Maciek W Opublikowano 17 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2016 Witam wszystkich, od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem Forestera 2.0 z 2000 roku. Auto jak dla mnie idealne, ponieważ bez 4x4 nie mam szans dojechać do domu przez pół roku, a codzienna jazda szerokim wywołuje mega wir w portfelu... Niestety taki dojazd zbiera swoje żniwo w postaci padającego zawieszenia - i tu miałbym pytanie do znawców auta. Ostatnio opadł mi z lewej strony tył, tak że między krawędzią nadkola a oponą zostały ze 3 cm miejsca. Wymieniłem amortyzator, sprężyna jest cała. Auto poszło w górę, ale w dalszym ciągu odległość ta jest ok 2cm mniejsza niż z drugiej strony. Może ktoś podpowiedzieć czym to może być spowodowane, ew jaka powinna być prawidłowa odległość nadkola od ziemi/opony? Będę wdzięczny za pomysły i porady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diamond Opublikowano 17 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2016 (edytowane) Jeśli miałeś amory samopoziomujące to po wymianie na normalne amory powinieneś zmienić sprężyny na trochę wyższe i twardsze. Poszukaj w wyszukiwarce, znajdziesz na pewno wątek . Pozdrawiam Edytowane 17 Lutego 2016 przez diamond Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek W Opublikowano 17 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2016 A mógłbyś pokazać jakiś przykład tych wyższych sprężyn, lub chociaż wymiary? Mam wrażenie, że mój mechanik nie za specjalnie wiedział co robi, skoro tego nie zaproponował, więc pewnie nie będzie wiedział jakie mają być te sprężyny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariosol Opublikowano 18 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 (edytowane) zajrzyj na moj temat: "jak podwyzszyc forka o5-6cm". pozatym najwazniejsza zasada: wymienia sie parami nie pojedynczo. Edytowane 18 Lutego 2016 przez mariosol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek W Opublikowano 18 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 Ok, dzięki zaraz poczytam. Właśnie na początku tygodnia będę naprawiał ten błąd i do wymiany pójdzie tez drugi i przód. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diamond Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 Mogę się zorientować jakie wrzuciłem do siebie sprężyny, na pewno Lesjofors, ale trzeba pamiętać o tym żeby nie były do SLSów.. Zamienników trochę jest KYB, Monroe... Zaraz po zmianie sprężyn i amorów, samochód zdecydowanie poszedł do góry.. U mnie po zabiegu, tył podniósł się z 18 cm (licząc od krawędzi felgi do krawędzi błotnika) do 23 cm.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się