Drag0n Opublikowano 19 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2016 Witam ok 3 miesięcy temu pękł mi korbowód i byłem zmuszony zrobić kompletny remont silnika i po poświęceniu czasu i dużej kasy w końcu remont został zakończony Po odebraniu było wszystko ok i docieram go według zaleceń. 1. Millers cro - na 20 min odpalenia 2. Millers cro - na 500 km do 3 tys obrotów na podciśnieniu. 3. Motul 6100 - na 1000 km do 4 tys obrotów na podciśnieniu 4. 5W30 - ok 1000-1500 km do 5 tys obrotów z lekkim doładowaniem Za każdym razem wymiana filtra Jestem na etapie wymiany oleju na Motul 6100 i dotychczas wgl nie używałem turbo. Teraz jak zwiększam obroty do 4 tys to nie słychać wgl zaworu upustowego który otwierał się przy min 3 tys obrotów i zauważyłem że doładowania wgl nie ma (tzn wskażnik dobije do zera max), podłączyłem także pod kompa i tam także doładowanie dobijało do 0 i wyżej już nie. Sprawdziłem wszystkie wężyki podciśnieniowe są nowe, po odłączeniu wężyka od selenoidu także nie ma żadnego doładowania a teoretycznie powinno być i to większe, BOV sprawdzony (jest szczelny i otwiera się bez problemu). Silnik chodzi równo i nie ma żadnych błędów. Czy to możliwe że turbina całkowicie padła że nie pompuje nawet 0,2-0,5 bara? Dodam że w czasie remontu była sprawdzana i była bez luzów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daroot Opublikowano 19 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2016 (edytowane) Brak restryktora w wężyku od turbo Dali nowe wężyki, a restryktor poleciał o kosza? Edytowane 19 Lutego 2016 przez Daroot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drag0n Opublikowano 19 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2016 Brak restryktora w wężyku od turbo Dali nowe wężyki, a restryktor poleciał o kosza? Nie nie.... to nie to. Restryktor jest (sprawdzałem to) a nawet jak by go nie było to turbina by coś tam ładowała a tu nic ( pokazuje -0,1..-0,2b) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daroot Opublikowano 19 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2016 To omiń solenoid i wastegate - będzie wtedy wiadomo czy ładuje turbo czy mechanicznie uszkodzone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drag0n Opublikowano 19 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2016 To omiń solenoid i wastegate - będzie wtedy wiadomo czy ładuje turbo czy mechanicznie uszkodzone. Odłączyłem wężyk od selenoidu i jest tak samo. Chyba pozostaje opcja albo gdzieś jest spora nieszczelność między turbiną a głowicami albo turbo stanęło w miejscu. Dodam że z tłumika nie wydobywa się błękitny czy szary dym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 19 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2016 Tak tylko glupio zapytam - a aktuator nadal jest spiety z klapka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drag0n Opublikowano 19 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2016 (edytowane) Tak tylko glupio zapytam - a aktuator nadal jest spiety z klapka? Jeśli chodzi Ci o polączenie aktuatora tym pręcikiem do klapki to jest chyba ok. Ręcznie można go otworzyć. Przy włączonym silniku jak ręcznie go otworzę to wydech trochę głośniej bulgocze więc raczej jest sprawny Edytowane 19 Lutego 2016 przez Drag0n Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się