Skocz do zawartości

Zakup Forestera II gen.


ted58

Rekomendowane odpowiedzi

Mam zamiar kupić Forestera II gen. który ma być docelowo zagazowany i zastanawiam się z jakim silnikiem mam szukać. Czy może kupić już zagazowany ,są takie zagazowane od nowości . Proszę o porady specjalistów w temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zagazowanych od nowości w serwisie to nie było. Nie kupowałbym osobiście już zagazowanego, większy przebieg, nie wiadomo jak serwisowany. Lepiej samemu zagazować u specjalisty Jako Warszawa.

Jaki silnik ? Wszystko zależy od oczekiwań. Jeśli nie zależy na przyśpieszaniu i frajdy jazdy Subaru to wolnossący 2.0 , podobnoś mniej awaryjny jak 2,5. Ale jeżeli cieszyć się z jazdy to 2 XT, sam mam taki, na gazie mam przejechane 140 tys. i wszystko OK> 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ze swojej dwulitrówki MY 06 jestem zadowolony . Pojazd w automacie i z gazem przejechane 150 tys km daje radę i średnie spalanie w większość miasto to ok 11 l/lpg. Co mogę polecić, to kupić mądrze a przed zakupem powybierać z kimś kto sie na subaru zna . Założenie dobrego gazu STaga kosztuje ok 2500 złociszy . Podziel sie jak już kupisz . Ps ; na ofertach kupię sprzedam był czarny , zadbany forester my 06 w dobrych pieniądzach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ze swojej dwulitrówki MY 06 jestem zadowolony . Pojazd w automacie i z gazem przejechane 150 tys km daje radę i średnie spalanie w większość miasto to ok 11 l/lpg. Co mogę polecić, to kupić mądrze a przed zakupem powybierać z kimś kto sie na subaru zna . Założenie dobrego gazu STaga kosztuje ok 2500 złociszy . Podziel sie jak już kupisz . Ps ; na ofertach kupię sprzedam był czarny , zadbany forester my 06 w dobrych pieniądzach

Mnie w zasadzie też taki by interesował , a jaki model silnika nie trzeba wyjmować do regulacji zaworów ? czt ten co masz 2l to 125kM ? i jak często się w nim reguluje zawory? czy ten trzeba wyciągać do regulacji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten forek czarny SOHC czyli tańsza regulacja gazu i z tego co usłyszałem co 60 tys, zagazowac też można u specjalistów w poweronie pod Warszawą. ja jezdzilem 2.0 158 km i dawał radę, nie szedł od dołu tak jak ten 2,5 SOHC , ale dało się nim wyprzedzać od 140 do 160 w miarę dobrze.

Teraz mam legaca 125 km no i do 100 to jeszcze ale potem jaka kolwiek dynamika przestaje istnieć, ale jest wygodnie i klimatycznie, a to też mnie jara.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten forek czarny SOHC czyli tańsza regulacja gazu i z tego co usłyszałem co 60 tys, zagazować też można u specjalistów w poweronie pod Warszawą. ja jezdzilem 2.0 158 km i dawał radę, nie szedł od dołu tak jak ten 2,5 SOHC , ale dało się nim wyprzedzać od 140 do 160 w miarę dobrze.

Teraz mam legaca 125 km no i do 100 to jeszcze ale potem jaka kolwiek dynamika przestaje istnieć, ale jest wygodnie i klimatycznie, a to też mnie jara.

I łaśnie mnie o to chodzi ! Już wyrosłem z czadowania a spokojna jazda jest teraz moją domeną. Nie ukrywam,że potrzebuje forka też po to aby go wykorzystać w lekkim terenie i z tond ten mój wybór. 125 czy 150 kucyków mi zupełnie wystarczy ,bez turbo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

 i z tond

 

:wacko:

 

 

Myślałem, że tylko mnie zakolało w oczy :D

 

Ale się ubawiliście !  szkoda ,że tylko tyle macie do powiedzenia w tym temacie ,każdemu się może przytrafić jakiś błąd i co z tego? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Nie ma co się obrażać, nic się nie stało, skrzywienie zawodowe, nie jestem nauczycielem języka polskiego.

A na temat, jestem umówiony na poniedziałek na wymianę rozrządu i regulację zaworów (szklanki, nie aso) silnik 2.0 wolnossący 158 km z gazem i na wstępie muszę liczyć coś około 3 000 zł. Jak Forumowicze piszą albo 2.0 125 km lub 2.5 regulacja na śrubki i koszt znacznie niższy. Gazuj sam, wiesz co masz.

sebxyz

Edytowane przez sebxyz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Ja ze swojej dwulitrówki MY 06 jestem zadowolony . Pojazd w automacie i z gazem przejechane 150 tys km daje radę i średnie spalanie w większość miasto to ok 11 l/lpg. Co mogę polecić, to kupić mądrze a przed zakupem powybierać z kimś kto sie na subaru zna . Założenie dobrego gazu STaga kosztuje ok 2500 złociszy . Podziel sie jak już kupisz . Ps ; na ofertach kupię sprzedam był czarny , zadbany forester my 06 w dobrych pieniądzach

Mnie w zasadzie też taki by interesował , a jaki model silnika nie trzeba wyjmować do regulacji zaworów ? czt ten co masz 2l to 125kM ? i jak często się w nim reguluje zawory? czy ten trzeba wyciągać do regulacji?

