kaniess33 Opublikowano 15 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 (edytowane) Witajcie,zbliża się sezon i myślę o zmianie - zwiększeniu mocy. Jeżdzę 2.0T WRX kiedyś był robiony jakiś program z tego co mi wiadomo, ale nic szczególnego. Samochód z polskiego salonu, przebieg 170 000 KM, nic nie cieknie w zeszłym roku wszystko idealnie uszczelnione dyfer/napędy. Wszystko pod spodem suche. Miesiąc temu nowy rozrząd i sprzęgło -semi-sportowe exedy stage II. Klocki TRW. Wizualnie jest doprowadzony perferkcyjnie.1. Pytanie: Jaki dolot, jaki wydech i u kogo rozsądnie w Wawie program. Słyszałem, że lepiej kupic markowy gotowy niż dać do spawania od zera...?2. Czy fabryczne amortyzatory da się nieco bardziej utwardzić? 3. Szukam audio - 4 głośniki boczne + sub ewentualnie wzmacniacz do tyłu w rozsądnych pieniądzach. Polecicie coś sprawdzonego? Może ktoś na spocie by coś podpowiedział, mogę podskoczyć gdzieś na teren Wawy pogadać. Zależy mi na czasie z uwagi na zrobienie kosztów w tym miesiącu. Z góry dzięki,Rafał Edytowane 15 Lutego 2016 przez kaniess33 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
svavo Opublikowano 15 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 Jakie cyfry Cię interesują? . Bez kucia to ponoć bezpiecznie do 260km... Dolot pewnie mógłby zostać ori, ale nie wiem jak z wydechem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaniess33 Opublikowano 15 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 Jakie cyfry Cię interesują? . Bez kucia to ponoć bezpiecznie do 260km... Dolot pewnie mógłby zostać ori, ale nie wiem jak z wydechem. Auto absolutnie nie jest przeznaczone do sportu, nie jeżdżę w kjs. Myślę, że to też ma znaczenie. Będzie to reklama firmy (oklejony w logo). Auto czasem wyjedzie w ciągu dnia, czasem wieczorem do centrum poszaleć, od czapy jakaś kreska na żeraniu. Myślałem żeby uzyskać te 5s-->100KM. (ponoć fabryka miała 5,9s) 260km+ byłoby super. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
svavo Opublikowano 15 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 Jak reklama, to styknie blow off Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 15 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 (edytowane) 1. Pytanie: Jaki dolot, jaki wydech i u kogo rozsądnie w Wawie program. Słyszałem, że lepiej kupic markowy gotowy niż dać do spawania od zera...? Dolot zostaw w spokoju. Co do wydechu - usun prekat z uppipe i _ewentualnie_ wymien downpipe na przelot albo katalizator sportowy (chyba optowalbym, dla swietego spokoju i poczucia przyzwoitosci ekologicznej za ta druga opcja) - zrob lekki remap na 250-260KM i ciesz sie jazda, zwlaszcza jesli to auto na codzien. Co do remapu - opcje sie pewnie nawet w Wawie znajda, a jak nie, to w Polsce na pewno - i tyle opinii, ile uzytkownikow Jak chcesz ladny wydech, to chyba warto do El-teku zajrzec. 2. Czy fabryczne amortyzatory da się nieco bardziej utwardzić? Pewnie da sie cos zrobic ogolnie - kwestia tylko, czy ma byc beton, czy ma byc dobrze. I ile creditsow na to chcesz przeznaczyc Jak chcesz fajnie na codzien - to zdaje sie, ze Kayaba UltraSR z odpowiednimi sprezynami zrobi niezla robote. Myślałem żeby uzyskać te 5s-->100KM. (ponoć fabryka miała 5,9s) 260km+ byłoby super. A tak przewrotnie zapytam, zupelnie bez urazy - ogarniasz az tak, zeby ta 1s robila Ci roznice? I czy masz odpowiednio szybka reke? Edytowane 15 Lutego 2016 przez AMI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
svavo Opublikowano 15 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 (edytowane) Ja zbliżam się do optimum: mapa na 260km, wydech przelot z el-tec'a, zawias Kyb AGX a na wiosnę springi Eibacha . Nie wiem jak z innym setupem, ale jako dupowóz na co dzień jest miodzio . Edytowane 15 Lutego 2016 przez svavo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaniess33 Opublikowano 15 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 1. Pytanie: Jaki dolot, jaki wydech i u kogo rozsądnie w Wawie program. Słyszałem, że lepiej kupic markowy gotowy niż dać do spawania od zera...? Dolot zostaw w spokoju. Co do wydechu - usun prekat z uppipe i _ewentualnie_ wymien downpipe na przelot albo katalizator sportowy (chyba optowalbym, dla swietego spokoju i poczucia przyzwoitosci ekologicznej za ta druga opcja) - zrob lekki remap na 250-260KM i ciesz sie jazda, zwlaszcza jesli to auto na codzien. Co do remapu - opcje sie pewnie nawet w Wawie znajda, a jak nie, to w Polsce na pewno - i tyle opinii, ile uzytkownikow Jak chcesz ladny wydech, to chyba warto do El-teku zajrzec. 