Skocz do zawartości

Uppipe WRX 2005


santiag83

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Czy w moim WRX uppipe jest z precatem? czy przelotowy?

 

I drugie pytanie:

Mam downpipe 3" na szerokim kołnierzu z redukcją na 2,5" przelot i czy przed remapem warto również zrobić przelotowy uppipe (czy faktycznie coś zyskam)???

 

I trzecie pytanie:

Czy przelotowy uppipe spowoduje jeszcze głośniejszy wydech??

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, masz pre-cat w uppipe.

Jeśli planujesz remap, to najpierw zrób docelową konfigurację, czyli usuń pre-cat a potem zrób remap.

Wydech raczej nie zrobi się głośniejszy.

 

Dzięki za odpowiedź :)

 

Faktycznie i bardzo sensowne jest to, że przed remapem powinna być docelowa konfiguracja.

Tylko, czy warto uwzględnić w niej przelotowy uppipe, czy wiele zyskam? - odczuwalnie?

 

Może ktoś mierzył jak narasta ciśnienie doładowania przelotowy vs z prekatem?

 

Pozdrawiam!

Edytowane przez santiag83
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja powiem Ci tak, też mam przelotowy uppipe nie dlatego żeby wiele zyskać ale dla bezpieczeństwa.

Po remapie na 100% będziesz miał podniesione ciśnienie doładowania, a sęk w tym że te pre-caty czasem nie były w stanie tego wytrzymać i się powoli wykruszały.

Drobne odłamki tego catalizatora wpadały wprost do turbo uszkadzając łopatki.

Według mnie jest to niezbędny zabieg przy remapie.

Ja zrobiłem u siebie tak, że wyjąłem uppipe, wytłukłem precata aż została pusta rurka, którą dodatkowo jeszcze przeszlifowałem i założyłem ponownie do auta.

Działa to bardzo dobrze w połączeniu z downpipe Prodrive ze sportowym catalizatorem na szerokim kołnierzu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja powiem Ci tak, też mam przelotowy uppipe nie dlatego żeby wiele zyskać ale dla bezpieczeństwa.

Po remapie na 100% będziesz miał podniesione ciśnienie doładowania, a sęk w tym że te pre-caty czasem nie były w stanie tego wytrzymać i się powoli wykruszały.

Drobne odłamki tego catalizatora wpadały wprost do turbo uszkadzając łopatki.

Według mnie jest to niezbędny zabieg przy remapie.

Ja zrobiłem u siebie tak, że wyjąłem uppipe, wytłukłem precata aż została pusta rurka, którą dodatkowo jeszcze przeszlifowałem i założyłem ponownie do auta.

Działa to bardzo dobrze w połączeniu z downpipe Prodrive ze sportowym catalizatorem na szerokim kołnierzu.

 

To nowe spojrzenie na sprawę :)

 

Ile wypluło Ci na hamowni??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...