Jump to content
Tomaxx89

Część dalsza braku mocy

Recommended Posts

Witam otóż zauważyłem iż w foresterze 2.0 122 km po wciśnięciu gazu do dechy auto strasznie zamula i nie jedzie. Trzeba delikatnie wciskać pedał gazu wtedy jest ok tylko trochę szarpie. Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z tego co czytam to przepustnica madaje sie do czyszczenia. Bo tak wygląda.

post-21447-0-76054100-1452432732_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z pewnością do czyszczenia. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myślisz że to wystarczy i to może być przyczyną??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na brak mocy nie pomoże zbyt mocno.Ale do wyczyszczenia jest z pewnością.Na wolnych obrotach nie faluje. Poczyaj trochę na forum one mają ten problem, często przyczyną jest czujnik spalania sutkowego

http://forum.subaru.pl/index.php?/topic/82487-legacy-iii-problem-przy-ruszaniu/ 

poczytaj trochę w tym temacie i innych na forum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

czujnik spalania sutkowego
 

Hm… Interesujący ten czujnik. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

A myślicie że jeżeli obudowa jest uszkodzona tego czujnika to nie działa prawidłowo?? Na kompie nie pokazuje żadnych błędów..

Share this post


Link to post
Share on other sites

A myślicie że jeżeli obudowa jest uszkodzona tego czujnika to nie działa prawidłowo?? Na kompie nie pokazuje żadnych błędów..

masz problem grubszej materii. istnieje szansa że auto będzie Ci już mulilo do końca jego dni.

podobno istnieją tylko dwa sposoby

1.sprzedac osobie która się nie zna

2.zlomowanie samochodu

jak widać nikt nie poradził sobie z tym problemem

 

Wysłane z mojego SM-N7505 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

A to ciekawe skoro pp zakupie przez kilka miesiecy jezdzilo normalnie. Dzieki za rade:-P

Share this post


Link to post
Share on other sites

miałem u siebie podobnie w forku z 2005, silnik 156 km, kupiłem "nowa używaną"przepustnicę za 250 zł, po problemie.Z diagnozy wynikało, że problem był w elektryce czujników przepustnicy. Tak ten problem się rozwiązał i od tej pory nie miałem efektu mulenia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzieki za podpowiedz. Jak narazie odstawilem go na regulacje zaworow i czyszczenie przepustnicy. Zobaczymy jakie beda efekty.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

...w forku z 2005, silnik 156 km...

 

Niestety taki silnik nie występował w Forku :( 125 lub 158 z dwulitrowców bez T.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W kazdym katalogu z czesciami masz podany taki silnik:-p

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z moich informacji wynika że 122 konne boxery występowały w Foresterach, też byłem zdziwiony że nie 125 km. Silnik w SG 2.0 wolny ssak DOHC to 158 km i rzeczywiście akurat te  dwulitrówki borykają się z tzw "zamulaniem" przez czujnik spalania stukowego, który to błędnie odczytuje fałszywie inne dźwięki co ECU odbiera jak sygnał spalania stukowego a przez co opóźniany jest kąt wyprzedzania zapłonu do wartości minusowych zamiast przyspieszania zapłonu, co powoduje że po wciśnięciu gazu pojazd w zakresie 1500-3000 rmp nie reaguje na przyspieszenie a dławi się muli etc.. Wątek jest rozpoczęty przez POMPIKA który ruszył akcję serwisową. Wątek znajduje się w pytaniach do dyrekcji " Fałszywe Spalanie Stukowe"  Co do przepustnicy do warto przeczyścić, miałem podobne objawy..Czyszczenie pomogło. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Z moich informacji wynika że 122 konne boxery występowały w Foresterach

 

Zgadza się, w pierwszych SFach. Ale nie w żadnym SG.

 

 

 

Silnik w SG 2.0 wolny ssak DOHC to 158 km

 

Nieprawda. Przedlift ma 125KM.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie doprecyzowałem, oczywiście przedlifty SG to 125 km i 177 km z wiatrakiem + amerykanske 2,5 litrowce zdaje 167 km...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bylem w ostatnim czasie u mechanika ktory wyczyscil mi przepustnice, oczywiscie jest bez zmian. Czytajac forum wpadlem na pomysl zeby odlaczyc czujnik spalania stukowego, okazalo sie ze po rozlaczeniu nie ma roznicy zapalila sie tylko kontrolka check. Wiec moze to wina tego czujnika???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przyczyn może być wiele, pozostaje selekcja i forum ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Robiłeś reset kompa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...