Tomaxx89 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 Witam otóż zauważyłem iż w foresterze 2.0 122 km po wciśnięciu gazu do dechy auto strasznie zamula i nie jedzie. Trzeba delikatnie wciskać pedał gazu wtedy jest ok tylko trochę szarpie. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ursusraketa Opublikowano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 http://forum.subaru.pl/index.php?/topic/25246-brak-mocy-dziura-w-gazie/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaxx89 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 Z tego co czytam to przepustnica madaje sie do czyszczenia. Bo tak wygląda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ursusraketa Opublikowano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 Z pewnością do czyszczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaxx89 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 Myślisz że to wystarczy i to może być przyczyną?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ursusraketa Opublikowano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 Na brak mocy nie pomoże zbyt mocno.Ale do wyczyszczenia jest z pewnością.Na wolnych obrotach nie faluje. Poczyaj trochę na forum one mają ten problem, często przyczyną jest czujnik spalania sutkowego http://forum.subaru.pl/index.php?/topic/82487-legacy-iii-problem-przy-ruszaniu/ poczytaj trochę w tym temacie i innych na forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komor Opublikowano 14 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 czujnik spalania sutkowego Hm… Interesujący ten czujnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaxx89 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 A myślicie że jeżeli obudowa jest uszkodzona tego czujnika to nie działa prawidłowo?? Na kompie nie pokazuje żadnych błędów.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 15 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2016 A myślicie że jeżeli obudowa jest uszkodzona tego czujnika to nie działa prawidłowo?? Na kompie nie pokazuje żadnych błędów..masz problem grubszej materii. istnieje szansa że auto będzie Ci już mulilo do końca jego dni. podobno istnieją tylko dwa sposoby 1.sprzedac osobie która się nie zna 2.zlomowanie samochodu jak widać nikt nie poradził sobie z tym problemem Wysłane z mojego SM-N7505 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaxx89 Opublikowano 15 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2016 A to ciekawe skoro pp zakupie przez kilka miesiecy jezdzilo normalnie. Dzieki za rade:-P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzidzi Opublikowano 20 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2016 miałem u siebie podobnie w forku z 2005, silnik 156 km, kupiłem "nowa używaną"przepustnicę za 250 zł, po problemie.Z diagnozy wynikało, że problem był w elektryce czujników przepustnicy. Tak ten problem się rozwiązał i od tej pory nie miałem efektu mulenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaxx89 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2016 Dzieki za podpowiedz. Jak narazie odstawilem go na regulacje zaworow i czyszczenie przepustnicy. Zobaczymy jakie beda efekty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555marcin Opublikowano 20 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2016 ...w forku z 2005, silnik 156 km... Niestety taki silnik nie występował w Forku 125 lub 158 z dwulitrowców bez T. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaxx89 Opublikowano 22 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2016 No i jeszcze 122 km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555marcin Opublikowano 22 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2016 No i jeszcze 122 km. Nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaxx89 Opublikowano 22 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2016 W kazdym katalogu z czesciami masz podany taki silnik:-p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555marcin Opublikowano 22 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2016 W SG nie było takiego silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaxx89 Opublikowano 22 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2016 Byc może mi chodzi o SF Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555marcin Opublikowano 23 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2016 W 2005 nie było SF Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diamond Opublikowano 23 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2016 Z moich informacji wynika że 122 konne boxery występowały w Foresterach, też byłem zdziwiony że nie 125 km. Silnik w SG 2.0 wolny ssak DOHC to 158 km i rzeczywiście akurat te dwulitrówki borykają się z tzw "zamulaniem" przez czujnik spalania stukowego, który to błędnie odczytuje fałszywie inne dźwięki co ECU odbiera jak sygnał spalania stukowego a przez co opóźniany jest kąt wyprzedzania zapłonu do wartości minusowych zamiast przyspieszania zapłonu, co powoduje że po wciśnięciu gazu pojazd w zakresie 1500-3000 rmp nie reaguje na przyspieszenie a dławi się muli etc.. Wątek jest rozpoczęty przez POMPIKA który ruszył akcję serwisową. Wątek znajduje się w pytaniach do dyrekcji " Fałszywe Spalanie Stukowe" Co do przepustnicy do warto przeczyścić, miałem podobne objawy..Czyszczenie pomogło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555marcin Opublikowano 23 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2016 Z moich informacji wynika że 122 konne boxery występowały w Foresterach Zgadza się, w pierwszych SFach. Ale nie w żadnym SG. Silnik w SG 2.0 wolny ssak DOHC to 158 km Nieprawda. Przedlift ma 125KM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diamond Opublikowano 23 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2016 Nie doprecyzowałem, oczywiście przedlifty SG to 125 km i 177 km z wiatrakiem + amerykanske 2,5 litrowce zdaje 167 km... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaxx89 Opublikowano 1 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2016 Bylem w ostatnim czasie u mechanika ktory wyczyscil mi przepustnice, oczywiscie jest bez zmian. Czytajac forum wpadlem na pomysl zeby odlaczyc czujnik spalania stukowego, okazalo sie ze po rozlaczeniu nie ma roznicy zapalila sie tylko kontrolka check. Wiec moze to wina tego czujnika??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diamond Opublikowano 1 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2016 Przyczyn może być wiele, pozostaje selekcja i forum ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ursusraketa Opublikowano 1 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2016 Robiłeś reset kompa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się