Skocz do zawartości

Swap złotych brembo do GT


misiek00781

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Przymierzam sie do swapu złotych brembo do Gtka. Stąd moje pytanie..
Czy jest jakiś inny patent na tył poza Hybrydowymi tarczami + adaptery, tak by móc cały zestaw zainstalować z oryginalnymi tarczami STI z większym ręcznym. Słyszałem że są jakieś specjalne szczęki (grube) pod taka modyfikacje, ale nigdy sie z nimi nie spotkłem ;/

Oczywiście rozwiazanie ze swapem zwrotnic z newage odpada z racji daleko posuniętych modyfikacji z tym zwiazanych ;)

Edytowane przez misiek00781
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Złote brembo podejdą ale nie włożysz kół 17 cali przynajmniej nie wszystkich i problem będziesz miał w zimie - dwa zestawy felg 18 cali czy nawet 17 lub zmiana zacisków co zimę.

Zamiast iść w inne tarcze i większe koszta załóż hydrauliczny ręczny na zwykłej tarczy od GT i dobrym klocku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

grube szczeki nie działają,  nadają się tylko do parkowania.  Na grubych okładzinach  pracują  tylko środkiem a nie cała powierzchnią,  nawet w UK skąd ten patent  pochodził od niego odchodzą  ponieważ sa już pasujące tarcze na tył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego 4mamut, ja chce zrobic swap zlotych brembo przod/tyl. I moj problem dotyczy rozwiazania ktore pozwoli zamontowac tyly.. Co do negatywnych cech brembo zdaje sobie z nich sprawe. Ale powiedz mi.. mozesz mi podeslac link na pw jak wg takie szczeki wygladaja ? Tak z ciekawosci ? :)

Czyli ogolnie co do tylow to poprostu jestem skazany na tarcze hybrydowe dba :/

Edytowane przez misiek00781
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem - tak tylko gdybam i pytam - czy przypadkiem nie da sie brembo bez adapterow zalozyc do zwrotnic tylnych z type-r/ra?

Tam tez byly wieksze szczeki (190mm) i nieco wieksze tarcze jednak niz w GT ogolnie (290mm) - wiec moze da sie to latwiej zaadaptowac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zasadzie chyba widze 4 drogi

- adaptery + tarcze dba hybrydowe

- adaptery + grube szczeki recznego

- cale zwrotnice STI newage lacznie z wahaczami itp. + hybrydowe polosie

- porzucenie tematu recznego na linke a w jego miejsce wstawienie hydraulicznego recznego i zgrabne upchniecie tego wszystkiego w miejscu seryjnego - oczywiscie wiadomo jak jest z kwestiami prawnymi tego typu rozwiazania ;)

Edytowane przez misiek00781
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Type r/ra ma raczej zwrotnice z gt inny jest przegub wewnętrzny i długość polosi do r180. Szczękę wieczorem poszukam na necie ale nie nastawiaj sie na mega różnice vs seria w gt bo wszyscy idą w hydraulikę.

Trochę sa inne. Właśnie przez większe szczęki jakie były w typeR i tarcze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja olewam linke i idę w hydraulikę troche w inny sposób. Ręczny ukryty w tunelu na pompie dwuobwodowej na oryginalnej dźwigni ale szczęki tez pracują zeby układ sie nie zapiekl ze starości . Dzwignia wiec ciągnie oba układy. Pozatym dzieki lince mogę wstępnie ustawić sile z jaka chce ciagnąć dźwignię. Hydraulikę podłącze jak przyjdą zlaczki i wtedy powiem więcej.

Chodzi mi po głowie zacisk czterotlokowy od gt na tył widziałem taki patent na rajdzie polski w skodach przód i tyl taki sam zastaw i taka sama średnica tarcz

Edytowane przez 4mamut
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompa dwu obwodowa AP racing na seryjnej dźwigni

 

213390IMG_2031_tn.jpg

 

Wersja dla diagnosty

 

722978IMG_2139_tn.jpg

 

Wersja dla forumowiczów

 

662295IMG_2140_tn.jpg

 

Widok od tyłu - przedłużenie z obudowy transformatora - koszt 12 PLN

 

320330IMG_2143_tn.jpg

 

Potrzebne są -

 

pompa AP racing dwuobwodowa

widełki przyspawane do dźwigni,

podstawa (gdzieś mam chyba rysunek),

4 metry przewodu w oplocie,

4x złączki kątowe 90 stopni + śruby banjo gwint M10x1.0 + podkładki miedziane

4x złączki proste do podłączenia z obecnym układem.

 

Nie wiem czy 4 metry wystarczą, brakuje mi jeszcze dwóch złączek aby złożyć układ

Edytowane przez 4mamut
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...