jck91 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Mam takie pytanko odnośnie Legasia III generacji z silnikiem 2.5 156KM AT taki jak w TYM ogłoszeniu. Trochę się już naczytałem ale dalej nie mogę dojść do tego, czy ten silnik jest SOHC czy DOHC i czy regulacja zaworów wymaga wyjmowania silnika co wiąże się z kosztami, czy normalnie można to zrobić na śrubki jak w 2.0 125KM? I druga sprawa, czy ten model w sedanie ma normalne zawieszenie czy pneumatyczne tak jak w kombi? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 SOHC normalnie można to zrobić na śrubki jak w 2.0 125KM ma normalne zawieszenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jck91 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Dzięki za błyskawiczną odpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dymian Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Zawieszenie jak w kombi pneumatyczne było opcją- nie każde to ma więc nie bój się kombi tylko z tego powodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 nie każde to ma GX kombi ma, każdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Nie każde GX miało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 (edytowane) Te z AT tylko, fakt. Edytowane 13 Grudnia 2015 przez leon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jck91 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Zawieszenie jak w kombi pneumatyczne było opcją- nie każde to ma więc nie bój się kombi tylko z tego powodu. Całe szczęście, bo przeraziłem się kosztami ewentualnej wymiany takiego pneumatycznego zawieszenia. W jaki sposób na pierwszy rzut oka można odróżnić ten rodzaj zawieszenia przy oględzinach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 @@jck91, brak regulacji wysokości reflektorów i guzik "Height" przy lewarku. Można tez rzucić się na ziemie i obejrzeć amortyzatory. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jck91 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Fajno, podziękował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dymian Opublikowano 14 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2015 Fajno, podziękował Potencjalny koszt wymiany na zwykłe sprężyny jest znikomy. Kupiłem tu na forum standardowe zawieszenia- stare sprzedałem (padła mi listwa przy kompresorze) i nie wiem czy cały interes kosztował mnie mniej niż wymiana oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 15 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2015 pneumatyczne czy sls? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dymian Opublikowano 15 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2015 (edytowane) A jaka jest definicja SLS/- google nie chce mi nic podpowiedzieć/? Tu jest dość prosty system- kompresor z listwą, sterowanie, przewody od powietrza i 4 amortyzatory z poduszką powietrzną jak w ciągniku siodłowym tylko w mniejszej skali. Ogólnie system bardzo fajny póki działa- może z auta robi się "ponton"- ale daje sporo plusów. No i zakres jest znaczący- auto podnosi się ponad 2x więcej aniżeli np. w A8 D3- gdzie tam trybów mamy 3 a nie jak w plejadach 2. BTW. przypomniałem sobie, że od ponad roku kolega z tego forum nie zapłacił mi za sprawny kompresor- wysłałem mu na próbę czy u niego wadliwe było akurat to: zwodził, zwodził i w końcu przestał się odzywać a ja ani kompresora ani finansów Edytowane 15 Grudnia 2015 przez Dymian Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 15 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2015 pneumatyczne czy sls? sls to forek i chyba jakiś obk. w legacu pneumatycxzne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 15 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2015 Ok, zapomnialem ze tu o Legacach;) Sls faktycznie w forku i obk. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się