RafalWRX Opublikowano 24 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2015 witam mam seryjny zawór blow off chciałbym zmienic na cos innego wiec moje pytanie jest takie po kupnie np zawóru hks wystarczy go tylko wymienic czy trzeba cos jeszcze grzebac ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 24 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2015 Oryginalnie nie masz blow off-a tylko DV. Jak chcesz zeby samochod pracowal w 100% poprawnie zostaw oryginal. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalWRX Opublikowano 24 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2015 Tak wiem dv tylko ze i tak mam wyciągnięta rurkę z niego wiec co się stanie jeśli zmienię na hks? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grooby78 Opublikowano 24 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2015 Najlepiej podlacz brakujacy wezyk i tak zostaw. W takim ustawieniu auto bedzie pracowalo poprawnie. Jesli uprzesz sie na blowoff'a to wiedz, ze auto bedzie zachowywalo sie nieco "nerwowo" np. po odpuszczeniu gazu i ogolnie bedzie mialo slabsze osiagi. Warto to robic tylko dla dzwieku ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalWRX Opublikowano 24 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2015 Nerwowo znaczy ? Ostatnio zmagam się z falujacymi obrotami i właśnie takim skakaniem obrotów przy dojrzewaniu do skrzyżowań . i zdjolem ten mały przewód z blow czy dv i zaslepiłem go śrubka i auto przestało szarpać falowac płynnie jeździ . Wiec myśle że dv jest uszkodzony a jak już wymienić to myślałem na bowa hks Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 24 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2015 jak masz uszkodzony DV to kup sprawny. Blow off fajnie syczy, ale niestety w seryjnym samochodzie bardziej szkodzi niż pomaga, ale chyba każdy musi przez to przejść. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalWRX Opublikowano 24 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2015 Jak może szkodzić jak gdzieś czytałem że blow off chroni turbinie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krawiec_91 Opublikowano 24 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2015 Temat był wałkowany 1000 razy. Jedni powiedzą zakładaj jest fajnie a inni że to psuje silnik i w ogóle zniszczysz wszystko a prawda jest taka że przy seryjnym silniku to zwykły bajer. Czy warto? Jak ktoś jeździ na felgach 15' i zapyta czy wsadzać 17 to niektórzy mogą powiedzieć że to zniszczy skrzynie bo ma większe obciążenie i samochód będzie wolniejszy( o 0,1s do 100km/h) ale czy to ważne? Jeżeli samochód robisz dla siebie to chcesz żeby ładnie wyglądał i fajnie syczał i dobrze "buczał". Tylu zwolenników tuningu co przeciwników. Jak z religią 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simonnt Opublikowano 25 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2015 Pożycz od kogoś albo jak nie żal zlotowek to kup i spróbuj, najwyżej sprzedasz. Prawda jest taka ze niektórym auta chodzą a innym wariują. Ja kupiilem najtańszy z allegro i narazie rok jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarmaj Opublikowano 25 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2015 Jak może szkodzić jak gdzieś czytałem że blow off chroni turbinie W stosunku do seryjnego zaworu przed czym więcej chroni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalWRX Opublikowano 25 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2015 Przed tym ze jak turbina przeładuje to powietrze nie pójdzie w obieg tylko w atmosferę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 25 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2015 jesteś w stanie wytłumaczyć w jaki sposób czy tylko usłyszałeś takie coś? Obstawiam, że usłyszałeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ursusraketa Opublikowano 25 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2015 BOV jest fajnie mieć przez jakiś czas później tylko te pssssssss tylko przeszkadza. Ogólnie zostaw oryginalny a nie będziesz miał problemów chyba, że kupiłeś auto do lansu to wtedy montuj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shadowaty Opublikowano 25 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2015 @@mly96, testowałeś, czy sugerujesz się opiniami z forum "nie bo nie". W wrxie miałem bova na seryjnym motorze, nic się nie działo, nie przeładowywał, nie wywalał checka jedynie palił trochę więcej. Teraz na grzebniętym mocno motorze mam forge i zabawa jest. Pali więcej? Tak, bo częściej odkręcam gaz. Kwestia dobrego zaworu i odpowiedniej sprężyny w nim. P.S. auto ładuje 1.3 bara i wszystko chodzi.