Jump to content

Klocki hamulcowe


matid
 Share

Recommended Posts

Tak się zastanawiam nad tym seryjnym...:unsure: Jeśli to JURID to w necie jest za 40% ceny w ASO. No i wtedy się mogę skusić, bo rzeczywiście seryjne hamulce sprawiają się dość przyzwoicie.

Link to comment
Share on other sites

14 godzin temu, Giresse napisał:

Jak nie do dostania, zamówiłem w hurtowni (Motogama), i za tydzień  miałem tarcze przód, klocki przód i tył).

Tarcze masz pewnie 561667JC.

A kiedy zamawiałeś? Obecnie czas oczekiwania 3 tyg (motogama), u innych dostawców to samo. Pisząc "aktualnie nie do dostania" myślałem o dostępie "od ręki" ale nie ma i już :(. A u mnie tarcze praktycznie w zaniku i wymienić powinienem na dniach, nie będę ryzykował... :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Zamawiałem jakoś w lutym, nie wiem ile jeździsz, ale ja bym zamówił te tarcze i poczekał. Jak już masz klocki Jurida, to aż się prosi spasować je z ich tarczami, i cieszyć się jazdą przez kolejne minimum 50 tysięcy.

 

Link to comment
Share on other sites

Oby sie nie okazało ze kupicie klocki Jurid z oznaczeniem "D" , jurid na aftermarket produkuje 3 rodzaje klocka , J, D, i white , oznaczenie FF jest produkowane tylko dla producentów auta , nie do dostania moim zdaniem, więc klocki Jurid nie będą takie same jak OEM

Link to comment
Share on other sites

12 minut temu, carfit napisał:

oznaczenie FF jest produkowane tylko dla producentów auta , nie do dostania moim zdaniem

 

to akurat zdjęcie klocków kupionych w ASO Subaru, tylko nie dedykowanych do XV a do Forestera III  (potrzebowałem na szybko biorąc to co było na półce a pasowało)

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, carfit napisał:

Oby sie nie okazało ze kupicie klocki Jurid z oznaczeniem "D" , jurid na aftermarket produkuje 3 rodzaje klocka , J, D, i white , oznaczenie FF jest produkowane tylko dla producentów auta , nie do dostania moim zdaniem, więc klocki Jurid nie będą takie same jak OEM

Szczerze mówiąc nigdy się nie spotkałem z oznaczeniem "D", ja kupuje "J", natomiast white nie są dostępne / produkowane do mojego auta.

Link to comment
Share on other sites

3 godziny temu, Karas napisał:

koniecznie zdaj relacje jak hamuje twój nowy zestaw

Ma się rozumieć :). Dostawa we wtorek, instalacja środa-czwartek i zobaczymy...:unsure:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

wejdz na strone Intercarsu, allegro, badz jakiegos  sklepu wpisz tarcze hamulcowe Subaru XV i zapewne wyskocza Ci wszystkie dane dotyczace tarczy srednica, rozstaw srub, max i  min grubosc :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Przeczytalem caly watek.

Jestem na etapie wymiany i przodu i tylu 1.6 2012/2013r a nastukane 66.000km

Ktos cos konkretnie poleci z linkami?

U mnie w kraju jakies same wynalazki https://www.reservedeler-online.co.no/parts-search?keyword=bremseskiver&maker_id=107&model_id=10158&car_id=28121&kbaStr[0]=px57232
a za miesiac bede w Polsce to bym zakupil, tarcze i klocki na obie osie

Edited by Paweł Paco Kalicinski
Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, Paweł Paco Kalicinski napisał:

U mnie w kraju jakies same wynalazki

takie same wynalazi mamy w PL + kilka dodatkowych. Czego nie kupisz do normalej jazdy bedzie ok.

Link to comment
Share on other sites

W poprzenich autach uzywałem tarcz ATE i  Blueprint i byłem z nich zadowolony - nie pogieły sie nie biły nie pordzewiały. Ludzie polecaja też TRW, Jurid. Klocki ferrodo, ate, trw, hawk ,ebc. Trop podałem:

17 godzin temu, Karas napisał:

Czego nie kupisz do normalej jazdy bedzie ok

Możesz się też "skusic" na OEM Subaru przednie klocki okolo 400 pln tarcze okolo 1k pln cen tylnego zestawu nie znam

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Obiecałem więc podaję relację jak spisuje się zestaw: klocki JURID (J) + tarcze Zimmermann (dziurkowane) po przejechaniu 10 kkm (wymiana przy przebiegu 75kkm). Hamują bardzo przyzwoicie zarówno zimne jak i co ciekawe rozgrzane. Niestety  bywają głośne, zwłaszcza po rozgrzaniu (dźwięk pisku jak przy zużytych klockach) ale nie ma żadnej reguły kiedy się to zjawisko akustyczne objawi ( mokro/ sucho, częstsze hamowanie - rzadsze hamowanie), po prostu raz jest bardziej słyszalne a kiedy indziej cisza.W każdym razie zestaw bardzo skuteczny:), choć nie mogę go polecać osobom o wrażliwym słuchu :unsure:.

Link to comment
Share on other sites

u mnie przy przebiegu 49k km przednie klocki maja jeszcze pare mm mięsa chociaż  blaszki  sygnalizujące koniec klocka jeszcze  nie piszczą. Koszt klocków oem Subaru  360pln brutto dlatego  nie widzę sensu pchania się w tańsze zamienniki w szczególności , że pierwszy komplet  klocków wytrzymał u mnie 3 lata,  nie piszczał i hamował naprawdę nieźle. Tarcze spokojnie wytrzymają jeszcze kolejny komplet klocków. Tylne tarcze jak i klocki w  bdb stanie i spokojnie pociągną do 100k km + -sprawdzano na stacji diagnostycznej podczas przeglądu -hamują.

Jeżeli ten samochód okaże się tak trwały jak  jego układ hamulcowy to uważam, że można mu co  nieco  wybaczyć.

Link to comment
Share on other sites

Zgadzam się zarówno co do wybaczenia autu drobnych mankamentów jak i co do trwałości tylnego układu hamulcowego - u mnie 86 kkm i chyba do 100 kkm do wymiany wytrzyma a może i dłużej ... W każdym razie przy wymianie klocków/ tarcz przy takiej trwałości tylko oryginał.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Pierwsza wymiana klocków z przodu przebieg 84 tkm . Nowe TRW koszt 202 zł/kpl  + 50 zł wymiana . Omyłkowo zamówiłem też klocki na tył też TRW za 130 zł/ kpl. (poczekają na następną wymianę ) . Tylne klocki wymieniałem przy 64 tkm . Tarcze w bdb stanie .

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...