555marcin Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 Przewertowałem sporo tematów, pojawiały się opcje ze smarem ładowanym w uszczelki, z wywalaniem uszczelki i inne. Pojawiła się też opcja wywalenia gumek i zabezpieczenia jakimś specyfikiem, ale nigdy nie padła odpowiedź jakim. Ktoś może stosował taką metodę i podzieliłby się wiedzą? Może jakieś fotki? Mam stosunkowo zdrowe nadkola (XT '04) i chciałbym ten stan jak najdłużej utrzymać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel1404 Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 (edytowane) Zdecydowanie wywal gumki,zbiera się woda. Po drugie podjedz do zakładu lakierniczego i poproś o wycenę zabezpieczenia podwozia,ogarnięci lakiernicy ci podpowiedzą Koszt zabezpieczenia całego podwozia w woj Łódzkim max 600zł Edytowane 29 Lutego 2016 przez pawel1404 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siodemka Opublikowano 1 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2016 Krakow 1000zl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555marcin Opublikowano 1 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2016 Zdecydowanie wywal gumki,zbiera się woda. Niby tak, ale bez gumek będą obijać kamienie, co może przyspieszyć korozję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misieknh Opublikowano 1 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2016 Ja tam gumek nigdy nie wywalałem, aczkolwiek takich opinii słyszałem dużo aby je zastąpić konserwacją. W poprzedniej hondzie "angielce" miałem takie same gumki - raz na jakiś czas wystarczyło je przeczyścić z piasku i syfu który się zgromadził i założyć w swoje miejsce. Nic niepokojącego mi się nie działo, a jeździłem nią ponad 3 lata i stała pod chmurka a reperaturki były od nowości. W Subru też nic złego na razie się nie dzieje ... może dopiero zacznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadziejS Opublikowano 1 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2016 Jest jeszcze opcja - wkleić gumki jakimś anykorozyjnym specyfikiem. Wtedy ani się woda nie będzie zbierać, ani kamienie nie będą uderzać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 1 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2016 przedwe wszytskim zdjac gumki dobrze wyczyscic i wysuszyc jak gumki juz stracily "sprezystosc" to wymienic na nowe (do kupinia "na metry" pod haslem kedra) ja ta operacje robie co rok podczas wiosennego mycia auta i jak do tej pory zero sladow zaczatkow "rudej" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kościk Opublikowano 1 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2016 U mnie podobnie. Gumki sa regularnie sciagane, myte i suszone + te same zabiegi na rantach i nic sie nie dzieje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Runner Opublikowano 1 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2016 przedwe wszytskim zdjac gumki dobrze wyczyscic i wysuszyc jak gumki juz stracily "sprezystosc" to wymienic na nowe (do kupinia "na metry" pod haslem kedra) ja ta operacje robie co rok podczas wiosennego mycia auta i jak do tej pory zero sladow zaczatkow "rudej" Bardzo cenna informacja z ta kedrą samochodową! W ASO nowa uszczelka na jeden rant kosztuje chore kwoty, około 200PLN, sprawdzałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
docent furman Opublikowano 2 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 (edytowane) W sklepie ASO w Gdańsku 65 PLN. Wciąż sporo za kawałek gumy, ale może komuś się przyda. Ja już od dłuższego czasu jeżdzę bez, narazie bez konsekwencji w postaci odprysków lakieru. http://www.akcesoriasubaru.pl/subaru/115-listwa-nadkola-tyl-forester-97-04.html Edytowane 2 Marca 2016 przez docent furman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel1404 Opublikowano 2 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 (edytowane) Kolega docent furman ma racje,do rana można wymieniać marki aut które nigdy nie posiadały gumek na rantach i ruda nie wchodzi Edytowane 2 Marca 2016 przez pawel1404 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 3 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2016 Guma to zło. Wywalić ją czym prędzej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yanas Opublikowano 4 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2016 Dziś zdjąłem ową gumę, po 13 latach od jej naklejenia w fabryce. Na szczęście nie ma tragedii, delikatne purchle i niewielka korozja na rancie, do ogarnięcia. Ale pewnie nie pojawiłaby się, gdyby nie one. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się