Wojt_O Opublikowano 19 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2016 A no Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kilerzpruszkowa Opublikowano 20 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2016 Spróbuj skupić się na jeszcze na wale /podpora itp...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt_O Opublikowano 20 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2016 Już sprawdzałem, podpora jest ok, wał nie bije, nie wibruje nawet przy dużych prędkościach. Nie mam już pomysłów. Chyba trza będzie podgłośnić radio i nauczyć się żyć z tymi dźwiękami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 21 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 Daj auto na podnośnik i jazda, a ktoś kumaty słucha od spodu. Leciutko możesz lewą nogą hamować żeby dać opór w napędach, troszkę potem ręcznym cały czas dając gazu trochę , wypuść na luz -może coś wyjdzie. Albo katalizator sie posypał,ale to też może da sie przy tym wysłuchac . pozr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt_O Opublikowano 22 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 (edytowane) Daj auto na podnośnik i jazda, a ktoś kumaty słucha od spodu. Leciutko możesz lewą nogą hamować żeby dać opór w napędach, troszkę potem ręcznym cały czas dając gazu trochę , wypuść na luz -może coś wyjdzie. Albo katalizator sie posypał,ale to też może da sie przy tym wysłuchac . pozr. Na dzisiaj jestem właśnie umówiony na podniesienie auta i osłuchanie go w powietrzu. Jaki będzie efekt dam znać. Po osłuchaniu auta na podnośniku trop pada na wał .. nie wiadomo jednak czy problem tkwi w krzyżaku, podporze czy może w którymś łożysku przy wyjściu ze skrzyni. Nie mniej jednak fachman który to zdiagnozował rzekł, że przy przyspieszaniu tłucze coś w okolicy podpory wału ale żeby to dokładnie zdiagnozować trzeba zedrzeć osłonę termiczną. Jest to jednak o tyle dziwne, że krzyżaki i podporę sprawdzałem dotykowo z innym mechanikiem i nie stwierdził on nic złego. Auto nie wibruje też nawet przy prędkościach rzędu 150-160 km/h co wskazywało by na złe wyważenie wału. Końcem końców czeka mnie prawdopodobnie jego regeneracja i teraz pytania do mądrych głów. Czy jak wydrę wał to czy można jeżdzić jak FWD? Dodam, że mój legwan ma VTD a nie sprzęgło MPT. Drugie pytanie gdzie prócz ASO ewentualnie szukać podpory lub krzyżaków do tegoż auta? Szukałem w dwóch subarowych sklepach www ale niestety nic.. Szperając w internetach pod kątem wału natrafiłem na coś takiego .. Dokładnie taki dźwięk występuje u mnie, z tym że po chwili milknie. Na filmiku krzyżak jest już w tragicznym stanie i naparza cały czas. Edytowane 22 Lutego 2016 przez Wojt_O Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt_O Opublikowano 13 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 (edytowane) Problem terkotania rozwiązany, okazały się nim zapieczone krzyżaki wału. Złudne było to że nie miały luzu dlatego je wykluczyłem na samym początku. Edytowane 13 Marca 2016 przez Wojt_O Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się