Skocz do zawartości

Część dalsza braku mocy


Tomaxx89

Rekomendowane odpowiedzi

Na brak mocy nie pomoże zbyt mocno.Ale do wyczyszczenia jest z pewnością.Na wolnych obrotach nie faluje. Poczyaj trochę na forum one mają ten problem, często przyczyną jest czujnik spalania sutkowego

http://forum.subaru.pl/index.php?/topic/82487-legacy-iii-problem-przy-ruszaniu/ 

poczytaj trochę w tym temacie i innych na forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A myślicie że jeżeli obudowa jest uszkodzona tego czujnika to nie działa prawidłowo?? Na kompie nie pokazuje żadnych błędów..

masz problem grubszej materii. istnieje szansa że auto będzie Ci już mulilo do końca jego dni.

podobno istnieją tylko dwa sposoby

1.sprzedac osobie która się nie zna

2.zlomowanie samochodu

jak widać nikt nie poradził sobie z tym problemem

 

Wysłane z mojego SM-N7505 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem u siebie podobnie w forku z 2005, silnik 156 km, kupiłem "nowa używaną"przepustnicę za 250 zł, po problemie.Z diagnozy wynikało, że problem był w elektryce czujników przepustnicy. Tak ten problem się rozwiązał i od tej pory nie miałem efektu mulenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z moich informacji wynika że 122 konne boxery występowały w Foresterach, też byłem zdziwiony że nie 125 km. Silnik w SG 2.0 wolny ssak DOHC to 158 km i rzeczywiście akurat te  dwulitrówki borykają się z tzw "zamulaniem" przez czujnik spalania stukowego, który to błędnie odczytuje fałszywie inne dźwięki co ECU odbiera jak sygnał spalania stukowego a przez co opóźniany jest kąt wyprzedzania zapłonu do wartości minusowych zamiast przyspieszania zapłonu, co powoduje że po wciśnięciu gazu pojazd w zakresie 1500-3000 rmp nie reaguje na przyspieszenie a dławi się muli etc.. Wątek jest rozpoczęty przez POMPIKA który ruszył akcję serwisową. Wątek znajduje się w pytaniach do dyrekcji " Fałszywe Spalanie Stukowe"  Co do przepustnicy do warto przeczyścić, miałem podobne objawy..Czyszczenie pomogło. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Bylem w ostatnim czasie u mechanika ktory wyczyscil mi przepustnice, oczywiscie jest bez zmian. Czytajac forum wpadlem na pomysl zeby odlaczyc czujnik spalania stukowego, okazalo sie ze po rozlaczeniu nie ma roznicy zapalila sie tylko kontrolka check. Wiec moze to wina tego czujnika???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...