Skocz do zawartości

alarm i zapasowy kluczyk


CZAJA48

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Kupiłem nie dawno Subaru Legacy 2.5 2005 i jest parę rzeczy do naprawienia i zrobienia:

1) Mam tylko 1 kluczyk który jest już mocno zajechany. Nie działa w nim lock/unlock więc zamykam i otwieram samochód przed zamek. Chyba się rozprogramował.

2) Alarm jest wyjęty/odpięty bo wyje a nie mam pilota od niego.

Chce sobie dokupić dodatkowy kluczyć (oryginalny/lub nie) i używać go jako głównego a ten stary zostawić jako zapas.

Nie wiem jak się za to zabrać.

 

Widziałem alarm z kluczykami: http://www.aliexpress.com/item/top-keyless-entry-system-is-with-2-flip-key-alarm-remotes-remote-lock-or-unlock-car/1806219474.html?spm=2114.01010208.3.224.qIyVRo&ws_ab_test=searchweb201556_3,searchweb201644_4_505_506_503_504_502_10001_10002_10016_10017_10010_10005_10011_10006_10003_10004_10009_10008,searchweb201560_1,searchweb1451318400_-1,searchweb1451318411_6448&btsid=31c05efa-4766-4f54-a60c-8d7a03d2bfa0

 

lub sam alarm: http://www.ebay.co.uk/itm/1-Way-Car-Auto-Vehicle-Burglar-Alarm-Security-System-With-2-Remote-Control-UK-/181834740859?hash=item2a5631f47b:g:3V0AAOSwyQtVzxuz

 

Nie wiem czy w kluczyku od alarmu można zaprogramować immobilajzer.

 

Proszę o porady jak najlepiej rozwiązać tą zagwozdkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Kupiłem nie dawno Subaru Legacy 2.5 2005 i jest parę rzeczy do naprawienia i zrobienia:

1) Mam tylko 1 kluczyk który jest już mocno zajechany. Nie działa w nim lock/unlock więc zamykam i otwieram samochód przed zamek. Chyba się rozprogramował.

2) Alarm jest wyjęty/odpięty bo wyje a nie mam pilota od niego.

Chce sobie dokupić dodatkowy kluczyć (oryginalny/lub nie) i używać go jako głównego a ten stary zostawić jako zapas.

Nie wiem jak się za to zabrać.

 

Widziałem alarm z kluczykami: http://www.aliexpress.com/item/top-keyless-entry-system-is-with-2-flip-key-alarm-remotes-remote-lock-or-unlock-car/1806219474.html?spm=2114.01010208.3.224.qIyVRo&ws_ab_test=searchweb201556_3,searchweb201644_4_505_506_503_504_502_10001_10002_10016_10017_10010_10005_10011_10006_10003_10004_10009_10008,searchweb201560_1,searchweb1451318400_-1,searchweb1451318411_6448&btsid=31c05efa-4766-4f54-a60c-8d7a03d2bfa0

 

lub sam alarm: http://www.ebay.co.uk/itm/1-Way-Car-Auto-Vehicle-Burglar-Alarm-Security-System-With-2-Remote-Control-UK-/181834740859?hash=item2a5631f47b:g:3V0AAOSwyQtVzxuz

 

Nie wiem czy w kluczyku od alarmu można zaprogramować immobilajzer.

 

Proszę o porady jak najlepiej rozwiązać tą zagwozdkę.

Jeżeli kupiłeś wersję UK, to posiadasz fabryczny alarm sterowany oryginalnym kluczykiem. Skoro centralny zamek nie działa prawidłowo, to i alarm wyje... Zacznij od sprawdzenia, czy nie masz połączonego przewodu do programowania kluczyka. Wtyczki powinny być ROZŁĄCZONE. W trybie programowania (połączone wtyczki) nie działa zdalne sterowanie centralnym zamkiem z oryginalnego pilota. Zacznij poszukiwania pojedynczego kabelka z białymi wtyczkami pod lewą (jeżeli to wersja UK) "płetwą" w okolicach nóg kierowcy. Kabelek będzie brązowo-biały z jednej strony i niebiesko-żółty z drugiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak zgadza się, sprawdziłem pod plastikiem od strony kierowcy są 2 kostki biała-biała i zielona-zielona. Zrobiłem wszystko ale nie działa. Wymieniłem dla pewności baterie w kluczyku i też nic to nie zmieniło.

Znalazłem również coś takiego i zrobiłem tak ale też nie działa:

Cytat: ,,Rozbierasz plastik obok obok swojej lewej nogi, spinasz białe kostki, naciskasz i przytrzymujesz "close" na pilocie i cieszysz się z zaoszczędzonych 200zł Wszystko na wyłączonym zapłonie. Kostki potem rozpinasz."

Jakieś pomysły co dalej?


Proszę o jakaś rade jak najlepiej naprawić mój problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak zgadza się, sprawdziłem pod plastikiem od strony kierowcy są 2 kostki biała-biała i zielona-zielona. Zrobiłem wszystko ale nie działa. Wymieniłem dla pewności baterie w kluczyku i też nic to nie zmieniło.

Znalazłem również coś takiego i zrobiłem tak ale też nie działa:

Cytat: ,,Rozbierasz plastik obok obok swojej lewej nogi, spinasz białe kostki, naciskasz i przytrzymujesz "close" na pilocie i cieszysz się z zaoszczędzonych 200zł Wszystko na wyłączonym zapłonie. Kostki potem rozpinasz."

Jakieś pomysły co dalej?

Proszę o jakaś rade jak najlepiej naprawić mój problem.

Poszukaj serwisówki do Twojego modelu.

Potem wyszukaj frazę "Keyless Entry System" (okolice 3900 strony).

A jeszcze później "SYMPTOM CHART".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...