Jump to content
Sign in to follow this  
Bilex

Turbo timer

Recommended Posts

Gdzie dostałeś tę wiązke??

 

Daję radę TT?? :wink: Warto inwestować??

 

Pzdr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pytasz czy warto inwestowac w TT. Stary no pewnie nie musisz sie martwic o chlodzenie a jak kupisz dobry TT to sam dobierze odpowiedni czas chlodzenia. I masz czyste sumienie ze robisz wszystko tak jak "ksiazka pisze" . Ja naprwade jestem bardzo zadowolony.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dolaczam sie do w/w postu ja mam TT i jest zgrany z centralnym ale jak chce wlaczyc alarm to juz nie, wiec tak czy inaczej musze chwile posiedziec. Mam ustawiony na 20 s i jest ok w sumie

Share this post


Link to post
Share on other sites
mógłby mi ktoś powiedzmy na PW rzucić gdzie mozna zanabyć w Wawie TT i kontakt jakiś do kogoś kto to montuje?? W półświatku subarkowym jestem na razie zupełnie nowy...

 

korzenny PW

Share this post


Link to post
Share on other sites

RoniN_, nie ma problemu, żeby zegrać z alarmem. Potrzebujesz tylko fachowca, który ogarnia temat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
RoniN_, nie ma problemu, żeby zegrać z alarmem. Potrzebujesz tylko fachowca, który ogarnia temat.

 

Dokładnie tak. Robią takie rzeczy zarówno ASO DaWoj, jak i ASO A. Koper.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Andrzej Koper, no to sorry.

 

Skorygowana wypowiedź: można to zrobić w ASO DaWoj :mrgreen:.

Share this post


Link to post
Share on other sites
. Mam ustawiony na 20 s i jest ok w sumie

A czemu masz tak krotki czas ustawiony?? Masz opcje ze on sam dopiera czas?? :roll:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dolaczam sie do w/w postu ja mam TT i jest zgrany z centralnym ale jak chce wlaczyc alarm to juz nie,
tak sobie czytam i stwierdzam że dziwnie macie to jakoś podpięte, bo centralkę TT podpina się tylko pod stacyjkę! to jest tak naprawdę podtrzymanie 12V na stacyjce i koniec. w żaden sposób nie miałem spinanego TT i centrlanego czy alarmu. to są niezależne obwody. wyciągam kluczyk, wysiadam, zamykam auto z pilota na kluczyku, centralny zapina wszystkie drzwi, autko mruga kierunkami, pyrka sobie 30sek i gaśnie. podłączenie zajęło mi 10-15min! to jest banał jakich mało, aż się dziwię, że ASO Koper nie ogarnia (albo nie chce) takich operacji montażu. to jest prostsze niż montaż autoalarmu. problem może się pojawić jeśli montaż autoalarmu jest zrobiony byle jak i podpięty pod stacyjkę, to wiem, że żaden elektryk nie lubi ryć po kimś i poprawiać. z autopsji polecam Blitza FATT DC

Share this post


Link to post
Share on other sites
aż się dziwię, że ASO Koper nie ogarnia (albo nie chce)

 

Hmmm... a jak Ci się wydaje? :twisted:

 

z autopsji polecam Blitza FATT DC

 

O, to mam prośbę o radę: w poprzednim TT, który mi skradli, miałem podświetlony wyświetlacz. W nowym, jak się domyślam, też można to podświetlenie włączyć, ale nie wiem za bardzzo jak - instrukcja jest wyłącznie po japońsku, a elektryk, który to montował, o tym nie pomyślał (no offense dla pana elektryka - wiem, że b. się spieszył i robił to za dnia)...

Share this post


Link to post
Share on other sites
instrukcja jest wyłącznie po japońsku
mam manuala w pdf po angolsku ;) podaj maila

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szanowni,

 

Szukam TT do mojego GTka. Nie zależy mi na żadnych funkcjach dodatkowych oprócz tej, do której został stworzony ;)

W związku z tym pytanie- co polecacie? Widziałem ofertę Auto-Gauge w mocno niskiej cenie ( ok 150 PLN), prosty model HKS Type-0. Warto brać pod uwagę?

