Jump to content

Dolot/Wydech/Program/Audio Impreza WRX 03r


Recommended Posts

Witajcie,
zbliża się sezon i myślę o zmianie - zwiększeniu mocy.

Jeżdzę 2.0T WRX kiedyś był robiony jakiś program z tego co mi wiadomo, ale nic szczególnego.

Samochód z polskiego salonu, przebieg 170 000 KM, nic nie cieknie w zeszłym roku wszystko idealnie uszczelnione dyfer/napędy. Wszystko pod spodem suche. Miesiąc temu nowy rozrząd i sprzęgło -semi-sportowe exedy stage II. Klocki TRW. Wizualnie jest doprowadzony perferkcyjnie.

1. Pytanie: Jaki dolot, jaki wydech i u kogo rozsądnie w Wawie program. Słyszałem, że lepiej kupic markowy gotowy niż dać do spawania od zera...?
2. Czy fabryczne amortyzatory da się nieco bardziej utwardzić?

3. Szukam audio - 4 głośniki boczne + sub ewentualnie wzmacniacz do tyłu w rozsądnych pieniądzach. Polecicie coś sprawdzonego?

Może ktoś na spocie by coś podpowiedział, mogę podskoczyć gdzieś na teren Wawy pogadać. Zależy mi na czasie z uwagi na zrobienie kosztów w tym miesiącu.

 

Z góry dzięki,
Rafał

Edited by kaniess33
Link to post
Share on other sites

Jakie cyfry Cię interesują? ;). Bez kucia to ponoć bezpiecznie do 260km...

Dolot pewnie mógłby zostać ori, ale nie wiem jak z wydechem.

Auto absolutnie nie jest przeznaczone do sportu, nie jeżdżę w kjs.

Myślę, że to też ma znaczenie. Będzie to reklama firmy (oklejony w logo).

Auto czasem wyjedzie w ciągu dnia, czasem wieczorem do centrum poszaleć, od czapy jakaś kreska na żeraniu.

Myślałem żeby uzyskać te 5s-->100KM. (ponoć fabryka miała 5,9s) 260km+ byłoby super.

Link to post
Share on other sites
1. Pytanie: Jaki dolot, jaki wydech i u kogo rozsądnie w Wawie program. Słyszałem, że lepiej kupic markowy gotowy niż dać do spawania od zera...?

 

Dolot zostaw w spokoju.

Co do wydechu - usun prekat z uppipe i _ewentualnie_ wymien downpipe na przelot albo katalizator sportowy (chyba optowalbym, dla swietego spokoju i poczucia przyzwoitosci ekologicznej za ta druga opcja) - zrob lekki remap na 250-260KM i ciesz sie jazda, zwlaszcza jesli to auto na codzien.

Co do remapu - opcje sie pewnie nawet w Wawie znajda, a jak nie, to w Polsce na pewno - i tyle opinii, ile uzytkownikow :)

 

Jak chcesz ladny wydech, to chyba warto do El-teku zajrzec.

 

 

2. Czy fabryczne amortyzatory da się nieco bardziej utwardzić?

 

Pewnie da sie cos zrobic ogolnie - kwestia tylko, czy ma byc beton, czy ma byc dobrze. :)

I ile creditsow na to chcesz przeznaczyc ;)

 

Jak chcesz fajnie na codzien - to zdaje sie, ze Kayaba UltraSR z odpowiednimi sprezynami zrobi niezla robote.

 

 

Myślałem żeby uzyskać te 5s-->100KM. (ponoć fabryka miała 5,9s) 260km+ byłoby super.

 

A tak przewrotnie zapytam, zupelnie bez urazy - ogarniasz az tak, zeby ta 1s robila Ci roznice? I czy masz odpowiednio szybka reke? :)

Edited by AMI
Link to post
Share on other sites

Ja zbliżam się do optimum: mapa na 260km, wydech przelot z el-tec'a, zawias Kyb AGX a na wiosnę springi Eibacha :P. Nie wiem jak z innym setupem, ale jako dupowóz na co dzień jest miodzio ;).

Edited by svavo
Link to post
Share on other sites

 

1. Pytanie: Jaki dolot, jaki wydech i u kogo rozsądnie w Wawie program. Słyszałem, że lepiej kupic markowy gotowy niż dać do spawania od zera...?