2. Czy fabryczne amortyzatory da się nieco bardziej utwardzić? Pewnie da sie cos zrobic ogolnie - kwestia tylko, czy ma byc beton, czy ma byc dobrze. I ile creditsow na to chcesz przeznaczyc Jak chcesz fajnie na codzien - to zdaje sie, ze Kayaba UltraSR z odpowiednimi sprezynami zrobi niezla robote. Myślałem żeby uzyskać te 5s-->100KM. (ponoć fabryka miała 5,9s) 260km+ byłoby super. A tak przewrotnie zapytam, zupelnie bez urazy - ogarniasz az tak, zeby ta 1s robila Ci roznice? I czy masz odpowiednio szybka reke? Co do wydechu to chyba pójdę w gotowca ewentualnie zastanawiam mnie sama zmiana up i dp... Raczej pytałem o obecne amorki seryjne. Czy je jakoś można by było zmodyfikować ewentualnie obniżyć auto, ale to już pewnie same sprężyny? Generalnie myślałem o tym, że przy mocy ok. 300km można uzyskać te 5s dla samej teorii, wiadomo, że ciężko to w rzeczywistości utrzymać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian96 Opublikowano 15 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 pamiętaj, że ważne są też Nm. Ja w swoim WRX mam 266KM, ale aż 396Nm i jedzie to całkiem zacnie. Dolot seria.Co do zawieszenia to Eibach Pro Kit powinien wystarczyć, opinie dobre i cena stosunkowo nie duża. Sam taki kupiłem, czekam tylko do wiosny na ładniejsze pogody i zakładam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaniess33 Opublikowano 16 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 W takim razie rozeznam się z wydechem. Nadal walcze z myślami na temat audio. Czekam jeszcze na opinie w tym temacie.W planach jeszcze felgi JR-3 lub JR-11 18" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian96 Opublikowano 16 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 JR-11 to samo co Dare XXR 527 Piękna sprawa, Arnold w swoim ma takowe i wyglądają bosko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaniess33 Opublikowano 16 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 (edytowane) Okazalo sie cos nowego. Podnieslismy dzisiaj Samochod. Okazuje sie, ze wylot ma 3 cale i potem caly uklad przechodzi w 2'5 cala. Caly uklad spawany od zera. W serwisie powiedzieli, ze to prawdopodobnie el-tec. Generalnie auto ma juz ok 250km-260km od poprzedniego wlasciciela, musze pojechac na hamownie. Natomiast jest bardzo cichy. Czy wymiana samej koncowej puchy zmieni dzwiek? Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka Edytowane 16 Lutego 2016 przez kaniess33 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr.kupczak Opublikowano 16 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 Jezeli pucha koncowa jest komorowa, a załozysz przelot no to jasne ze sie zmieni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaniess33 Opublikowano 16 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 Wyglada to tak Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon Sajmon Opublikowano 17 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2016 pamiętaj, że ważne są też Nm. Ja w swoim WRX mam 266KM, ale aż 396Nm i jedzie to całkiem zacnie. Dolot seria. Co do zawieszenia to Eibach Pro Kit powinien wystarczyć, opinie dobre i cena stosunkowo nie duża. Sam taki kupiłem, czekam tylko do wiosny na ładniejsze pogody i zakładam Seryjny IC latem ogarnia czy masz wymieniony na duży od STi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian96 Opublikowano 17 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2016 Mam seryjny, sti na pewno bylby lepszy, ale te kilka koni mniej w upałach przy normalnym użytkowaniu mi nie przeszkadza Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin j Opublikowano 17 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2016 W takim razie rozeznam się z wydechem. Nadal walcze z myślami na temat audio. Czekam jeszcze na opinie w tym temacie. W planach jeszcze felgi JR-3 lub JR-11 18" Mam piękne białe jr3 18 do sprzedania , stan super Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaniess33 Opublikowano 17 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2016 Podeslij mi fotki rafal.kaniewski@rafbike.pl Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon Sajmon Opublikowano 17 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2016 A co do wydechu mam taki sam, właśnie zastanawiałem się jaka marka to jest bo zero oznakowania a bez środkowego całość 2.5 cala brzmi znakomicie, nie jest głośny ani nie jest cichy! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaniess33 Opublikowano 17 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2016 A co do wydechu mam taki sam, właśnie zastanawiałem się jaka marka to jest bo zero oznakowania a bez środkowego całość 2.5 cala brzmi znakomicie, nie jest głośny ani nie jest cichy! Rozumiem, że nie masz środkowego tłumika? Leci goła rura do ostatniego przelotowego? Czy zamiast środkowego coś jest tyle, że "coś" małego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon Sajmon Opublikowano 17 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2016 Prosta rura 2.5' od turbiny aż do tłumika końcowego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się