Jump to content

Klocki hamulcowe


Recommended Posts

9 minut temu, owad napisał:

Jak ktoś ma wymianę niedługo to znalazłem oem klocki do xv na tył po taniości.

 

Jeden zestaw kupiłem i wczoraj założyłem, wszystko zapakowane oryginalnie i nieuszkodzone.

 

https://allegro.pl/oferta/oryginalne-klocki-hamulcowe-legacy-26696ag010-7785346456

 

 

XV ma te same klocki co Legacy ? 

Link to post
Share on other sites
  • Replies 88
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Dziś zaliczyłem przegląd techniczny i dodatkowo wymieniłem klocki hamulcowe z tyłu (2 kpl od nowości ) ponieważ omyłkowo zamówiłem klocki na tył wymieniłem  je "profilaktycznie ", stare miały jeszcze

Przerabiałem już różne zamienniki klocków u siebie TRW, Hella, itp Wszystkie się grzały i nie chciały hamować. Aktualnie mam zestaw z przodu Tarcza  ZIMMERMANN 530.2458.52 i klocki FDS 1636 i jest to

Nie wiem. Sprawdzałem z tym   http://e-subaru.pl/uklad-hamulcowy/3459-subaru-legacy-outback-impreza-forester-brz-xv-klocki-hamulcowe-tyl-26696ag031-oryginal.html   I numer się zgad

Posted Images

  • 2 weeks later...
  • 11 months later...
W dniu 19.02.2016 o 09:01, Natan80 napisał:

Cześć!

Ja mam Power Stopy ceramiczne. Zrobiłem z nimi na razie jakieś 9.5k km i jest ok. 

Cześć, mam pytanie, gdzie zamówiłeś klocki Power Stop?

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Faktycznie te klocki w XV jakieś plastelinowe. Żona jest na przeglądzie po 30 000 i wymiana....


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Link to post
Share on other sites

W moim XV fabryczne klocki hamulcowe wytrzymały do przeglądu 30K. 

Zostały wymienione w ASO na OEMowe i te prawie natychmiast zaczęły trzeszczeć jak stary tapczan. 

Wróciłem do ASO z reklamacją, tam całość przeczyszczono, ale po przejechaniu kilkuset kilometrów skrzypienie wróciło. 

Mogę znowu podjechać do ASO, domagać się przeczyszczenia i badać ile razy zrobią to bezkosztowo, ale wiem, że takie leczenie objawów nie wystarczy znowu na długo... 

Doradźcie proszę jakie macie doświadczenia z zamiennikami i jeśli macie pozytywne, podeślijcie numery katalogowe klocków przednich do XV II ?  

 

 

 

Link to post
Share on other sites
57 minut temu, Blixten napisał:

Zostały wymienione w ASO na OEMowe i te prawie natychmiast zaczęły trzeszczeć jak stary tapczan. 

Wróciłem do ASO z reklamacją, tam całość przeczyszczono, ale po przejechaniu kilkuset kilometrów skrzypienie wróciło. 

Mogę znowu podjechać do ASO, domagać się przeczyszczenia i badać ile razy zrobią to bezkosztowo, ale wiem, że takie leczenie objawów nie wystarczy znowu na długo... 

Może to kwestia rantu na tarczy, który trze o bok klocka?

57 minut temu, Blixten napisał:

Doradźcie proszę jakie macie doświadczenia z zamiennikami i jeśli macie pozytywne, podeślijcie numery katalogowe klocków przednich do XV II ?  

Nie mam zamienników, na oryginalnych zrobiłem prawie 56kkm. Teraz zaczynają powoli popiskiwać w niektórych zakrętach, zastanawiam się, czy dociągnę do przeglądu czy będę musiał szybciej pofatygować się na wymianę. Co ciekawe u mnie zjadło zarówno klocki jak i tarcze - pójdzie więc komplet do wymiany, na to co było fabrycznie. 

  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, aflinta napisał:

Może to kwestia rantu na tarczy, który trze o bok klocka?

Tego nie można wykluczyć, jednak ... nie raz wymieniałem same klocki, które jakoś szybko się dopasowywały do rantu tarcz bez efektów dźwiękowych jakie obserwuję obecnie w Subaru. 

Zastanawiam się czasami czy oryginalne klocki montowane w ASO mogą różnić się składem od tych fabrycznych ?  

Link to post
Share on other sites

W jakiej cenie sprzedają Wam klocki przód w Aso? Zerknąłem na fakturę 560 brutto. Nie mało...


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Link to post
Share on other sites
12 godzin temu, Gazik napisał:

W jakiej cenie sprzedają Wam klocki przód w Aso? Zerknąłem na fakturę 560 brutto. Nie mało...

czy oem klocki to nadal jurid czy coś innego ? Może to cena z montażem? Do XV I przód oem kosztował  kosztował w okolicach 300 pln

Link to post
Share on other sites
W dniu 7.09.2020 o 19:08, Blixten napisał:
W dniu 7.09.2020 o 14:26, aflinta napisał:

Może to kwestia rantu na tarczy, który trze o bok klocka?

Tego nie można wykluczyć, jednak ... nie raz wymieniałem same klocki, które jakoś szybko się dopasowywały do rantu tarcz bez efektów dźwiękowych jakie obserwuję obecnie w Subaru. 

Na przeglądzie 15kkm coś mi mówiono o spiłowaniu rancika ale jak skrzypiało (przy delikatnym puszczaniu hamulców) tak skrzypi. Nadal mam podejrzenie, że moment jest podawany zanim hamulce całkiem puszczą i stąd to skrzypienie. Od miesięcy odgrażam się Wam, że to nagram i dam posłuchać "ale kiedyś się wezmę", jak to śpiewał Kuba Sienkiewicz.

  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
czy oem klocki to nadal jurid czy coś innego ? Może to cena z montażem? Do XV I przód oem kosztował  kosztował w okolicach 300 pln

Następnym razem sprawdzę co w oemie siedzi - żona była na przeglądzie 300 zł to by była rozsądną cena za klocki na 30 tys. Za 500-600zl kupowałem DS2500 do Forka SG


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

TRW GDB3519 za 160PLN brutto kpl przód z blaszkami tłumiącymi w komplecie. Założone na tarcze zjedzone po -0.8 na stronę, bez szlifowania rantu, po oczyszczeniu i nasmarowaniu prowadnic, jarzma, etc. Po około 5kkm zero piszczenia czy trzeszczenia, hamowanie wg mnie identyczne jak na jurid ff. Jedynie blaszki sprężynujące są wykonane z kiepskiej stali ale mimo to działają bardzo dobrze.

 

  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...