Skocz do zawartości

Część dalsza braku mocy


Tomaxx89

Rekomendowane odpowiedzi

Bylem w ostatnim czasie u mechanika ktory wyczyscil mi przepustnice, oczywiscie jest bez zmian. Czytajac forum wpadlem na pomysl zeby odlaczyc czujnik spalania stukowego, okazalo sie ze po rozlaczeniu nie ma roznicy zapalila sie tylko kontrolka check. Wiec moze to wina tego czujnika???

 

Żeby sprawdzić, czy jest przyczyną braku mocy należy go odkręcić, nie odłączyć. I podwiesić gdzieś żeby nie "dyndał" nadmiernie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po odłączeniu kostek czujnika stukowego wywali ci zaraz Check E. Natomiast wiem od niektórych forumowiczów ze odpięcie samego czujnika pomaga, niektórzy stosują dodatkowe patenty jak odszumianie czujnika etc . Znajdziesz na pewno w wyszukiwarce szeroko opisany wątek min w pytaniach do Dyrekcji. Z tego co pamietam to silniki 125 km nie miały tego tupu problemów. Tak jak wspomniałem , zachęcam do wątków i powodzenia bo spędziłem pry tym temacie pare tygodni

Edytowane przez diamond
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok dzieki poszukam. Po odlaczeniu od razu jest tak samo, juz sam nie wiem moze za duzo wymagam od tego samochodu;)

Jesli rzeczywiście czujnik stukowy to Ewentualnie podczep sie pod akcje serwisowa. Maja nowe programy które niwelują objawy.Jest szeroki wątek w pytaniach do dyrekcji Pt" fałszywe spalanie stukowe" miałem te same objawy kiedyś i co chwile ściągałem klemę .!wgralem tez nowego softa w ASO ale nie wiek to pomogło. Ściągałem tez czujnik i zaraz wywalało CE. Wsadziłem tez pewien Patent i CE świecił ale za to motor lepiej suw sprawował. Z rożnych przyczyn zmieniłem silnik z Legacy 2008 r i w tym silniku tego problemu nie ma . A jakie masz objawy mulenia ?

Edytowane przez diamond
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

No i już wszystko jasne.

Początkowe szarpania tzn. podczas ruszania były to objawy uszkodzonego sprzegla, docisku no i lozyska na wale. Natomiast co ciekawostka brak mocy ktory sie objawial byl powodem uszkodzonego czujnika spalania stukowego no i przede wszystkim okazalo sie ze rozrzad byl przestawiony o kilka milimetrow w stosunku do fabrycznych kresek. Jak narazie zrobilem 1 tys km i wszystko wskazuje na to ze pali o 2 litry mniej. Grunt do uczciwy mechanik;))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...