kuba.goller Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Ja polecam Blitz DTT DC ( ja kupilem wersje DC II), oprocz oczywistych funkcji jako TT pokazuje doladowanie i co najwazniejsze oblicza czas na podstawie wartosci doladowania a nie napiecia. W USA kupielem uzywany ( 300zl z wysylka), mozntaz pod alarm w 4T 350zl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszWRX Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2009 kuba.goller, ja to jednak wole aby mi wskazoweczka skakala od ladowania turbo,niz cyferki sie pokazywaly na LCD :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba.goller Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2009 W nowych Subaru ( z nowa deska ) nie ma tak fajnego miejsca jak daszek w czesci centalnej a na slupku mi sie nie podoba, a tak to przyjemne z pożytecznym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszWRX Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2009 ja kupie chyba TT HKSa type 0 i wpasuje go w miejsce popielniczki bo i tak jej nie uzywam :razz: a boost gauge pujdzie wlasnie na slupek pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@rcin Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 Jakie macie ustawienia w Blitzu - chodzi mi o algorytm naliczania czasu (A-H czy A-L) oraz czas wyjściowy? Ja u siebie mam A-L i 20s. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
potok Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 witam, mam kilka pytań dotyczących TT, generalnie kupiłem niedawno WRX i nie wiele jeszcze ogarniam, powili zaczyna mnie denerwować czekanie na wychłodzenie turbiny, szczególnie jak pod pracą czekam już spóźniony na schłodzenie. Dlatego też też: - jaki polecacie TT, bo na allegro jest ich kilka od jakiś "no name" po jakieś bardziej skomplikowane. -jaki jest koszt zamontowania czegoś takiego (najchętniej w okolicach Wro) z góry dzięki. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 Jak jedziesz normalnie/cywilnie w ruchu miejskim to nie musisz tak ortodoksyjnie chłodzić turbiny. Takie chłodzenie jest konieczne po upalaniu. Czasem nawet jak pałowałeś to wystarczy pareset metrów przejechać spokojnie na niskich obrotach i nie trzeba wtedy stać i czekać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mont Opublikowano 3 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 Jak jedziesz normalnie/cywilnie w ruchu miejskim to nie musisz tak ortodoksyjnie chłodzić turbiny. Takie chłodzenie jest konieczne po upalaniu. Czasem nawet jak pałowałeś to wystarczy pareset metrów przejechać spokojnie na niskich obrotach i nie trzeba wtedy stać i czekać. że też , musiałem przebrnąć przez cały ten wątek by odczytać taką złotą myśl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 Mam takie głupie pytanie czy policja się nie czepia TT, bo kodeks raczej wyklucza postój i pozostawianie samochodu z włączonym silnikiem :roll: . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 Mam takie głupie pytanie czy policja się nie czepia TT, bo kodeks raczej wyklucza postój i pozostawianie samochodu z włączonym silnikiem :roll: . mogą sie przyczepic, ale zapewne częsciej sie dziwia i pytaja jak to działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 jaki polecacie TT Najczęściej stosowane są Blitz i APEXi - kup firmowy, jak już masz kupować. Od no name'ów trzymaj się z daleka i to tak generalnie, nie tylko jeśli chodzi o TT. Koszt montażu zależy od stopnia skomplikowania zgrania go z autoalarmem i innymi systemami zabezpieczającymi, ale powinno to być około 150-250 PLN. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
potok Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 Najczęściej stosowane są Blitz i APEXi - kup firmowy, jak już masz kupować. Od no name'ów trzymaj się z daleka i to tak generalnie, nie tylko jeśli chodzi o TT. Koszt montażu zależy od stopnia skomplikowania zgrania go z autoalarmem i innymi systemami zabezpieczającymi, ale powinno to być około 150-250 PLN. no właśnie czekam na przesyłkę TT HKS, znalazłem na allegro za 350 gość nówkę chciał sprzedać więc stargowałem do 300 i wziąłem Montaż już też zmotałem za ok. 200 zł, więc jestem jak najbardziej zadowolony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 potok, HKS też dobry, choć mi HKS kojarzy się ze światem Evo i jakoś mi z nim dlatego nie po drodze . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
