arnoldpe Posted February 8, 2016 Share Posted February 8, 2016 Od dawna już zastanawiam się nad przebiegami w silnikach 2.5 turbo z Forsterów XT i Imprez WRX. Pytam osoby poruszające się autem na co dzień. Do tej pory najwyższy jaki widziałem w PL to 2007 rok i 254.000. W DE i NL cały czas wskakują 280-300.000 Ktoś coś ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bednarcm Posted February 8, 2016 Share Posted February 8, 2016 Do wymienionych przez Ciebie trochę brakuje, ale jest około 221 000 i ciągle rośnie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marhof Posted February 8, 2016 Share Posted February 8, 2016 Chodzi Tobie o przebieg bez remontu (UPG) czy tak po prostu? Kojarzę jakiegoś XT'ka co miał > 270k, ale to było już jakiś czas temu i nie mam pojęcia czyj (gdzieś z forum ktoś). Link to comment Share on other sites More sharing options...
SEBA_M Posted February 9, 2016 Share Posted February 9, 2016 226666km i rośnie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juras K Posted February 9, 2016 Share Posted February 9, 2016 Spotkałem raz na parkingu kolesia miał na Forczesterze 300 tyś km.-dwa razy robił UPG, pierwszy raz przy 180 tyś. Link to comment Share on other sites More sharing options...
arnoldpe Posted February 9, 2016 Author Share Posted February 9, 2016 Chodzi Tobie o przebieg bez remontu (UPG) czy tak po prostu? Kojarzę jakiegoś XT'ka co miał > 270k, ale to było już jakiś czas temu i nie mam pojęcia czyj (gdzieś z forum ktoś). Pytam o ogólny przebieg. Remont czy to w ssaku czy w turbo i tak większy sie trafi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pan Dziedzic Posted February 9, 2016 Share Posted February 9, 2016 Wrx 02 , 193 tyś, silnik fabrycznie skręcony przez japońskie rączki jeszcze. Sory, niedoczytałem ze chodzi o 2,5, u mnie 2,0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mahu Posted February 9, 2016 Share Posted February 9, 2016 Wrx 02 , 193 tyś, silnik fabrycznie skręcony przez japońskie rączki jeszcze. Sory, niedoczytałem ze chodzi o 2,5, u mnie 2,0 nie przejmuj się, jak nie UPG to panewka wszystko (oby nie) przed Tobą Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolnemiasto Posted February 9, 2016 Share Posted February 9, 2016 u mnie było 183000 jak sprzedawałem - i o upg nawet nie myślałem! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mahu Posted February 9, 2016 Share Posted February 9, 2016 u mnie było 183000 jak sprzedawałem - i o upg nawet nie myślałem! może nie byłeś świadom tej przypadłości - a tak na serio to chyba jednak bardzo dużo zależy od traktowania auta - pałujesz na zimnym, nie studzisz to sam się prosisz o kłopoty, a jak dbasz to jak widać można prawie 200 kkm przejechać i cieszyć się bezawaryjną jazdą Link to comment Share on other sites More sharing options...
drout Posted February 9, 2016 Share Posted February 9, 2016 210 i upg zrobione Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
arnoldpe Posted February 9, 2016 Author Share Posted February 9, 2016 ja mam 214.000 i UPG nie robione, silnik sprawdzony w MTS, osłuchany, obmacany i nic elegancko, jedynie minimalne zapocenie na prawej uszczelce. U mnie widać, że auto nie było pałowane, a jeżeli już to bardzo rzadko. w NL 1 właściciel w PL kolega z forum pojeździł 6 miesięcy i zamienił na rodzinnego OBK. Dlatego prosiłbym o nie wrzucanie komentarzy o UPG i panewkach, bo to nie jest reguła, a wątek temu nie służy. Oczywiście przyjdzie kryska na matyska, coś kiedyś musi paść Dzięki ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now