arek_sz Posted December 12, 2015 Share Posted December 12, 2015 Hej Krótkie pytanie powyżej w/w prędkości zaczyna się gwizd. To już turbina czy jeszcze opory np. wlotu intercoolera, lusterek? O tyle turbo nie podejrzewam, że zależy to tylko od prędkości, a nie obrotów (na innych biegach wkręcam go nawet wyżej, to gwizu nie ma). Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcin Posted December 12, 2015 Share Posted December 12, 2015 pewnie uszczelki przy lusterkach Link to comment Share on other sites More sharing options...
adijocker Posted December 12, 2015 Share Posted December 12, 2015 Mam to samo z tymże u mnie to się zaczyna przy 160km/h + . Za pierwszym razem nawet się wystraszyłem, ale to kwestia uszczelek tak jak mówi kolega wyżej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
samedi Posted December 12, 2015 Share Posted December 12, 2015 FYI gro informacji dostępnych jest tu: http://forum.subaru.pl/index.php?/topic/26500-swist-w-bocznych-drzwiach/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
arek_sz Posted December 12, 2015 Author Share Posted December 12, 2015 Mam to samo z tymże u mnie to się zaczyna przy 160km/h + . Za pierwszym razem nawet się wystraszyłem, ale to kwestia uszczelek tak jak mówi kolega wyżej. A robiłeś to jakoś? Choć bardziej mnie interesuje czy mogę z tym pojechać do mechanika jakiegoś, bo patrzałem na ten filmik ale jednak mam inny układ uszczelek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
adijocker Posted December 12, 2015 Share Posted December 12, 2015 Mam to samo z tymże u mnie to się zaczyna przy 160km/h + . Za pierwszym razem nawet się wystraszyłem, ale to kwestia uszczelek tak jak mówi kolega wyżej. A robiłeś to jakoś? Choć bardziej mnie interesuje czy mogę z tym pojechać do mechanika jakiegoś, bo patrzałem na ten filmik ale jednak mam inny układ uszczelek. Szczerze mówiąc to nie ruszałem tego. Pewnie wypadałoby się tym zająć, ale jakoś mi to mega nie przeszkadza. Nie jest to problem mechaniczny z którym nie można jeździć, więc nie mam parcia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcin Posted December 13, 2015 Share Posted December 13, 2015 Na jakiś czas pomaga podgiecie uszczelek ręcznie do środka przy otwartej szybie. Trzeba tak przytrzymać jakąś chwilkę.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mRoZiOo Posted December 13, 2015 Share Posted December 13, 2015 Sciagnij obudowę lusterka od wewnątrz (ten trójkąt)i sprawdź czy masz tam wszystkie śruby i czy dokręcone są. Link to comment Share on other sites More sharing options...
arek_sz Posted December 13, 2015 Author Share Posted December 13, 2015 Nie wiem tylko czy to z jednej strony czy z obydwu. Może następnym razem pootwieram okna w czasie jazdy. Dla mnie jednak najistotniejesze jest jednak to, że gwizd wynika z aerodynamiki a nie zużytej turbiny Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzej Koper Posted December 13, 2015 Share Posted December 13, 2015 Sciagnij obudowę lusterka od wewnątrz (ten trójkąt)i sprawdź czy masz tam wszystkie śruby i czy dokręcone są. w/w porady / uwagi dotyczyły bezramkowego For. a pytanie dotyczy my10.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now