Jump to content

Zakup Forestera II gen.


ted58

Recommended Posts

Mam zamiar kupić Forestera II gen. który ma być docelowo zagazowany i zastanawiam się z jakim silnikiem mam szukać. Czy może kupić już zagazowany ,są takie zagazowane od nowości . Proszę o porady specjalistów w temacie.

Link to comment
Share on other sites

Zagazowanych od nowości w serwisie to nie było. Nie kupowałbym osobiście już zagazowanego, większy przebieg, nie wiadomo jak serwisowany. Lepiej samemu zagazować u specjalisty Jako Warszawa.

Jaki silnik ? Wszystko zależy od oczekiwań. Jeśli nie zależy na przyśpieszaniu i frajdy jazdy Subaru to wolnossący 2.0 , podobnoś mniej awaryjny jak 2,5. Ale jeżeli cieszyć się z jazdy to 2 XT, sam mam taki, na gazie mam przejechane 140 tys. i wszystko OK> 

Link to comment
Share on other sites

Ja ze swojej dwulitrówki MY 06 jestem zadowolony . Pojazd w automacie i z gazem przejechane 150 tys km daje radę i średnie spalanie w większość miasto to ok 11 l/lpg. Co mogę polecić, to kupić mądrze a przed zakupem powybierać z kimś kto sie na subaru zna . Założenie dobrego gazu STaga kosztuje ok 2500 złociszy . Podziel sie jak już kupisz . Ps ; na ofertach kupię sprzedam był czarny , zadbany forester my 06 w dobrych pieniądzach

Link to comment
Share on other sites

Ja ze swojej dwulitrówki MY 06 jestem zadowolony . Pojazd w automacie i z gazem przejechane 150 tys km daje radę i średnie spalanie w większość miasto to ok 11 l/lpg. Co mogę polecić, to kupić mądrze a przed zakupem powybierać z kimś kto sie na subaru zna . Założenie dobrego gazu STaga kosztuje ok 2500 złociszy . Podziel sie jak już kupisz . Ps ; na ofertach kupię sprzedam był czarny , zadbany forester my 06 w dobrych pieniądzach

Mnie w zasadzie też taki by interesował , a jaki model silnika nie trzeba wyjmować do regulacji zaworów ? czt ten co masz 2l to 125kM ? i jak często się w nim reguluje zawory? czy ten trzeba wyciągać do regulacji?

Link to comment
Share on other sites

Ten forek czarny SOHC czyli tańsza regulacja gazu i z tego co usłyszałem co 60 tys, zagazowac też można u specjalistów w poweronie pod Warszawą. ja jezdzilem 2.0 158 km i dawał radę, nie szedł od dołu tak jak ten 2,5 SOHC , ale dało się nim wyprzedzać od 140 do 160 w miarę dobrze.

Teraz mam legaca 125 km no i do 100 to jeszcze ale potem jaka kolwiek dynamika przestaje istnieć, ale jest wygodnie i klimatycznie, a to też mnie jara.

Link to comment
Share on other sites

Ten forek czarny SOHC czyli tańsza regulacja gazu i z tego co usłyszałem co 60 tys, zagazować też można u specjalistów w poweronie pod Warszawą. ja jezdzilem 2.0 158 km i dawał radę, nie szedł od dołu tak jak ten 2,5 SOHC , ale dało się nim wyprzedzać od 140 do 160 w miarę dobrze.

Teraz mam legaca 125 km no i do 100 to jeszcze ale potem jaka kolwiek dynamika przestaje istnieć, ale jest wygodnie i klimatycznie, a to też mnie jara.

I łaśnie mnie o to chodzi ! Już wyrosłem z czadowania a spokojna jazda jest teraz moją domeną. Nie ukrywam,że potrzebuje forka też po to aby go wykorzystać w lekkim terenie i z tond ten mój wybór. 125 czy 150 kucyków mi zupełnie wystarczy ,bez turbo.