@@RafalWRX, załóż i przekonaj się sam najwyżej sprzedasz. Montaż banalnie prosty. Aha- mówimy o sytuacji sprawnego bova, jak kupisz uszkodzony może być trochę trudniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalWRX Opublikowano 25 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2015 Otóż to kupię nowy jakiś wiec myślę że będzie sprawny jeśli nie będzie się nic dziać z autem to zostanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 25 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2015 Sprawdzone, samochod inaczej reaguje na gaz, przestal strzelac i obroty nie faluja, co do przeladowan to nie wiem jak to wyglada. Z tego co wiem Forge ma inna konstrukcje niz typowy BOV, ale to sam bys sie musial dowiedziec bo ja na tym niestety nie znam Miales autko strojone z BOV-em? Sprawdzone, samochod inaczej reaguje na gaz, przestal strzelac i obroty nie faluja, co do przeladowan to nie wiem jak to wyglada. Z tego co wiem Forge ma inna konstrukcje niz typowy BOV, ale to sam bys sie musial dowiedziec bo ja na tym niestety nie znam Miales autko strojone z BOV-em? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milo WRX STI Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 (edytowane) Hej! jako świeży posiadacz STI 2002 powoli nosze się z zakupem BOV ... miałem przyjemność pojeździć kilka razy STI z takim zaworem i jak dla mnie fajny bajer na zasadzie "chcę to" jeżeli dodatkowo jest to jakieś choć minimalne zabezpieczenie / ochrona silnika lub turbiny to już będzie zupełnie rewelacja rozważam zakup tylko czegoś pewnego, co poza przyjemnym dźwiękiem ... nie uszkodzi nic itp mam "na oku" kilka typów: FORGE FMDVSUB01 - cena ogólnie nawet OK, marka dobra ... HKS model SQV3 lub SQV4 - cena dość wysoka biorę pod uwagę tylko oryginał TURBOSMART - od podstawowych modeli za jakieś 900zł do wersji SuperSonic za 1500zl Miał ktoś "doczynienia" z tymi modelami ?? Chciałbym coś wybrać optymalnie, auto służy do niedzielnych przejażdżek bez upalanek itp wiec na tą chwile służy jako "lansowóz" + auto do nauki jazdy po śniegu (którego u nas prawie nie ma) Edytowane 3 Lutego 2016 przez Milo WRX STI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martinez3433 Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 Ja mam Turbosmarta za 1500 i jestem bardzo zadowolony można regulować kiedy zacznie upuszczać i czy syczenie bedzie dłuższe czy szybsze fajny bajer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vince_snd Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 FORGE FMDVSUB01 - miałem i raczej nie polecam. Możliwe że mi się trafił wadliwy, ale zaczął się dosyć szybko przycinać. W ogóle auto gorzej reagowało na gaz, po wcześnieszym "syknięciu". Jak dla mnie dosyć cichy. Po montażu seryjnego DV auto zdecydowanie na plus. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 Ja bym dorzucil jeszcze turbo whistle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 imo hks-a pod względem dźwięku nic nie przebije Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luki_wrx_prodrive Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 (edytowane) ja mogę polecić FORGE-a mam takiego zamontowanego w WRX Prodrive 265KM i śmiga idealnie żadnych problemów i nie ma engine check ani podobnych. A co fajnego w Forge-u jest że masz dożywotnią gwarancję jeśli coś ci się dzieje ze sprężyną to wysyłają ci nowa za free Edytowane 3 Lutego 2016 przez Luki_wrx_prodrive Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milo WRX STI Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 a jeszcze temat zaworów Dual Port ... w których nie zaślepia się węża. Chyba taki zawór działa poprawniej względem odczytów ciśnieniomierza ?? czy przy spadkach ciśnienia już jest to żadna różnica ?? z tych co znalazłem: - TURBOSMART Dual Port http://www.turbosmartdirect.com/Product-Categories/Dual-Port-Type-5-BOV-BPVs/Dual-Port-Subaru-Black.html - GFB http://www.gfb.com.au/products/blow-off-and-diverter-valves/respons-tms/respons-tms-t9003-adjustable-bias-venting-diverter-valve-bov-by-gfb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 5 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 Z hksa dźwięk jest kozacki hehe Forge jest dużo bardziej delikatny. Co tam kto woli GT jeżdzę sporo i zaworu nie ma. STi jeżdzę tylko latem i raz na tydzień i tam musi być Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milo WRX STI Opublikowano 5 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 No właśnie ... ja zdecydowanie weekendowo wiec niech syczy ale przy okazji nie będzie problemem itp ... dlatego zastanawia mnie ten dual port ... ktoś coś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się