Kościk Posted March 1, 2016 Share Posted March 1, 2016 Czy spryskiwacze reflektorów do forestera II gen. pasuja z gen. I ? Pytam bo na zdjeciach na pierwszy rzut oka wygladaja tak samo. Moze ktos sie orientuje jak sprawa wyglada cenowo w przypadku orgyinalnej nowki? Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotruś Posted March 1, 2016 Share Posted March 1, 2016 Zdaje się, że I gen. i II przed liftem miały takie wystające na stałe. II gen. po liftingu miały wysuwane. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kościk Posted March 1, 2016 Author Share Posted March 1, 2016 Tak, tylko pytanie czy te wystajace przeciagle z I gen. sa identyczne z przedliftingowymi wystajacymi II gen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukaszrichter Posted March 1, 2016 Share Posted March 1, 2016 Nie wiem czy pasują ale co do ceny w ASO to spryskiwacz kupujesz rozłożony na części pierwsze. Ja nie miałem tylko tego co jest na zewnątrz, czyli obudowa ok. 80 zł i dysza ok. 70 zł (czy jak to się tam nazywa). Link to comment Share on other sites More sharing options...
555marcin Posted March 1, 2016 Share Posted March 1, 2016 http://opposedforces.com/parts/forester/en_s10/type_7/body_equipment_exterior/head_lamp_washer/ http://opposedforces.com/parts/forester/en_s11/type_4/body_equipment_exterior/head_lamp_washer/illustration_1/ Obudowy można stosować zamiennie. Dysze mają inne numery i wyglądają inaczej na szkicu. Może będą pasować, ale w ciemno bym nie brał Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dobi1972 Posted March 1, 2016 Share Posted March 1, 2016 Trochę z innej beczki. W moim Forku SG jak się spryskuje reflektory to płyn dostaje się na maskę TTTM czy można to jakoś wyregulować? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedimy99 Posted March 1, 2016 Share Posted March 1, 2016 Trochę z innej beczki. W moim Forku SG jak się spryskuje reflektory to płyn dostaje się na maskę TTTM czy można to jakoś wyregulować? U mnie w przed lifcie mam spryskane wszystko od lamp po maskę i przednią szybę . Link to comment Share on other sites More sharing options...
komor Posted March 1, 2016 Share Posted March 1, 2016 U mnie w przed lifcie mam spryskane wszystko od lamp po maskę i przednią szybę .Ja też tak mam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dobi1972 Posted March 1, 2016 Share Posted March 1, 2016 U mnie w przed lifcie mam spryskane wszystko od lamp po maskę i przednią szybę .Ja też tak mam. Czyli norma W wersji poliftowej zalewa trochę maskę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
diamond Posted March 1, 2016 Share Posted March 1, 2016 Trochę z innej beczki. W moim Forku SG jak się spryskuje reflektory to płyn dostaje się na maskę TTTM czy można to jakoś wyregulować? U mnie tez leci po masce ..;( Trochę z innej beczki. W moim Forku SG jak się spryskuje reflektory to płyn dostaje się na maskę TTTM czy można to jakoś wyregulować? U mnie w przed lifcie mam spryskane wszystko od lamp po maskę i przednią szybę . W wersji przed liftem zdaje sie można spinaczem zmienić kąt nachylenia spryskiwacza z tego co pamietam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kościk Posted March 2, 2016 Author Share Posted March 2, 2016 Mi zdarza sie z racji mojego wzrostu podczas wsiadania zachaczyc kolanem o przycisk owych spryskiwaczy dzieki czemu mam zroszone tez czolo i grzywke XD 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawel.wro Posted March 2, 2016 Share Posted March 2, 2016 Też nie mam tych obudów i samych spryskiwacy. Za to u mnie psika piękna fontanna przed auto, dobre na śmingus dyngus. Na allegro dysze widziałem po 200 używki, to czyżby drożej niz w aso? Link to comment Share on other sites More sharing options...
555marcin Posted March 2, 2016 Share Posted March 2, 2016 Na allegro dysze widziałem po 200 używki, to czyżby drożej niz w aso? Tak. Czasami warto uderzyć pierw do ASO Link to comment Share on other sites More sharing options...
muzyk Posted March 4, 2016 Share Posted March 4, 2016 Mi zdarza sie z racji mojego wzrostu podczas wsiadania zachaczyc kolanem o przycisk owych spryskiwaczy dzieki czemu mam zroszone tez czolo i grzywke XD Też tak mam tylko grzywki mi nie zrasza bo jej nie mam,. PzDr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mazur6662 Posted October 28, 2016 Share Posted October 28, 2016 czy w Waszych autach spryskiwacz myje tylko część lampy od świateł drogowych? czy może padła mi jakaś pompka od zmywania świateł mijania? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozarek Posted October 28, 2016 Share Posted October 28, 2016 U mnie w przed lifcie mam spryskane wszystko od lamp po maskę i przednią szybę . w moin SF5 leci wręcz na dach na postoju, W wersji przed liftem zdaje sie można spinaczem zmienić kąt nachylenia spryskiwacza z tego co pamietam nie wiem czy to coś da, bo to jest ''rykoszet'', w czasie gdy jeszcze pompka działa ze względu na odległość pierwsza część płynu, już odbita od lampy, trafia na strumień z dyszy, który ją pcha dalej. (wiem zamieszane). Tak czy inaczej podczas jazdy tego problemu nie ma, strumień nie wychodzi ponad linię maski. Dopiero jak pęd powietrza zgarnia płyn z lamp to idzie po karoserii. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mazur6662 Posted November 6, 2016 Share Posted November 6, 2016 Panowie to jak to jest z tymi spryskiwaczami? mają zmywać cały reflektor czy tylko tą cześć od świateł drogowych? bo u mnie spryskuje tylko "światła drogowe" a nie mijania co troszkę jest nie logiczne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olleo Posted November 6, 2016 Share Posted November 6, 2016 O widzę znający temat spryskiwaczy. Może ktoś zna odpowiedź na moje pytanie? http://forum.subaru.pl/index.php?/topic/91546-Klakson-i-spryskiwacz-reflektora#entry2524970 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Artur Wróbel Posted December 6, 2016 Share Posted December 6, 2016 Stanęły mi spryski i nic leci, ktoś cos kiedyś pisał, że prawdopobnie "zapiekły się " silniczki i trzeba wyjąć i 'wymoczyć" w nafcie... to prawda? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now