potok Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 potok, HKS też dobry, choć mi HKS kojarzy się ze światem Evo i jakoś mi z nim dlatego nie po drodze . No ja jestem zadowolny, montaż wyszedł 150 PLN i jak to facet powiedział dlatego tak "dużo" bo musiał robić obejścia ,żeby alarm nie odcinał zapłonu po zamknięciu pilotem Więc Git:) Kurde chyba za wcześnie się pochwaliłem bo właśnie coś zaczął mi nawalać wyświetlacz w TT... Gdzieś coś nie zwiera bo raz wyświetla nie wszystkie "linijki" i jak się wjedzie w dziurę to nagle działa ok potem znowu to samo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mamut Opublikowano 25 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 HKS Type-1 mieści się w popielniczkę WRX 04? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adalbert74 Opublikowano 28 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 Witam. Jeśli to lamerskie pytanie - to przepraszam Krótko - nie jestem nigdy do końca pewien, czy wystarczająco długo czekam ze zgaszeniem silnika - czy w dieslach TT ktoś montowal/ można? Ma to sens? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keram Opublikowano 5 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 Witam Mam w Imprezie STI Turbo Timer HAKS zauważyłem, że czasami chociaż pokazuje, że ptrzebuje np. 30 sekund do zgaszenia silnika to gasi go natychmiast po tym jak przekręcam kluczyk. Od czego zależy tak na prawdę to, że TT opóźnia gaszenie silnika bądź nie. Oczywiście mówię tu o sytuacji gdy kluczyk przekręcam na luzie. (ponieważ gdy jest bieg jakiś no to wiadomo odrazu nastepuje przerwanie pracy silnika). :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 5 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 WitamMam w Imprezie STI Turbo Timer HAKS zauważyłem, że czasami chociaż pokazuje, że ptrzebuje np. 30 sekund do zgaszenia silnika to gasi go natychmiast po tym jak przekręcam kluczyk. Od czego zależy tak na prawdę to, że TT opóźnia gaszenie silnika bądź nie. Oczywiście mówię tu o sytuacji gdy kluczyk przekręcam na luzie. (ponieważ gdy jest bieg jakiś no to wiadomo odrazu nastepuje przerwanie pracy silnika). :?: przeważnie musisz mieć też zaciągnięty hamulec ręczny :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 5 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 Koszt montażu zależy od stopnia skomplikowania zgrania go z autoalarmem i innymi systemami zabezpieczającymi, ale powinno to być około 150-250 PLN. Poproszę o namiar na montaż za tę cenę. 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keram Opublikowano 6 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 WitamMam w Imprezie STI Turbo Timer HAKS zauważyłem, że czasami chociaż pokazuje, że ptrzebuje np. 30 sekund do zgaszenia silnika to gasi go natychmiast po tym jak przekręcam kluczyk. Od czego zależy tak na prawdę to, że TT opóźnia gaszenie silnika bądź nie. Oczywiście mówię tu o sytuacji gdy kluczyk przekręcam na luzie. (ponieważ gdy jest bieg jakiś no to wiadomo odrazu nastepuje przerwanie pracy silnika). :?: przeważnie musisz mieć też zaciągnięty hamulec ręczny :wink: Dzieki Piter. Nic dodać nic ując z twojej odpowiedzzi - trzeba mieć zaciągnięty hamulec a potem dopiero przekręcić kluczyk. Właśnie tak to dziala. Mam tylko angielska instrukcję - moze masz po polsku jak to działa, jak sięto ustawia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 6 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 keram, którego HKSa masz ? Type 0 czy Type 1 :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keram Opublikowano 6 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 keram, którego HKSa masz ? Type 0 czy Type 1 :?: Na tej angielskiej instrukcji piesze HKS Turbo Timer Type-1 Special Edition - wg faktury, którą mam od poprzedniego właściciela, który to kupował, to było monotowne 1.08.2008 rok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miksu Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 (edytowane) Trochę odkopuję temat, ale nie chcę śmiecić nowym tematem. Mam pytanie odnośnie wiązki do Turbotimera HKS Type 0. Czy ta od WRX 02 (dostępna w cztery turbo ) podejdzie do GT MY96? Próbowałem się dodzwonić do nich ale nie odbierają a zależy mi na szybkiej odpowiedzi Pozdrawiam! Edytowane 27 Grudnia 2013 przez miksu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 Nie nie pasuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miksu Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 W takim razie muszę wybrać tą o oznaczeniu 4103-RN001, która jest dedykowana do Skyline'a R34 ale gdzieś znalazłem że pasuje do starszych gt. Mógłby to ktoś potwierdzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się