Nitro MCZ... Opublikowano 19 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2015 Witam!Posiadam WRX 05r GG a tak konkretnie to SAABARU 92x aero 225KM z AT . Pzód ma od imprezy. Szukałem , ale coś nie mam wyjaśnione do końca... Jakie powinno być boost , do jakich wartości dochodzić , przy max obciążeniach ??? w serii. To jest jak pisałem w automacie, więc trochę pewnie zamula , ale coś powinno mi to lepiej ciągnąć... chyba ,że jezdzić tym nie umiem Na razie sprawdzę z komórki ELM jakąś aplikacją. W planach mam założenie zegarów AFR i EGT , wtedy coś więcej będzie wiadomo . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulczyk Opublikowano 19 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2015 Na obciazeniu do 0,9 bara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitro MCZ... Opublikowano 19 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2015 Dziękuję. Ogień ma być powyżej 3tys.obrt. ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bombur Opublikowano 19 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2015 bardziej od 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 19 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2015 tylko cholera wie jak to z autem działa, w manualu turbo dmucha ile trzeba dopiero na 4 biegu - więc musisz wziąć poprawkę na to, że możesz na pierwszych dwóch biegach(bo nie wiem ilu biegowy jest ten automat) nie mieć pełnego doładowania i nie będzie to nic złego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitro MCZ... Opublikowano 19 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2015 AT 4 biegi. Jutro będę sprawdzał. Spodziewałem się większego "szału" , więc będę dociekał, czy tak ma być... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 19 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2015 zależy jaki masz punkt odniesienia, to w serii szału nie robi, a przypuszczam, że z automatem jest jeszcze gorzej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitro MCZ... Opublikowano 20 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2015 Więc tak, badanie pośrednie tym badziewkiem ELM i pokazuje przy bucie 1 bar , więc chyba ok. Siewcu, odniesienie mam takie, że jeżdzę na codzień różnymi autami z racji wykonywanego zawodu , ale spodziewałem się więszego WOW ! i dopuszczam turbodziury itp... ale jak już załapie , to ma być ogień (wiem ,że to nie STI ale WRX też zobowiązuje) . Mam na codzień Dodge Caliber diesel 140KM 320Nm i ciągnie aż miło. Mam jakąś tam wiedzę i zaplecze , ale w tunning się nie bawiłem. teraz jak mam swoją zabawkę weekendową, planuję coś się delikatnie w to pobawić. Co sugerujecie do lekkiej zmiany mocy ? Czy te sprawy typu piggy back, czy obróbka mapy , jak tak to czym najlepiej w subaru??? byle za drogo nie było , bo ni mam kasy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 20 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2015 sprzedaj to i kup wrxa, będzie taniej niż się męczyć z włożeniem manuala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitro MCZ... Opublikowano 20 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2015 Nie rozumiem... przecież to WRX , tylko ,że AT. Dopiero kupiłem, więc nie pierdziel... Spoko, spoko, jeszcze go tak doprowadzę , że będzie mnie cieszył taki jaki jest , nawet w AT !!! Oczekuję tylko podpowiedzi od doświadczonych w Subaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grooby78 Opublikowano 20 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2015 (edytowane) Chyba jednak nie WRX tylko 92 Aero I dobrze Ci podpowiadają ze zmianą, po automacie szału się nie spodziewaj. Ewentualnie jeśli komp jest taki jak w WRX'ie to powinieneś mieć możliwość zrobienia remapu. To jest najskuteczniejsze rozwiązanie aby dodać nieco ognia. Edytowane 20 Grudnia 2015 przez Grooby78 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitro MCZ... Opublikowano 20 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2015 (edytowane) Jeżeli chodzi Ci o nazwę , to ok. Reszta oprócz "znaczków" to WRX na USA i Kanadę. Pewnie,że