Ten czarny to 158 kucyków. Z regulacja to sprawa indywidualna. U mnie po prawie 150 tys na poprzednim silniku odbyło sie bez konieczności regulacji a pojazd przejechał ponad 70 tys na gazie. W książce nie było żadnej informacji ze cis było regulowane wcześniej . Generalnie do parametrów xt trochę mu brakuje, ale mimo to w automacie pojazd daje radę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Ja ze swojej dwulitrówki MY 06 jestem zadowolony . Pojazd w automacie i z gazem przejechane 150 tys km daje radę i średnie spalanie w większość miasto to ok 11 l/lpg. Co mogę polecić, to kupić mądrze a przed zakupem powybierać z kimś kto sie na subaru zna . Założenie dobrego gazu STaga kosztuje ok 2500 złociszy . Podziel sie jak już kupisz . Ps ; na ofertach kupię sprzedam był czarny , zadbany forester my 06 w dobrych pieniądzach

Mnie w zasadzie też taki by interesował , a jaki model silnika nie trzeba wyjmować do regulacji zaworów ? czt ten co masz 2l to 125kM ? i jak często się w nim reguluje zawory? czy ten trzeba wyciągać do regulacji?

Ten czarny to 158 kucyków. Z regulacja to sprawa indywidualna. U mnie po prawie 150 tys na poprzednim silniku odbyło sie bez konieczności regulacji a pojazd przejechał ponad 70 tys na gazie. W książce nie było żadnej informacji ze cis było regulowane wcześniej . Generalnie do parametrów xt trochę mu brakuje, ale mimo to w automacie pojazd daje radę

 

Znalazłem takiego rodzynka 04 rok 2,0 125 kM i przebieg 118 tkm, w automacie cały czas serwis. Ale ma jedną wadę jest drogi 25 tysi i silnik niestety nie ma wzmocnionych gniazd zaworowych . Nie mam pojęcia czy warto koło niego chodzić ? Chcę zagazować ale nie wiem jak upierdliwa i kosztowna będzie konserwacja tego zagazowania, Co ile trzeba w takim motorze  regulować zawory i jaki to koszt? Sam już nie wiem co myśleć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W silniku 125 konnym regulacja kosztuje grosze, bo robi się ją "na śrubki".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ten forek czarny SOHC czyli tańsza regulacja gazu i z tego co usłyszałem co 60 tys, zagazować też można u specjalistów w poweronie pod Warszawą. ja jezdzilem 2.0 158 km i dawał radę, nie szedł od dołu tak jak ten 2,5 SOHC , ale dało się nim wyprzedzać od 140 do 160 w miarę dobrze.

Teraz mam legaca 125 km no i do 100 to jeszcze ale potem jaka kolwiek dynamika przestaje istnieć, ale jest wygodnie i klimatycznie, a to też mnie jara.

I łaśnie mnie o to chodzi ! Już wyrosłem z czadowania a spokojna jazda jest teraz moją domeną. Nie ukrywam,że potrzebuje forka też po to aby go wykorzystać w lekkim terenie i z tond ten mój wybór. 125 czy 150 kucyków mi zupełnie wystarczy ,bez turbo.

 

Czasem te parę kucyków robi różnice, z kilkom forumowiczami przy okazji spotkań, twierdzili że te 125 PS czasem nie wystarcza.. Ale to kwestia indywidualnego podejścia, w ternie zawsze reduktor pomaga...

Witam.

W nie Aso Pan powiedział mi, że w zależności od ilości i jakości szklanek waha się pomiędzy 1600-1800 zł taka regulacja.

Sebxyz

Czasem można pokombinować ze szklankami. Zdarzają się też używki w dobrych pieniądzach, choć kwoty podane przez Ciebie są realne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Diamond, nie bardzo rozumiem, kwota duża czy mała, bo z różnymi opiniami się spotkałem.

sebxyz

Cześć . Spotkałem sie z kilkoma przypadkami czy tez opcjami. W moim przypadku przed regulacją poinformowano mnie ze jedna szklanka kosztuje ok 100 zł, i koszt będzie zależny od ilości potrzebnych szklanek.Powiedziano mi rownież ze pewne szklanki można pozamieniać miedzy sobą co może obniżyć podana najwyższa kwotę całego zabiegu. Wiem tez ze można kupić używane szklanki za polowe. U mnie skończyło sie tylko na weryfikacji luzów, i stwierdzono ze wszystko jest ok. Przyczyna niewłaściwej pracy silnika nie były tzw"ciasne zawory" a jak sie okazało pózniej uszkodzony był wariator. Także ceny regulacji sa zależne od wielu indywidualnych czynników .

Powodzenia

Edytowane przez diamond
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Witam.

Diamond, nie bardzo rozumiem, kwota duża czy mała, bo z różnymi opiniami się spotkałem.

sebxyz

Cześć . Spotkałem sie z kilkoma przypadkami czy tez opcjami. W moim przypadku przed regulacją poinformowano mnie ze jedna szklanka kosztuje ok 100 zł, i koszt będzie zależny od ilości potrzebnych szklanek.Powiedziano mi rownież ze pewne szklanki można pozamieniać miedzy sobą co może obniżyć podana najwyższa kwotę całego zabiegu. Wiem tez ze można kupić używane szklanki za polowe. U mnie skończyło sie tylko na weryfikacji luzów, i stwierdzono ze wszystko jest ok. Przyczyna niewłaściwej pracy silnika nie były tzw"ciasne zawory" a jak sie okazało pózniej uszkodzony był wariator. Także ceny regulacji sa zależne od wielu indywidualnych czynników .

Powodzenia

 

A sam koszt sprawdzenia w jakich cenach się obraca? chyba do tego nie trzeba  wyciągać silnika ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...