arek_sz Opublikowano 12 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2015 Hej Krótkie pytanie powyżej w/w prędkości zaczyna się gwizd. To już turbina czy jeszcze opory np. wlotu intercoolera, lusterek? O tyle turbo nie podejrzewam, że zależy to tylko od prędkości, a nie obrotów (na innych biegach wkręcam go nawet wyżej, to gwizu nie ma). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin Opublikowano 12 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2015 pewnie uszczelki przy lusterkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adijocker Opublikowano 12 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2015 Mam to samo z tymże u mnie to się zaczyna przy 160km/h + . Za pierwszym razem nawet się wystraszyłem, ale to kwestia uszczelek tak jak mówi kolega wyżej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samedi Opublikowano 12 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2015 FYI gro informacji dostępnych jest tu: http://forum.subaru.pl/index.php?/topic/26500-swist-w-bocznych-drzwiach/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek_sz Opublikowano 12 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2015 Mam to samo z tymże u mnie to się zaczyna przy 160km/h + . Za pierwszym razem nawet się wystraszyłem, ale to kwestia uszczelek tak jak mówi kolega wyżej. A robiłeś to jakoś? Choć bardziej mnie interesuje czy mogę z tym pojechać do mechanika jakiegoś, bo patrzałem na ten filmik ale jednak mam inny układ uszczelek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adijocker Opublikowano 12 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2015 Mam to samo z tymże u mnie to się zaczyna przy 160km/h + . Za pierwszym razem nawet się wystraszyłem, ale to kwestia uszczelek tak jak mówi kolega wyżej. A robiłeś to jakoś? Choć bardziej mnie interesuje czy mogę z tym pojechać do mechanika jakiegoś, bo patrzałem na ten filmik ale jednak mam inny układ uszczelek. Szczerze mówiąc to nie ruszałem tego. Pewnie wypadałoby się tym zająć, ale jakoś mi to mega nie przeszkadza. Nie jest to problem mechaniczny z którym nie można jeździć, więc nie mam parcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Na jakiś czas pomaga podgiecie uszczelek ręcznie do środka przy otwartej szybie. Trzeba tak przytrzymać jakąś chwilkę.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mRoZiOo Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Sciagnij obudowę lusterka od wewnątrz (ten trójkąt)i sprawdź czy masz tam wszystkie śruby i czy dokręcone są. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek_sz Opublikowano 13 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Nie wiem tylko czy to z jednej strony czy z obydwu. Może następnym razem pootwieram okna w czasie jazdy. Dla mnie jednak najistotniejesze jest jednak to, że gwizd wynika z aerodynamiki a nie zużytej turbiny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Sciagnij obudowę lusterka od wewnątrz (ten trójkąt)i sprawdź czy masz tam wszystkie śruby i czy dokręcone są. w/w porady / uwagi dotyczyły bezramkowego For. a pytanie dotyczy my10.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się