Skocz do zawartości

Tribeca - dymi niczym diesel (uwaga nie UGP)


kogutus

Rekomendowane odpowiedzi

A co się stało z tym egr'em? Jeśli go zniknąłeś to jakie błędy pokazuje komputer? 

A to ogolnie jakas dziwna sprawa wg specow od Subkow- EGR wyglada jak by byl fabrycznie zaslepiony :) Bledow w ogole nie wykazuje.

A zapomnialem wczoraj napisac, ze pomiar cisnienia na swiecach nie byl tragiczny (na poziomie)- to tak w kwesti ow glowic i uszczelek.

 

PS. naprzyszlosc dodam, jesli ktos by sie zastanawial ile czasu zajmuje wymiana swiec w tribece to tak z 60min, bez wyciagania silnika- ale trzeba sie w klucze wyposazyc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiec wiesci z frontu boju. Subaru nie bylo by soba gdby nie trzeba bylo zagladac do glowic, zaworow itp. Ale juz uprzedzam  nie chodzi o luzy, uszczelke czy o mikropekniecia. Sprawa wyszla przy okazji i zapewne nie jest zwiazana z powyzszymi problemami. Mianowicie nie jakos tydzien temu po odpaleniu (kilka dni po wymianie swiec) zaczal pyrkac- odrazu po odpalaniu dalo mi to duzo do myslenia wiec, do samochodu i do znajomego warsztatu. A tam szybkie mieszanie cewkami (bo objaw prawie jak wypadnie zaplonow), pozniej szybko na podnosnik- demontaz ukladu wydechowego no i naszym ocza ukazuje sie zaworek wydechowy - ktory jest ulamany :/ (do zaworku doszlismy szybko bez rozbierania bo byl jakis swist, ktory wskazywal na tamte rejony- rozebranie potwierdzilo przypuszczenia) . Szybka decyzja i za 3h bylo wyszystko rozebrane- szlak by to trafil, ze trzeba bylo wszystko spuscic co sie dopiero zalalo:/ Ale trudno. Zasadniczo- demontaz glowic, glowice do planciarza i do wymiany zaworku, regulacji i przegladu, w miedzy czasie okazalo sie, ze dostac zaworek to prawie jak kolo fortuny ale sie udalo, wiec wczoraj glowice odebrane, w miedzy czasie przyjszly uszczelki i origni oraz pumpa wody - bo jak juz rozbieramy to wymienimy. 

Wczoraj zaczelismy go skladac - co juz troche czasu zajmuje- kazda sroba dokrecana z odpowiednim dociskiem (oraz katem) + to, ze nie pozalowali srobek,  czyszczenie po silikach, zalozenie nowych sililkow- ustawienie rozrzadu na znacznikach w sumie przebieglo nam ok - w poniedzialek wkladamy serducho i odpalamy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiec wiesci z frontu boju. Subaru nie bylo by soba gdby nie trzeba bylo zagladac do glowic, zaworow itp. Ale juz uprzedzam nie chodzi o luzy, uszczelke czy o mikropekniecia. Sprawa wyszla przy okazji i zapewne nie jest zwiazana z powyzszymi problemami. Mianowicie nie jakos tydzien temu po odpaleniu (kilka dni po wymianie swiec) zaczal pyrkac- odrazu po odpalaniu dalo mi to duzo do myslenia wiec, do samochodu i do znajomego warsztatu. A tam szybkie mieszanie cewkami (bo objaw prawie jak wypadnie zaplonow), pozniej szybko na podnosnik- demontaz ukladu wydechowego no i naszym ocza ukazuje sie zaworek wydechowy - ktory jest ulamany :/ (do zaworku doszlismy szybko bez rozbierania bo byl jakis swist, ktory wskazywal na tamte rejony- rozebranie potwierdzilo przypuszczenia) . Szybka decyzja i za 3h bylo wyszystko rozebrane- szlak by to trafil, ze trzeba bylo wszystko spuscic co sie dopiero zalalo:/ Ale trudno. Zasadniczo- demontaz glowic, glowice do planciarza i do wymiany zaworku, regulacji i przegladu, w miedzy czasie okazalo sie, ze dostac zaworek to prawie jak kolo fortuny ale sie udalo, wiec wczoraj glowice odebrane, w miedzy czasie przyjszly uszczelki i origni oraz pumpa wody - bo jak juz rozbieramy to wymienimy.

Wczoraj zaczelismy go skladac - co juz troche czasu zajmuje- kazda sroba dokrecana z odpowiednim dociskiem (oraz katem) + to, ze nie pozalowali srobek, czyszczenie po silikach, zalozenie nowych sililkow- ustawienie rozrzadu na znacznikach w sumie przebieglo nam ok - w poniedzialek wkladamy serducho i odpalamy.

Co to jest zaworek wydechowy? Nie czaje ze wydechu znalazłeś...

 

Wysłane z mojego Honor 7.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(zaznaczam nie jestem mechanikiem)

 

A wiec w silniku na każdy tłok mamy po 4 zawory:

 

  • 2x Zawór ssący -  ma za zadanie otwarcie się w odpowiednim momencie cyklu ssania silnika w celu zassania mieszanki paliwowo-powietrznej lub powietrza do cylindra silnika. Po napełnieniu cylindra mieszanką następuje zamknięcie zaworu, aby mieszanka mogła być sprężona.
  • 2x  Zawór wydechowy - otwiera się, uwalniając drogę dla rozprężonych w suwie pracy gazów. Po wyrzuceniu spalin z cylindra zawór wydechowy zostaje zamknięty.

Tu masz pokazane zawory (na dole 2 zawory wydechowe) - ten po prawej poszedl do wymiany

20160310_231219.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...