Link to comment
Share on other sites

 

 

 

 i z tond

 

:wacko:

 

 

Myślałem, że tylko mnie zakolało w oczy :D

 

Ale się ubawiliście !  szkoda ,że tylko tyle macie do powiedzenia w tym temacie ,każdemu się może przytrafić jakiś błąd i co z tego? 

Link to comment
Share on other sites

Witam.

Nie ma co się obrażać, nic się nie stało, skrzywienie zawodowe, nie jestem nauczycielem języka polskiego.

A na temat, jestem umówiony na poniedziałek na wymianę rozrządu i regulację zaworów (szklanki, nie aso) silnik 2.0 wolnossący 158 km z gazem i na wstępie muszę liczyć coś około 3 000 zł. Jak Forumowicze piszą albo 2.0 125 km lub 2.5 regulacja na śrubki i koszt znacznie niższy. Gazuj sam, wiesz co masz.

sebxyz

Edited by sebxyz
Link to comment
Share on other sites

 

 

Ja ze swojej dwulitrówki MY 06 jestem zadowolony . Pojazd w automacie i z gazem przejechane 150 tys km daje radę i średnie spalanie w większość miasto to ok 11 l/lpg. Co mogę polecić, to kupić mądrze a przed zakupem powybierać z kimś kto sie na subaru zna . Założenie dobrego gazu STaga kosztuje ok 2500 złociszy . Podziel sie jak już kupisz . Ps ; na ofertach kupię sprzedam był czarny , zadbany forester my 06 w dobrych pieniądzach

Mnie w zasadzie też taki by interesował , a jaki model silnika nie trzeba wyjmować do regulacji zaworów ? czt ten co masz 2l to 125kM ? i jak często się w nim reguluje zawory? czy ten trzeba wyciągać do regulacji?

Ten czarny to 158 kucyków. Z regulacja to sprawa indywidualna. U mnie po prawie 150 tys na poprzednim silniku odbyło sie bez konieczności regulacji a pojazd przejechał ponad 70 tys na gazie. W książce nie było żadnej informacji ze cis było regulowane wcześniej . Generalnie do parametrów xt trochę mu brakuje, ale mimo to w automacie pojazd daje radę

Link to comment
Share on other sites

 

 

Ja ze swojej dwulitrówki MY 06 jestem zadowolony . Pojazd w automacie i z gazem przejechane 150 tys km daje radę i średnie spalanie w większość miasto to ok 11 l/lpg. Co mogę polecić, to kupić mądrze a przed zakupem powybierać z kimś kto sie na subaru zna . Założenie dobrego gazu STaga kosztuje ok 2500 złociszy . Podziel sie jak już kupisz . Ps ; na ofertach kupię sprzedam był czarny , zadbany forester my 06 w dobrych pieniądzach

Mnie w zasadzie też taki by interesował , a jaki model silnika nie trzeba wyjmować do regulacji zaworów ? czt ten co masz 2l to 125kM ? i jak często się w nim reguluje zawory? czy ten trzeba wyciągać do regulacji?

Ten czarny to 158 kucyków. Z regulacja to sprawa indywidualna. U mnie po prawie 150 tys na poprzednim silniku odbyło sie bez konieczności regulacji a pojazd przejechał ponad 70 tys na gazie. W książce nie było żadnej informacji ze cis było regulowane wcześniej . Generalnie do parametrów xt trochę mu brakuje, ale mimo to w automacie pojazd daje radę

 

Znalazłem takiego rodzynka 04 rok 2,0 125 kM i przebieg 118 tkm, w automacie cały czas serwis. Ale ma jedną wadę jest drogi 25 tysi i silnik niestety nie ma wzmocnionych gniazd zaworowych . Nie mam pojęcia czy warto koło niego chodzić ? Chcę zagazować ale nie wiem jak upierdliwa i kosztowna będzie konserwacja tego zagazowania, Co ile trzeba w takim motorze  regulować zawory i jaki to koszt? Sam już nie wiem co myśleć.

