Skocz do zawartości

Nowy Forester a fotele od Levorga/WRX/OBK?


anakinsky

Rekomendowane odpowiedzi

 

ale o jego wyprofilowanie - tak, aby był głębszy i nieco węższy

 

To zrobi tapicer. Wymiana poszycia na skórę to nie było p&p, ewidentnie można dużo zmienić. Wrażenie jest niesamowite.

 

Twierdzisz, że tapicer jest w stanie tak przerobić fotel z FXT np.2015, aby siedzisko i oparcie były ciutkę głębsze, tworząc wrażenie kubełka (lepszego trzymania bocznego na plecach i udach) i wrażenie dłuższego siedziska pod udem dzięki głębszemu zagłębieniu się w oparcie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Twierdzisz, że tapicer jest w stanie tak przerobić fotel z FXT np.2015 ...

 

Prowadziłem my13 XT z tapicerką wykonaną przez salon JM (pewnie przez podwykonawcę) ;)

Twierdzę że przeróbka nie polegała tylko na zamianie perkalu na skórę ale również zostały zmienione fragmenty gąbki

bo fotel był głębszy i sprawiał wrażenie kubełka. Przypominał fotele bmw sports jakie miałem w x3 nie miał tylko wysuwanego przodu.

Pamiętam też że był twardy co pewnie nie wszystkim odpowiada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jozef pytales Dyrekcję, czy coś w temacie oficjalnie damy radę?

 

Ja już nie pamiętam, czy Dyrekcja była w temat angażowana.

 

Nie O.Dyrektor - nie był wciągany w tą aferę /i pewnie żadną inną chyba też/ :)

 

Ale Dział Techniczny dał na takie wybryki liberum veto - http://forum.subaru.pl/index.php?/topic/86364-nowy-forester-a-fotele-od-levorgawrxobk/

- zatem przekładka tylko na własne życzenie..... - ale i tak mnie ostro kusi....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie też tylko ja bym chciał łącznie z kierą. Ta seryjna w xt też odstaje od reszty autka. Ehhh

 

Opcje mamy takie:

 

- staramy się nadal oficjalnie pozyskać opcje wymiany

 

- robimy "nielegala" czekając na dawce z allegro

 

- darujemy sobie i zbieramy na sti ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Na alegro zarówno kierownica jak i wnętrze z STI aktualnie jest tak więc do dzieła ;)

 

tapatalk

 podeślij linka proszę - rzucę okiem :)

 

 

http://allegro.pl/subaru-sti-2014-15-skora-alkantara-tapicerka-i5874792425.html

 

http://allegro.pl/kierownica-subaru-impreza-sti-2014-2015-i5806902728.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem o co chodzi z tymi fotelami. Trochę jeżdżę wczoraj np 800 km zrobiłem i nie mam zastrzeżeń, co do jakości foteli i ich wyprofilowania. Kwestia przyzwyczajenia po przesiadce z innego auta zapewne. Jedyne co w fotelach moim zdaniem jest złe to brak pamięci fotela kierowcy oraz to, że fotel pasażera nie jest tak samo regulowany (elektrycznie) jak kierowcy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świetna sprawa z tymi fotelami z STI. Subaru to nie jest statek kosmiczny NASA i w dzisiejszych czasach przekładka to powinno być P&P. Bo komu teraz opłaca się robić kilka różnych szyn, wiązek, wtyczek i sterowników do pojazdów jednego producenta? ;) Cena za komplet z Allegro bardzo dobra - takie moje osobiste odczucia. Dla porównania dowiadywał się ktoś może w ASO ile kosztują nowe stołki do WRX STI? 

 

Będę śledzić temat i w międzyczasie sam zacznę coś działać. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem o co chodzi z tymi fotelami. Trochę jeżdżę wczoraj np 800 km zrobiłem i nie mam zastrzeżeń, co do jakości foteli i ich wyprofilowania. Kwestia przyzwyczajenia po przesiadce z innego auta zapewne. Jedyne co w fotelach moim zdaniem jest złe to brak pamięci fotela kierowcy oraz to, że fotel pasażera nie jest tak samo regulowany (elektrycznie) jak kierowcy. 