 

Dolot zostaw w spokoju.

Co do wydechu - usun prekat z uppipe i _ewentualnie_ wymien downpipe na przelot albo katalizator sportowy (chyba optowalbym, dla swietego spokoju i poczucia przyzwoitosci ekologicznej za ta druga opcja) - zrob lekki remap na 250-260KM i ciesz sie jazda, zwlaszcza jesli to auto na codzien.

Co do remapu - opcje sie pewnie nawet w Wawie znajda, a jak nie, to w Polsce na pewno - i tyle opinii, ile uzytkownikow :)

 

Jak chcesz ladny wydech, to chyba warto do El-teku zajrzec.

 

 

2. Czy fabryczne amortyzatory da się nieco bardziej utwardzić?

 

Pewnie da sie cos zrobic ogolnie - kwestia tylko, czy ma byc beton, czy ma byc dobrze. :)

I ile creditsow na to chcesz przeznaczyc ;)

 

Jak chcesz fajnie na codzien - to zdaje sie, ze Kayaba UltraSR z odpowiednimi sprezynami zrobi niezla robote.

 

 

Myślałem żeby uzyskać te 5s-->100KM. (ponoć fabryka miała 5,9s) 260km+ byłoby super.

 

A tak przewrotnie zapytam, zupelnie bez urazy - ogarniasz az tak, zeby ta 1s robila Ci roznice? I czy masz odpowiednio szybka reke? :)

 

 

Co do wydechu to chyba pójdę w gotowca ewentualnie zastanawiam mnie sama zmiana up i dp...

Raczej pytałem o obecne amorki seryjne. Czy je jakoś można by było zmodyfikować ewentualnie obniżyć auto, ale to już pewnie same sprężyny?

Generalnie myślałem o tym, że przy mocy ok. 300km można uzyskać te 5s dla samej teorii, wiadomo, że ciężko to w rzeczywistości utrzymać.

Link to post
Share on other sites

pamiętaj, że ważne są też Nm. Ja w swoim WRX mam 266KM, ale aż 396Nm i jedzie to całkiem zacnie. Dolot seria.
Co do zawieszenia to Eibach Pro Kit powinien wystarczyć, opinie dobre i cena stosunkowo nie duża. Sam taki kupiłem, czekam tylko do wiosny na ładniejsze pogody i zakładam :)

Link to post
Share on other sites

Okazalo sie cos nowego. Podnieslismy dzisiaj Samochod. Okazuje sie, ze wylot ma 3 cale i potem caly uklad przechodzi w 2'5 cala. Caly uklad spawany od zera. W serwisie powiedzieli, ze to prawdopodobnie el-tec. Generalnie auto ma juz ok 250km-260km od poprzedniego wlasciciela, musze pojechac na hamownie.

Natomiast jest bardzo cichy. Czy wymiana samej koncowej puchy zmieni dzwiek?

 

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Edited by kaniess33
Link to post
Share on other sites

pamiętaj, że ważne są też Nm. Ja w swoim WRX mam 266KM, ale aż 396Nm i jedzie to całkiem zacnie. Dolot seria.

Co do zawieszenia to Eibach Pro Kit powinien wystarczyć, opinie dobre i cena stosunkowo nie duża. Sam taki kupiłem, czekam tylko do wiosny na ładniejsze pogody i zakładam :)

Seryjny IC latem ogarnia czy masz wymieniony na duży od STi?

Link to post
Share on other sites

W takim razie rozeznam się z wydechem.

Nadal walcze z myślami na temat audio. Czekam jeszcze na opinie w tym temacie.

W planach jeszcze felgi JR-3 lub JR-11 18"

Mam piękne białe jr3 18 do sprzedania , stan super

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Link to post
Share on other sites

A co do wydechu mam taki sam, właśnie zastanawiałem się jaka marka to jest bo zero oznakowania a bez środkowego całość 2.5 cala brzmi znakomicie, nie jest głośny ani nie jest cichy!

Rozumiem, że nie masz środkowego tłumika?

Leci goła rura do ostatniego przelotowego? Czy zamiast środkowego coś jest tyle, że "coś" małego

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...