Jump to content

Gwizd > 130km/h


arek_sz
 Share

Recommended Posts

Hej ;)

 

Krótkie pytanie powyżej w/w prędkości zaczyna się gwizd. To już turbina czy jeszcze opory np. wlotu intercoolera, lusterek? O tyle turbo nie podejrzewam, że zależy to tylko od prędkości, a nie obrotów (na innych biegach wkręcam go nawet wyżej, to gwizu nie ma).

Link to comment
Share on other sites

Mam to samo z tymże u mnie to się zaczyna przy 160km/h +  . 

Za pierwszym razem nawet się wystraszyłem, ale to kwestia uszczelek tak jak mówi kolega wyżej.

 

A robiłeś to jakoś? Choć bardziej mnie interesuje czy mogę z tym pojechać do mechanika jakiegoś, bo patrzałem na ten filmik ale jednak mam inny układ uszczelek.

Link to comment
Share on other sites

 

Mam to samo z tymże u mnie to się zaczyna przy 160km/h +  . 

Za pierwszym razem nawet się wystraszyłem, ale to kwestia uszczelek tak jak mówi kolega wyżej.

 

A robiłeś to jakoś? Choć bardziej mnie interesuje czy mogę z tym pojechać do mechanika jakiegoś, bo patrzałem na ten filmik ale jednak mam inny układ uszczelek.

 

Szczerze mówiąc to nie ruszałem tego. Pewnie wypadałoby się tym zająć, ale jakoś mi to mega nie przeszkadza.  Nie jest to problem mechaniczny z którym nie można jeździć, więc nie mam parcia.

Link to comment
Share on other sites

Nie wiem tylko czy to z jednej strony czy z obydwu. Może następnym razem pootwieram okna w czasie jazdy.

Dla mnie jednak najistotniejesze jest jednak to, że gwizd wynika z aerodynamiki a nie zużytej turbiny :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...