Jump to content

alarm i zapasowy kluczyk


CZAJA48

Recommended Posts

Witam

Kupiłem nie dawno Subaru Legacy 2.5 2005 i jest parę rzeczy do naprawienia i zrobienia:

1) Mam tylko 1 kluczyk który jest już mocno zajechany. Nie działa w nim lock/unlock więc zamykam i otwieram samochód przed zamek. Chyba się rozprogramował.

2) Alarm jest wyjęty/odpięty bo wyje a nie mam pilota od niego.

Chce sobie dokupić dodatkowy kluczyć (oryginalny/lub nie) i używać go jako głównego a ten stary zostawić jako zapas.

Nie wiem jak się za to zabrać.

 

Widziałem alarm z kluczykami: http://www.aliexpress.com/item/top-keyless-entry-system-is-with-2-flip-key-alarm-remotes-remote-lock-or-unlock-car/1806219474.html?spm=2114.01010208.3.224.qIyVRo&ws_ab_test=searchweb201556_3,searchweb201644_4_505_506_503_504_502_10001_10002_10016_10017_10010_10005_10011_10006_10003_10004_10009_10008,searchweb201560_1,searchweb1451318400_-1,searchweb1451318411_6448&btsid=31c05efa-4766-4f54-a60c-8d7a03d2bfa0

 

lub sam alarm: http://www.ebay.co.uk/itm/1-Way-Car-Auto-Vehicle-Burglar-Alarm-Security-System-With-2-Remote-Control-UK-/181834740859?hash=item2a5631f47b:g:3V0AAOSwyQtVzxuz

 

Nie wiem czy w kluczyku od alarmu można zaprogramować immobilajzer.

 

Proszę o porady jak najlepiej rozwiązać tą zagwozdkę.

Link to comment
Share on other sites

Witam

Kupiłem nie dawno Subaru Legacy 2.5 2005 i jest parę rzeczy do naprawienia i zrobienia:

1) Mam tylko 1 kluczyk który jest już mocno zajechany. Nie działa w nim lock/unlock więc zamykam i otwieram samochód przed zamek. Chyba się rozprogramował.

2) Alarm jest wyjęty/odpięty bo wyje a nie mam pilota od niego.

Chce sobie dokupić dodatkowy kluczyć (oryginalny/lub nie) i używać go jako głównego a ten stary zostawić jako zapas.

Nie wiem jak się za to zabrać.

 

Widziałem alarm z kluczykami: http://www.aliexpress.com/item/top-keyless-entry-system-is-with-2-flip-key-alarm-remotes-remote-lock-or-unlock-car/1806219474.html?spm=2114.01010208.3.224.qIyVRo&ws_ab_test=searchweb201556_3,searchweb201644_4_505_506_503_504_502_10001_10002_10016_10017_10010_10005_10011_10006_10003_10004_10009_10008,searchweb201560_1,searchweb1451318400_-1,searchweb1451318411_6448&btsid=31c05efa-4766-4f54-a60c-8d7a03d2bfa0

 

lub sam alarm: http://www.ebay.co.uk/itm/1-Way-Car-Auto-Vehicle-Burglar-Alarm-Security-System-With-2-Remote-Control-UK-/181834740859?hash=item2a5631f47b:g:3V0AAOSwyQtVzxuz

 

Nie wiem czy w kluczyku od alarmu można zaprogramować immobilajzer.

 

Proszę o porady jak najlepiej rozwiązać tą zagwozdkę.

Jeżeli kupiłeś wersję UK, to posiadasz fabryczny alarm sterowany oryginalnym kluczykiem. Skoro centralny zamek nie działa prawidłowo, to i alarm wyje... Zacznij od sprawdzenia, czy nie masz połączonego przewodu do programowania kluczyka. Wtyczki powinny być ROZŁĄCZONE. W trybie programowania (połączone wtyczki) nie działa zdalne sterowanie centralnym zamkiem z oryginalnego pilota. Zacznij poszukiwania pojedynczego kabelka z białymi wtyczkami pod lewą (jeżeli to wersja UK) "płetwą" w okolicach nóg kierowcy. Kabelek będzie brązowo-biały z jednej strony i niebiesko-żółty z drugiej.

Link to comment
Share on other sites

tak zgadza się, sprawdziłem pod plastikiem od strony kierowcy są 2 kostki biała-biała i zielona-zielona. Zrobiłem wszystko ale nie działa. Wymieniłem dla pewności baterie w kluczyku i też nic to nie zmieniło.

Znalazłem również coś takiego i zrobiłem tak ale też nie działa:

Cytat: ,,Rozbierasz plastik obok obok swojej lewej nogi, spinasz białe kostki, naciskasz i przytrzymujesz "close" na pilocie i cieszysz się z zaoszczędzonych 200zł Wszystko na wyłączonym zapłonie. Kostki potem rozpinasz."

Jakieś pomysły co dalej?


Proszę o jakaś rade jak najlepiej naprawić mój problem.

Link to comment
Share on other sites

tak zgadza się, sprawdziłem pod plastikiem od strony kierowcy są 2 kostki biała-biała i zielona-zielona. Zrobiłem wszystko ale nie działa. Wymieniłem dla pewności baterie w kluczyku i też nic to nie zmieniło.

Znalazłem również coś takiego i zrobiłem tak ale też nie działa:

Cytat: ,,Rozbierasz plastik obok obok swojej lewej nogi, spinasz białe kostki, naciskasz i przytrzymujesz "close" na pilocie i cieszysz się z zaoszczędzonych 200zł Wszystko na wyłączonym zapłonie. Kostki potem rozpinasz."

Jakieś pomysły co dalej?

Proszę o jakaś rade jak najlepiej naprawić mój problem.

Poszukaj serwisówki do Twojego modelu.

Potem wyszukaj frazę "Keyless Entry System" (okolice 3900 strony).

A jeszcze później "SYMPTOM CHART".

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...