Skocz do zawartości

Boost WRX 05r


Nitro MCZ...

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!
Posiadam WRX 05r GG a tak konkretnie to SAABARU 92x aero 225KM  z AT . Pzód ma od imprezy.

Szukałem , ale coś nie mam wyjaśnione do końca...

 Jakie powinno być boost , do jakich wartości dochodzić , przy max obciążeniach ??? w serii.

To jest jak pisałem w automacie, więc trochę pewnie zamula , ale coś powinno mi to lepiej ciągnąć... chyba ,że jezdzić tym nie umiem ;)  

Na razie sprawdzę z komórki ELM jakąś aplikacją.  

W planach mam założenie zegarów AFR i EGT , wtedy coś więcej będzie wiadomo . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko cholera wie jak to z autem działa, w manualu turbo dmucha ile trzeba dopiero na 4 biegu - więc musisz wziąć poprawkę na to, że możesz na pierwszych dwóch biegach(bo nie wiem ilu biegowy jest ten automat) nie mieć pełnego doładowania i nie będzie to nic złego...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc tak, badanie pośrednie tym badziewkiem ELM i pokazuje przy bucie 1 bar , więc chyba ok. Siewcu, odniesienie mam takie, że jeżdzę na codzień różnymi autami z racji wykonywanego zawodu , ale spodziewałem się więszego WOW ! i dopuszczam turbodziury itp... ale jak już załapie , to ma być ogień (wiem ,że to nie STI ale WRX też zobowiązuje) .

 Mam na codzień Dodge Caliber diesel 140KM 320Nm i ciągnie aż miło. 

 Mam jakąś tam wiedzę i zaplecze , ale w tunning się nie bawiłem. teraz jak mam swoją zabawkę weekendową, planuję coś się delikatnie w to pobawić.

 Co sugerujecie do lekkiej zmiany mocy ? Czy te sprawy typu piggy back, czy obróbka mapy , jak tak to czym najlepiej w subaru???  byle za drogo nie było , bo ni mam kasy... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem... przecież to WRX , tylko ,że AT. Dopiero kupiłem, więc nie pierdziel... Spoko, spoko, jeszcze go tak doprowadzę , że będzie mnie cieszył taki jaki jest , nawet w AT !!! Oczekuję tylko podpowiedzi od doświadczonych w Subaru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba jednak nie WRX tylko 92 Aero :)

I dobrze Ci podpowiadają ze zmianą, po automacie szału się nie spodziewaj.

Ewentualnie jeśli komp jest taki jak w WRX'ie to powinieneś mieć możliwość zrobienia remapu.

To jest najskuteczniejsze rozwiązanie aby dodać nieco ognia.

Edytowane przez Grooby78
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi Ci o nazwę , to ok. Reszta oprócz "znaczków" to WRX na USA i Kanadę. Pewnie,że na łatwiznę najlepiej iść. Poza tym nie wiem o co chodzi... Automat , tyle,że jest może zwłoka w zmianie biegów, ale nie przeciąga , ciągnie ładnie,rusza od razu bez namysłu, mam wybór biegów 1/2/3/ , komfort w mieście zaj...sty... póki co będę bronił.

Edytowane przez Nitro MCZ...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co ma się rozlecieć??? Ja nie pałuję go cały czas. Czasem powyżej 4tysi chciałbym , żeby się coś zadziało. Podobno są dość "pancerne" . Tak jak pisałem 80% to emeryten mode ... Bez przesady... co ma tłumik ostatni w turbo do obciążenia skrzyni... ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

jak już chcesz robić samemu to życzę powodzenia. zbieraj lepiej na silnik...

Jak nie zepsujesz, to się nie nauczysz :biglol:

 

wiesz co, ale jak już pisze, że chce robić samemu, a nie chce mu się szukać czym to ecu można flashować... brak słów na komentarz po prostu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

 

 

jak już chcesz robić samemu to życzę powodzenia. zbieraj lepiej na silnik...

Jak nie zepsujesz, to się nie nauczysz :biglol:

 

wiesz co, ale jak już pisze, że chce robić samemu, a nie chce mu się szukać czym to ecu można flashować... brak słów na komentarz po prostu.

 

Siewcu , szukałem czym to ecu flashować , m.in. na tym forum. Nikt nie potrafił odpowiedzieć. Brka słów , jak to piszesz ;)

 Mam Tactrixa , tak dla potomności, to oczywiście czyta 68hc16y5 . 

 I jednak zrobiłem "sobie sam" , mam mapę z pewnej "amerykańskiej" stronki,jest aktualizowana , używa jej kilkaset osób i jakoś jest ok.  Działa fajnie. Turbodziura zniknęła ,jedzie podobnie do 2,5 , jeżeli chodzi o oddawanie momentu ,  jest żwawszy , lepiej ciągnie , spodziewam się też mniejszego zużycia paliwa przy spokojnej jezdzie. Mam kontrolę na AFR i EGT, daję też dodatek Octan+4 i raczej nie zrobię krzywdy, przy moim stylu jazdy i automacie. Oczywiście, gdyby w założeniu było upalanie, wykorzystanie do sportu etc. to nie zdecydowałbym się na to. "Tactriks" , kosztował mnie 450zł , reszta free. 

Edytowane przez Nitro MCZ...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...