Skocz do zawartości

Jakie sprzęgło do 2.0 n/a


Dyrmaz

Rekomendowane odpowiedzi

w pierwszej kolejności OEM,  z nie OEM  miałem okazję  poza Valeo  jeszcze zakładać Exedy (sachs to to samo) i teraz Clutch Pro  z tych obu Exedy trochę bardziej szarpie  ale i tak jest lepiej niż Valeo.

 

Najlepiej działa sprzęgło OEM ale jest też najdroższe. W PL Valeo jest popularne ze względu na cenę która jest śmiesznie niska.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje ma ok 23tyś. Miało ciężko nie raz i to do bólu , zwłaszcza w zimę. Wszystko działa jak należy.

Przed wymianą zrobiłem fotki dla potomnych - teraz można je użyć :)  Akurat kolega miał w zapasie sprzęgło Valeo (bo zbliżała się wymiana) , które kupił chyba za 500zł jak nie więcej. Miałem wziąć je od niego i potem odkupić ale poszukałem i znalazłem za 350zł (z przesyłką).

 

Japan Line było określane w ofercie jako PHC Valeo. Tym się różni od Valeo, że fabryki są w Korei (takie są informacje w sieci).

Fotki pokazują kawa na ławę czym się różnią ................czyli niczym.

post-4481-0-33953300-1456515693_thumb.jpg

post-4481-0-10623800-1456515836_thumb.jpg

post-4481-0-44086200-1456515884_thumb.jpg

post-4481-0-97086100-1456515908_thumb.jpg

post-4481-0-71377600-1456515930_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W mojej jest exedy od 2010r. założone przy przebiegu ok. 133 tyś mil. Teraz jest 185 tyś mil. Łatwo przeliczyć ile to km, sprzęgło działa tak jak kupiłem auto ponad rok temu, czyli bez większych zastrzeżeń, no ale 6 lat minęło coś tam minimalnie można by było skorygować (jeśli się w ogóle da) ale jeździ się normalnie. Raz je nawet przypaliłem trochę i działa, a nie wiadomo ile razy przede mną się przypaliło. 

Edytowane przez Hiszpanu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Ja ostatnio zmieniałem w swoim forku sg 2.0 n/a i wybrałem exedy fjk2037 + olej do skrzyni, łożysko koła zamachowego, uszczelniacz wału i nowe zapinki. Łapa była ok, łożysko na kole zatarte-zmieliło 1 śrut, łożysko dociskowe szumiało a uszczelniacz wału zmieniony chociaż brak było wycieków. Na obu dociskach starym i nowym wybity taki sam znaczk co w moim mniemaniu potwierdziło że exedy idzie na 1szy montaż. 9e4e980207e4271394f1ed2c6d0764ac.jpga75d06f9ffc60014e42fb1434a58f676.jpge1627903d3567c9fa611b2928c865136.jpg38fbbeb1825441feb55eddbf080aacf8.jpg

Wysłane z mojego PRA-LX1 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...