Link to comment
Share on other sites

W silniku 125 konnym regulacja kosztuje grosze, bo robi się ją "na śrubki".

Link to comment
Share on other sites

 

Ten forek czarny SOHC czyli tańsza regulacja gazu i z tego co usłyszałem co 60 tys, zagazować też można u specjalistów w poweronie pod Warszawą. ja jezdzilem 2.0 158 km i dawał radę, nie szedł od dołu tak jak ten 2,5 SOHC , ale dało się nim wyprzedzać od 140 do 160 w miarę dobrze.

Teraz mam legaca 125 km no i do 100 to jeszcze ale potem jaka kolwiek dynamika przestaje istnieć, ale jest wygodnie i klimatycznie, a to też mnie jara.

I łaśnie mnie o to chodzi ! Już wyrosłem z czadowania a spokojna jazda jest teraz moją domeną. Nie ukrywam,że potrzebuje forka też po to aby go wykorzystać w lekkim terenie i z tond ten mój wybór. 125 czy 150 kucyków mi zupełnie wystarczy ,bez turbo.

 

Czasem te parę kucyków robi różnice, z kilkom forumowiczami przy okazji spotkań, twierdzili że te 125 PS czasem nie wystarcza.. Ale to kwestia indywidualnego podejścia, w ternie zawsze reduktor pomaga...

Witam.

W nie Aso Pan powiedział mi, że w zależności od ilości i jakości szklanek waha się pomiędzy 1600-1800 zł taka regulacja.

Sebxyz

Czasem można pokombinować ze szklankami. Zdarzają się też używki w dobrych pieniądzach, choć kwoty podane przez Ciebie są realne.

Link to comment
Share on other sites

Witam.

Diamond, nie bardzo rozumiem, kwota duża czy mała, bo z różnymi opiniami się spotkałem.

sebxyz

Cześć . Spotkałem sie z kilkoma przypadkami czy tez opcjami. W moim przypadku przed regulacją poinformowano mnie ze jedna szklanka kosztuje ok 100 zł, i koszt będzie zależny od ilości potrzebnych szklanek.Powiedziano mi rownież ze pewne szklanki można pozamieniać miedzy sobą co może obniżyć podana najwyższa kwotę całego zabiegu. Wiem tez ze można kupić używane szklanki za polowe. U mnie skończyło sie tylko na weryfikacji luzów, i stwierdzono ze wszystko jest ok. Przyczyna niewłaściwej pracy silnika nie były tzw"ciasne zawory" a jak sie okazało pózniej uszkodzony był wariator. Także ceny regulacji sa zależne od wielu indywidualnych czynników .

Powodzenia

Edited by diamond
Link to comment
Share on other sites

 

Witam.

Diamond, nie bardzo rozumiem, kwota duża czy mała, bo z różnymi opiniami się spotkałem.

sebxyz

Cześć . Spotkałem sie z kilkoma przypadkami czy tez opcjami. W moim przypadku przed regulacją poinformowano mnie ze jedna szklanka kosztuje ok 100 zł, i koszt będzie zależny od ilości potrzebnych szklanek.Powiedziano mi rownież ze pewne szklanki można pozamieniać miedzy sobą co może obniżyć podana najwyższa kwotę całego zabiegu. Wiem tez ze można kupić używane szklanki za polowe. U mnie skończyło sie tylko na weryfikacji luzów, i stwierdzono ze wszystko jest ok. Przyczyna niewłaściwej pracy silnika nie były tzw"ciasne zawory" a jak sie okazało pózniej uszkodzony był wariator. Także ceny regulacji sa zależne od wielu indywidualnych czynników .

Powodzenia

 

A sam koszt sprawdzenia w jakich cenach się obraca? chyba do tego nie trzeba  wyciągać silnika ?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...