 

o co chodzi? - ano o to, że  jak tylko chcę wziąć nieco bardziej ostro parę zakrętów - to latam w te i z powrotem na tym foteliku i przypinanie na sztywno nawet niespecjalnie pomaga. Poza tym nie chodzi o to , żebym miał szelki aby utrzymać się w fotelu w FXT bo to nie STI .... Zabawne bo nawet żona w Nissanie QQ 1.6 ma dużo głębsze i lepiej wyprofilowane fotele..... Zatem chodzi o brak trzymania bocznego zarówno na oparciu jak i siedzisku....

 

A poza tym masz rację - siedzi się wygodnie i plecy nie bolą - nawet po długiej trasie.... testowałem wiele razu - zatem tu jest generalnie ok

Zgoda też co do braku regulacji fotela pasażera - było by wskazane...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Koledzy ogarniał ktoś tą wymianę foteli albo tapicerki aby były głębsze? Wczoraj odebrałam fxt platinium i nie mogę przywyknąć do braku trzymania bocznego. Muszę coś z tym zrobić. Pierwsza myśl to dać do tapicera. Problem jest taki, że nie wiem czy będę w stanie uzyskać zadowalający efekt.

Edytowane przez gekoniasty
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

dla niemogących wzór mogącego użytkownika smarta brabus z  szytymi na miarę fotelikami ....w ramach smartklubu mamy kilku pasjonatów marki, którzy stworzyli cuda godne naśladowania --wszystko na fabrycznych częściach (głownie pochodzących od brabusa i  fabrycznych tunerów)...patrz fotka przykładowych foteli 

na europejskich zlotach smarta nagrody producenta 

takie smarty śmigają  200km/h w pełnym komforcie --z wyjątkiem hałasu bowiem nadwozia cabrio nie wygłuszysz 

 

propozycja dla bardziej wymagających: kupujemy np. forka xt golasa i samodzielnie tworzymy jakość wnętrza pod klucz..nic z seryjnej t......

smart brabus -spersonalizowane fotele.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podzielę się z moimi doświadczeniami - może komuś się przyda, jeśli myśli o Recaro. Z samymi fotelami akurat nie ma problemu. Te ze zdjęcia to Sportster CS i bez problemu można je dostać u polskiego dystrybutora, jeśli ma się tylko odpowiednio duży budżet ;) Są też w wersji SUV (z niższymi boczkami). Przerabiałem ten temat i problem jest w innym miejscu. Mianowicie brak jest szyn i adapterów dedykowanych do Forka. Kupiłem od dystrybutora adaptery uniwersalne z elektryczną regulacją wysokości, żeby zamontować te Sportstery i przy okazji zachować możliwość regulacji. Niestety - adapter + szyny podnoszą fotel tak wysoko, że w najniższym położeniu głową dotykałem do dachu. Konstrukcja mocowania Sportstera jest specyficzna i mocno podnosi cały układ. Jeśli chce się to poprawnie/nisko zamontować, to zostaje tylko rzeźba. Nie miałem na to ani ochoty ani czasu, więc założyłem fotele z Levorga. Adaptery leżą w garażu, za Sportstery wycofałem zaliczkę i cieszę się wygodnym i ergonomicznym fotelem z Levego za ułamek ceny Recaro. Fotel trzyma zdecydowanie lepiej, stelaż jest niższy, a siedzisko jest głębsze przez co pozycja za kierownicą jest niższa. Mi pasuje idealnie. Jedyna uwaga jest taka, że fotele z Levego są dosyć wąskie i dla "szerszych" osobników może być ciasno ;) Ja uważam to za super zmianę, zwłaszcza że pasuje wszystko co do każdej śrubki i wtyczki.

 

 

20170729_182540.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...