Drag0n Posted February 19, 2016 Share Posted February 19, 2016 Witam ok 3 miesięcy temu pękł mi korbowód i byłem zmuszony zrobić kompletny remont silnika i po poświęceniu czasu i dużej kasy w końcu remont został zakończony Po odebraniu było wszystko ok i docieram go według zaleceń. 1. Millers cro - na 20 min odpalenia 2. Millers cro - na 500 km do 3 tys obrotów na podciśnieniu. 3. Motul 6100 - na 1000 km do 4 tys obrotów na podciśnieniu 4. 5W30 - ok 1000-1500 km do 5 tys obrotów z lekkim doładowaniem Za każdym razem wymiana filtra Jestem na etapie wymiany oleju na Motul 6100 i dotychczas wgl nie używałem turbo. Teraz jak zwiększam obroty do 4 tys to nie słychać wgl zaworu upustowego który otwierał się przy min 3 tys obrotów i zauważyłem że doładowania wgl nie ma (tzn wskażnik dobije do zera max), podłączyłem także pod kompa i tam także doładowanie dobijało do 0 i wyżej już nie. Sprawdziłem wszystkie wężyki podciśnieniowe są nowe, po odłączeniu wężyka od selenoidu także nie ma żadnego doładowania a teoretycznie powinno być i to większe, BOV sprawdzony (jest szczelny i otwiera się bez problemu). Silnik chodzi równo i nie ma żadnych błędów. Czy to możliwe że turbina całkowicie padła że nie pompuje nawet 0,2-0,5 bara? Dodam że w czasie remontu była sprawdzana i była bez luzów. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daroot Posted February 19, 2016 Share Posted February 19, 2016 (edited) Brak restryktora w wężyku od turbo Dali nowe wężyki, a restryktor poleciał o kosza? Edited February 19, 2016 by Daroot Link to comment Share on other sites More sharing options...
Drag0n Posted February 19, 2016 Author Share Posted February 19, 2016 Brak restryktora w wężyku od turbo Dali nowe wężyki, a restryktor poleciał o kosza? Nie nie.... to nie to. Restryktor jest (sprawdzałem to) a nawet jak by go nie było to turbina by coś tam ładowała a tu nic ( pokazuje -0,1..-0,2b) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daroot Posted February 19, 2016 Share Posted February 19, 2016 To omiń solenoid i wastegate - będzie wtedy wiadomo czy ładuje turbo czy mechanicznie uszkodzone. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Drag0n Posted February 19, 2016 Author Share Posted February 19, 2016 To omiń solenoid i wastegate - będzie wtedy wiadomo czy ładuje turbo czy mechanicznie uszkodzone. Odłączyłem wężyk od selenoidu i jest tak samo. Chyba pozostaje opcja albo gdzieś jest spora nieszczelność między turbiną a głowicami albo turbo stanęło w miejscu. Dodam że z tłumika nie wydobywa się błękitny czy szary dym. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted February 19, 2016 Share Posted February 19, 2016 Tak tylko glupio zapytam - a aktuator nadal jest spiety z klapka? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Drag0n Posted February 19, 2016 Author Share Posted February 19, 2016 (edited) Tak tylko glupio zapytam - a aktuator nadal jest spiety z klapka? Jeśli chodzi Ci o polączenie aktuatora tym pręcikiem do klapki to jest chyba ok. Ręcznie można go otworzyć. Przy włączonym silniku jak ręcznie go otworzę to wydech trochę głośniej bulgocze więc raczej jest sprawny Edited February 19, 2016 by Drag0n Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now