Jump to content
Sign in to follow this  
jck91

Legacy III 2.5GX

Recommended Posts

Mam takie pytanko odnośnie Legasia III generacji z silnikiem 2.5 156KM AT taki jak w TYM ogłoszeniu. Trochę się już naczytałem ale dalej nie mogę dojść do tego, czy ten silnik jest SOHC czy DOHC i czy regulacja zaworów wymaga wyjmowania silnika co wiąże się z kosztami, czy normalnie można to zrobić na śrubki jak w 2.0 125KM? 

I druga sprawa, czy ten model w sedanie ma normalne zawieszenie czy pneumatyczne tak jak w kombi?

Pozdrawiam ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

SOHC

 

 

 

normalnie można to zrobić na śrubki jak w 2.0 125KM

 

 

 

ma normalne zawieszenie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zawieszenie jak w kombi pneumatyczne było opcją- nie każde to ma więc nie bój się kombi tylko z tego powodu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

nie każde to ma

 

GX kombi ma, każdy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te z AT tylko, fakt.

Edited by leon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zawieszenie jak w kombi pneumatyczne było opcją- nie każde to ma więc nie bój się kombi tylko z tego powodu.

 

Całe szczęście, bo przeraziłem się kosztami ewentualnej wymiany takiego pneumatycznego zawieszenia. W jaki sposób na pierwszy rzut oka można odróżnić ten rodzaj zawieszenia przy oględzinach?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@@jck91, brak regulacji wysokości reflektorów i guzik "Height" przy lewarku. Można tez rzucić się na ziemie i obejrzeć amortyzatory.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fajno, podziękował ;)

 

Potencjalny koszt wymiany na zwykłe sprężyny jest znikomy.

Kupiłem tu na forum standardowe zawieszenia- stare sprzedałem (padła mi listwa przy kompresorze) i nie wiem czy cały interes kosztował mnie mniej niż wymiana oleju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

pneumatyczne

czy sls? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jaka jest definicja SLS/- google nie chce mi nic podpowiedzieć/?

 

Tu jest dość prosty system- kompresor z listwą, sterowanie, przewody od powietrza i 4 amortyzatory z poduszką powietrzną jak w ciągniku siodłowym tylko w  mniejszej skali.

 

Ogólnie system bardzo fajny póki działa- może z auta robi się "ponton"- ale daje sporo plusów. No i zakres jest znaczący- auto podnosi się ponad 2x więcej aniżeli np. w A8 D3- gdzie tam trybów mamy 3 a nie jak w plejadach 2.

 

BTW. przypomniałem sobie, że od ponad roku kolega z tego forum nie zapłacił mi za sprawny kompresor- wysłałem mu na próbę czy u niego wadliwe było akurat to: zwodził, zwodził i w końcu przestał się odzywać a ja ani kompresora ani finansów ;)

Edited by Dymian

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

pneumatyczne

czy sls? 

 

sls to forek i chyba jakiś obk. w legacu pneumatycxzne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, zapomnialem ze tu o Legacach;)

Sls faktycznie w forku i obk.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...