętam dokładnie ale żeby tylko zobaczyć to kanapy nie musisz ściągać. Pod tapicerką na kielichach jest jeszcze wygłuszenie z gąbki. Edytowane 8 Maja 2020 przez yaroz 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 8 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2020 (edytowane) Kanape by sie przydało. Nie ma dużo roboty. Ale trzeba też plastiki wyjąć z tyłu. Bo korozja jeśli się pojawia to na łączeniu kielichów z budą, na dole kielichów po stronie kanapy właśnie. Na górze kielichów także wychodzi ruda. Zobacz jak wyglądało to u mnie: Nie wiem czemu się nie wkleił odnośnik do postu. Ale jest na 10 stronie tego tematu. Edytowane 8 Maja 2020 przez ewemarkam 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gacu Gac Opublikowano 8 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2020 11 godzin temu, Oktan napisał: Sprężyna dedykowana KYB do SF a amor od SG bez SLS, przód będę wkładał z SG bo póki co mam serię z dużymi podkładkami. Podkład epoksydowy Novol, na to mastyka Innotec lub Sika, na zielono pod kolorek pewnie. Tyle na ten czas. Latem chcę rozebrać i zrobić całościową konserwację karoserii ponieważ chcę zrobić raz i tam nie zaglądać a póki co auto musi jeździć więc robię tylko ten fragment po naprawie blacharskiej Aha no w profil nadkola jeszcze wosk zapodam oczywiście Dzięki za info na temat chemii Jeśli chodzi o sprężyny tylne to polecam Ci Lesjoforsy HD dedykowane do SF. Założyłem je niedawno i naprawdę robią robotę. Dupka idzie delikatnie do góry, jest minimalnie sztywniej, możesz zapakować bagażnik na full i nic nie siada 3 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 8 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2020 Daj ze 2-3 cm. podkładkę pod przednie mocowanie tylnego wahacza. Koło zbliżyło się do progu i nie estetycznie to wygląda 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gacu Gac Opublikowano 8 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2020 2 minuty temu, Pan Dziedzic napisał: Daj ze 2-3 cm. podkładkę pod przednie mocowanie tylnego wahacza. Koło zbliżyło się do progu i nie estetycznie to wygląda Racja. Jakieś gotowe podkładki rozumiem że rynek oferuje:)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 8 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2020 Są na Forum. @Rafaelo ma. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gacu Gac Opublikowano 8 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2020 Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafaelo Opublikowano 8 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2020 Dzięki Mam podkładki pod wahacz, jak coś to zapraszam na PW Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 8 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2020 (edytowane) Rdza przy spince uszczelki szyby, spowodowała pęknięcie jej. Także pilnujcie co się dzieje na słupkach. Zbagatelizowałem to , bo na zewnątrz nie wyglądało groźnie. Edytowane 8 Maja 2020 przez Pan Dziedzic 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chemik Opublikowano 8 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2020 Śpieszmy się kochać forestery.. tak szybko rdzewieją.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 8 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2020 Rdza przy spince uszczelki szyby, spowodowała pęknięcie jej. Także pilnujcie co się dzieje na słupkach. Zbagatelizowałem to , bo na zewnątrz nie wyglądało groźnie. Mi kiedyś w połowie na dole pękła szyba. Też przez korozję. A na zewnątrz nic nie było widać. Ale to było w szmelc wagenie polo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 8 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2020 W przyszłym tyg już bede jeździć. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafaelo Opublikowano 8 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2020 Rdza przy spince uszczelki szyby, spowodowała pęknięcie jej. Także pilnujcie co się dzieje na słupkach. Zbagatelizowałem to , bo na zewnątrz nie wyglądało groźnie. Dlatego ja wycinałem i wszystko szlifowałem do czysta bo niestety tez się robiło nie miło na słupkach.Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miniwww Opublikowano 8 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2020 Czy aby dostać się w celu inspekcji - do tylnych nadkoli trzeba wyjąć kanapę czy wystarczy te plastiki z boku tylko? Jako niepoprawny optymista liczę, że widok mnie ucieszy a nie zmartwi Kanapę bardzo łatwo się demontuje, jest na takich zaczepach z drutu, wystarczy odhaczyć i podważyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 9 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2020 Siedzisko tak, ale z oparciem nie jest już tak łatwo. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 9 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2020 Siedzisko tak, ale z oparciem nie jest już tak łatwo. W SF jest przykręcona na środku 4 śrubami do zawiasu. Trzeba je odkręcić i wyjmujesz oparcia. Nie ważne czy polift czy przed podobnie to wygląda. W SG będzie podobnie. Wcale dużo roboty nie ma tu gorzej z boczkami. Jak rozbierałem tył to zeszło troche więcej niż 30 minut. Ale żeby poskładać to już z 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forek 82 Opublikowano 19 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2020 Witam pierwszy raz jestem na forum ale widzę że czeka mnie jutro dokładny przegląd auta. Jak narazie nie widać wiekszych objawów korozji ale może coś sie ukrywa pod tapicerką... myślałem że ta śruba przy fotelu kierowcy to tylko przypadłość mojego egzemplarza ale widzę że jest to temat na forum:) moja narazie zabezpieczona bo już coś tam się na niej pojawiało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vercy Opublikowano 19 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2020 20 minut temu, Forek 82 napisał: Witam pierwszy raz jestem na forum ale widzę że czeka mnie jutro dokładny przegląd auta. Jak narazie nie widać wiekszych objawów korozji ale może coś sie ukrywa pod tapicerką... myślałem że ta śruba przy fotelu kierowcy to tylko przypadłość mojego egzemplarza ale widzę że jest to temat na forum:) moja narazie zabezpieczona bo już coś tam się na niej pojawiało. Zawsze jest coś z rudej, pytanie ile. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się