555marcin Opublikowano 1 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2016 Bylem w ostatnim czasie u mechanika ktory wyczyscil mi przepustnice, oczywiscie jest bez zmian. Czytajac forum wpadlem na pomysl zeby odlaczyc czujnik spalania stukowego, okazalo sie ze po rozlaczeniu nie ma roznicy zapalila sie tylko kontrolka check. Wiec moze to wina tego czujnika??? Żeby sprawdzić, czy jest przyczyną braku mocy należy go odkręcić, nie odłączyć. I podwiesić gdzieś żeby nie "dyndał" nadmiernie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diamond Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 (edytowane) Po odłączeniu kostek czujnika stukowego wywali ci zaraz Check E. Natomiast wiem od niektórych forumowiczów ze odpięcie samego czujnika pomaga, niektórzy stosują dodatkowe patenty jak odszumianie czujnika etc . Znajdziesz na pewno w wyszukiwarce szeroko opisany wątek min w pytaniach do Dyrekcji. Z tego co pamietam to silniki 125 km nie miały tego tupu problemów. Tak jak wspomniałem , zachęcam do wątków i powodzenia bo spędziłem pry tym temacie pare tygodni Edytowane 3 Lutego 2016 przez diamond Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555marcin Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 Natomiast wiem od niektórych forumowiczów ze odpięcie samego czujnika pomaga Nie pomaga, wywali checka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaxx89 Opublikowano 3 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 A on sie zresetuje po odlaczeniu akumulatora?? A nawet jak wywalilo to i tak chodzi bez zmian. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555marcin Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 Czujnik? Nie zresetuje się bo to "mikrofon" oparty na piezoelektryku. Odkręcałeś ten czujnik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaxx89 Opublikowano 4 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 A odlaczenie akumulatora resetuje?? A odlaczenoe akumulatora resetuje?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ursusraketa Opublikowano 5 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 Czujnika nie ale mapy paliwową tak ,która jest ustalona na podstawie tego Czujnika , czyli jeśli czujnik jest niesprawny to po odlaczeniu kompa będzie ok przez jakiś czas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diamond Opublikowano 6 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2016 Na forum poszukaj tematu patent garego lub gary fix . Szeroki wątek dotyczący czujnika stukowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaxx89 Opublikowano 6 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2016 Ok dzieki poszukam. Po odlaczeniu od razu jest tak samo, juz sam nie wiem moze za duzo wymagam od tego samochodu;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diamond Opublikowano 6 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2016 (edytowane) Ok dzieki poszukam. Po odlaczeniu od razu jest tak samo, juz sam nie wiem moze za duzo wymagam od tego samochodu;) Jesli rzeczywiście czujnik stukowy to Ewentualnie podczep sie pod akcje serwisowa. Maja nowe programy które niwelują objawy.Jest szeroki wątek w pytaniach do dyrekcji Pt" fałszywe spalanie stukowe" miałem te same objawy kiedyś i co chwile ściągałem klemę .!wgralem tez nowego softa w ASO ale nie wiek to pomogło. Ściągałem tez czujnik i zaraz wywalało CE. Wsadziłem tez pewien Patent i CE świecił ale za to motor lepiej suw sprawował. Z rożnych przyczyn zmieniłem silnik z Legacy 2008 r i w tym silniku tego problemu nie ma . A jakie masz objawy mulenia ? Edytowane 6 Lutego 2016 przez diamond Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaxx89 Opublikowano 6 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2016 No i już wszystko jasne. Początkowe szarpania tzn. podczas ruszania były to objawy uszkodzonego sprzegla, docisku no i lozyska na wale. Natomiast co ciekawostka brak mocy ktory sie objawial byl powodem uszkodzonego czujnika spalania stukowego no i przede wszystkim okazalo sie ze rozrzad byl przestawiony o kilka milimetrow w stosunku do fabrycznych kresek. Jak narazie zrobilem 1 tys km i wszystko wskazuje na to ze pali o 2 litry mniej. Grunt do uczciwy mechanik;)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się