Z góry dziękuje za pomoc ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Racer napisał/a:

RoniN_, nie ma problemu, żeby zegrać z alarmem. Potrzebujesz tylko fachowca, który ogarnia temat.

 

 

Dokładnie tak. Robią takie rzeczy zarówno ASO DaWoj, jak i ASO A. Koper.

Ehhh Panowie to zalatwie to chyba jak przyjade do PL, bo w chwili obecnej jestem zapalonym wyspiarzem :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupiłem turbo timer firmy STRI.

Moduł TT nie jest zakończony żadną wtyczką, tylko wychodzą z niego luźno przewody.

Będzie zamontowany w WRX 01 wyposażonym w nie fabryczny alarm (ale montowany w ASO)

Czy powinienen dokupić przejściówkę (wiązkę) do podłączenia do stacyjki? (tę produkowaną przez HKS-bo tylko taka jest dostępna)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chciałbym się dowiedzieć czy jak nie mam czujnika temperatury spalin to TT będzie zliczał czas potrzebny do względnego wystudzenia czy to już jest problem ?

Pytam, ponieważ nie wiem skąd pobiera naliczanie czasu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fx, TT pobiera naliczanie czasu z obrotów silnika i podstawia je do algorytmu - to taki trochę bajer. Temperatura spalin nie ma nic do tego.

Share this post


Link to post
Share on other sites
TT pobiera naliczanie czasu z obrotów silnika i podstawia je do algorytmu - to taki trochę bajer.

Czy tylko? Mam wrazenie (z instrukcji), ze moj TT nalicza czas na podstawie doladowania.

Share this post


Link to post
Share on other sites
TT pobiera naliczanie czasu z obrotów silnika i podstawia je do algorytmu - to taki trochę bajer.

Czy tylko? Mam wrazenie (z instrukcji), ze moj TT nalicza czas na podstawie doladowania.

Może niektóre tak mają ale tak czy siak jest to tylko bezmyślny algorytm czyli zwykły bajer. Jako przykład powiem że przy dobrym uapalaniu TT naliczył mi kiedyś że mam chłodzić turbinę 11min,a wiadomo że w każdym przypadku 1min. w zupełności wystarczy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja założyłem HKS Type 1. Kupiłem go razem z zestawem do podłaczenia i jakoś nie wydaje mi się że podłaczenie to prosta sprawa bo elektryk (z firmy której nazwy tu się nie wymienia) walczył z tym prawie 3 godzinki, bo wciąz alarm się buntował. Ale dali rade i strasznie drogo nie kosztowalo. :grin:

No i poza tym to ma sporo dodatkowych funkcji. :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

a co z HKSem type 0 :?: Warto to kupic,czy jak wiekszosc isc za Blitzem :razz:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ukaszWRX, warto. Funkcjonalność taka sama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja chce zalozyc TT i potrzebuje rowniez zalozyc wskaznik doladowania turbo i teraz niewiem czy zakladac te urzadzenia osobno czy poprostu kupic Blitza FATT DC II i miec wszystko w jednym :idea: :?: Jak to wyglada w praktyce :?: :?:

Share this post


Link to post
Share on other sites

A czy satysfakcjonują Cię wyświetlane cyferki na LCD z doładowaniem ? :cool:

Czy może wolisz, żeby wskazówka się podnosiła i opadała ... ? :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites
A czy satysfakcjonują Cię wyświetlane cyferki na LCD z doładowaniem ?
:roll: Nie za bardzo :razz:
Czy może wolisz, żeby wskazówka się podnosiła i opadała ... ?
Tak :cool: :mrgreen:

i wtaki wlasnie sposob odpowiedzialem sobie na pytanie :razz:

dzieki pozrdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...