Skocz do zawartości

Chłodnica oleju


jarek1212

Rekomendowane odpowiedzi

Po padnięciu panewek w GTeku postanowiłem zamontować taki zestaw w gc8 type ra http://allegro.pl/chlodnica-oleju-30-zestaw-przewody-podstawka-mocal-i5950125809.html#imglayer

Montował to ktoś,podejdzie ?Może lepiej coś innego? Zastąpić tym ori wodną chłodnicę czy dołożyć to między ori a filtr?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałem to zamontować zapobiegawczo, przed pierwszym upalaniem bo gtka zalatwilem na drugiej imprezie i troszku się obawiam o panewki :-). Przymierzałem się też do podłączenia wentylatorów na przycisk że środka ale nie ma jak w poprzedniej rajdówce włącznika/czujnika w chłodnicy którego można by było zmostkowac przyciskiem tylko czujnik z czterema pinami.Pewnie dwa do kompa i dwa do wentylatorów ale nie wiem które od czego.

Edytowane przez jarek1212
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto ma sluzyc tylko do upalnia wiec termostat wody chyba zdemontuje bo tylko ogranicza przeplyw wody do chlodnicy a silnik rozgrzeje sie na dojazdowce.Poza tym przed startem bede mogl schlodzic plyn do np65°c wentylatorem.

Gdzieś czytałem że przez ten termostat oleju są nagłe spadki cisnienia.

Edytowane przez jarek1212
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastosuj raczej sportowy termostat, bo bez termostatu długo sie będzie grzał ,gdy zimno. Jeśli zamontyjesz chłodnicę oleju tak by wlot i wylot były na górze t o nie będzie źle, bo olej nie odpłynie gdy termostat zamknięty.( choć ma to i wady) Ale to w ogóle zależy od konfiguracji całego przepływu i charakterystyki termostatu i trochę od oleju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...
W dniu 23.12.2019 o 17:30, seba553 napisał:

Odgrzeje kotleta :) czy możecie polecić dedykowany zestaw do gc8 turbo? Mishimoto robi "gotowce" od gd w górę, może ktoś z Was zaadptował taki zestaw do gc8? :)

Zestaw pod GD powinien spokojnie podejść. Podstawka pod filtr taka sama, przewody tylko odpowiednio poprowadzić a sam montaż chłodnicy też nie problem przy zastosowaniu kilku dodatkowych blaszek ;).

 

W GD zestaw rzeczywiście był P&P, ale w GH już trochę nieprzewidzianej rzeźby wyszło. Niby zestaw dedykowany a amerykańce nie zauważyli, że żeby zmieścić chłodnicę w miejscu które przewidzieli trzeba ciąć przednią belkę. Także najważniejsze żeby podstawka weszła pod kolektor, reszta do zrobienia ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...