na łatwiznę najlepiej iść. Poza tym nie wiem o co chodzi... Automat , tyle,że jest może zwłoka w zmianie biegów, ale nie przeciąga , ciągnie ładnie,rusza od razu bez namysłu, mam wybór biegów 1/2/3/ , komfort w mieście zaj...sty... póki co będę bronił. Edytowane 20 Grudnia 2015 przez Nitro MCZ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 20 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2015 dowiedz się najpierw czy cokolwiek z tym automatem możesz zrobić, czy po zmianie tłumika końcowego się rozleci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitro MCZ... Opublikowano 20 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2015 Co ma się rozlecieć??? Ja nie pałuję go cały czas. Czasem powyżej 4tysi chciałbym , żeby się coś zadziało. Podobno są dość "pancerne" . Tak jak pisałem 80% to emeryten mode ... Bez przesady... co ma tłumik ostatni w turbo do obciążenia skrzyni... ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grooby78 Opublikowano 20 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2015 No i tak to jest, dopóki będziesz bronił automatu to będziesz niezadowolony Ale tak jak Ci napisałem wcześniej, zobacz czy komp jest taki jak w Subaru, jeśli tak to pewnie remap znacznie Ci pomoże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitro MCZ... Opublikowano 20 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2015 To jest 99% Subaru , oprócz znaczków i przodu ( umnie z przodem od WRX) ... Komp ten sam. Remap czym / gdzie/ za ile/ czy da radę samemu po zakupie programatora/ lub po OBD ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grooby78 Opublikowano 20 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2015 Po OBD, Tactrixem najlepiej. Ale chyba najlepiej zlecić to jakiemuś tunerowi, koszty zależą od tunera ale pewnie nie więcej jak 2 tyś. Popytaj w "nielegalu" i zostaniesz skierowany w odpowiednie miejsce, np. pod Poznań, Warszawę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitro MCZ... Opublikowano 20 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2015 Słyszałem o tym . Dzięki podpytam ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 20 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2015 jak już chcesz robić samemu to życzę powodzenia. zbieraj lepiej na silnik... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 jak już chcesz robić samemu to życzę powodzenia. zbieraj lepiej na silnik... Jak nie zepsujesz, to się nie nauczysz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 jak już chcesz robić samemu to życzę powodzenia. zbieraj lepiej na silnik... Jak nie zepsujesz, to się nie nauczysz wiesz co, ale jak już pisze, że chce robić samemu, a nie chce mu się szukać czym to ecu można flashować... brak słów na komentarz po prostu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitro MCZ... Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 (edytowane) jak już chcesz robić samemu to życzę powodzenia. zbieraj lepiej na silnik... Jak nie zepsujesz, to się nie nauczysz wiesz co, ale jak już pisze, że chce robić samemu, a nie chce mu się szukać czym to ecu można flashować... brak słów na komentarz po prostu. Siewcu , szukałem czym to ecu flashować , m.in. na tym forum. Nikt nie potrafił odpowiedzieć. Brka słów , jak to piszesz Mam Tactrixa , tak dla potomności, to oczywiście czyta 68hc16y5 . I jednak zrobiłem "sobie sam" , mam mapę z pewnej "amerykańskiej" stronki,jest aktualizowana , używa jej kilkaset osób i jakoś jest ok. Działa fajnie. Turbodziura zniknęła ,jedzie podobnie do 2,5 , jeżeli chodzi o oddawanie momentu , jest żwawszy , lepiej ciągnie , spodziewam się też mniejszego zużycia paliwa przy spokojnej jezdzie. Mam kontrolę na AFR i EGT, daję też dodatek Octan+4 i raczej nie zrobię krzywdy, przy moim stylu jazdy i automacie. Oczywiście, gdyby w założeniu było upalanie, wykorzystanie do sportu etc. to nie zdecydowałbym się na to. "Tactriks" , kosztował mnie 450zł , reszta free. Edytowane 1 Kwietnia 2016 przez Nitro MCZ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się