Wiatrak Opublikowano 12 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2015 Raczej aso. Z raz robionym upg jest raczej spokuj do końca życia samochodem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lordshaman Opublikowano 12 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2015 Kolega ucichł za dużo do zrobienia jednak hehe Jeżeli o mnie chodzi to bede chciał kupic nie wcześniej jak w polowie przyszłego roku na razie zbieram informacje Raczej aso. Z raz robionym upg jest raczej spokuj do końca życia samochodem. No to teraz czegoś tu nie rozumiem mam wymienic fabryczną uszczelke na taka samą w ASO i ma byc lepsza ? Czyli co w fabryce montuja gorsze a w ASO sprzedają lepsze ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 12 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2015 Jeeezuuuu... wynieniasz to w zależności do butowania koło 150 - 200 k km. Jak zaczyna puszczać. Poczytaj sobie wątki o upg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lordshaman Opublikowano 12 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2015 (edytowane) Czyli legendarne subaru nie jest w sumie takie dobre, taka kiche robic w takim samochodzie I teraz już wiem ze poza kwota na zakup auta trzeba miec okolo 10 tys na UPG, rozrząd, tylnie amortyzatory, wymiany płynów, no i nie wiadomo co po gruntownym przeglądzie wyjdzie wiec to 10 tys moze nawet braknąc bo ktos kto sprzedaje taki samochod bez tych bszystkich usterek a po zainwestowaniu takich pieniedzy to chyba musi byc szalony Edytowane 12 Grudnia 2015 przez lordshaman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harek Opublikowano 12 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2015 subaru są legendarne, silniki 2,5 t też swoje wytrzymują... to ludzie je psują, ale wszystko mozna naprawić i dalej się cieszyć! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamsolberg Opublikowano 12 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2015 Rozrząd już był robiony zgodnie z zaleceniami. Upg jest ok jak najbardziej i mam nadzieję, że jeszcze z 50-100 tys. km tak będzie tu jedyne co to fabryczne hamulce są kiepskawe. W starym forku miałem 4tloczek i po przesiadce na te w xt to przepaść ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamsolberg Opublikowano 12 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2015 Rozrząd już był robiony zgodnie z zaleceniami. Upg jest ok jak najbardziej i mam nadzieję, że jeszcze z 50-100 tys. km tak będzie tu jedyne co to fabryczne hamulce są kiepskawe. W starym forku miałem 4tloczek i po przesiadce na te w xt to przepaść ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmarcinek Opublikowano 12 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2015 Czyli legendarne subaru nie jest w sumie takie dobre, taka kiche robic w takim samochodzie I teraz już wiem ze poza kwota na zakup auta trzeba miec okolo 10 tys na UPG, rozrząd, tylnie amortyzatory, wymiany płynów, no i nie wiadomo co po gruntownym przeglądzie wyjdzie wiec to 10 tys moze nawet braknąc bo ktos kto sprzedaje taki samochod bez tych bszystkich usterek a po zainwestowaniu takich pieniedzy to chyba musi byc szalony Albo chce szybsze, nowsze, ładniejsze, mniej palące, większe, mniejsze, głośniejsze, cichsze... Ja sprzedałem Imprezę w stanie idealnym. Chciałem WRX'a. Może i ludzie, którzy kupują Subaru są 'specyficzni', ale..."jak dbasz, tak masz". Żadne auta dziś nie są już idiotoodporne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vielebny Opublikowano 12 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2015 Witajcie! Myślę powoli o sprzedaży Forka. Obserwuję konkurencyjne ogłoszenia niby ale nadal zastanawiam się ile -z głową, można wołać za ten egzemplarz... Forester z końca 2004, modelowy 05, srebrny met, czarna skóra+navi, 2.5 XT 100% seria. Co najlepsze- udokumentowany przebieg ok.93 000 km. Z wad- była lekka stłuczka kiedyś i wymieniane były przednie prawe drzwi, błotnik i szyba przód. Autko wdzięczne, śmiga elegancko. Jak sądzicie? Jak się zdecydujesz - daj znać na PW. Szukam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek323 Opublikowano 14 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2015 Czyli legendarne subaru nie jest w sumie takie dobre, taka kiche robic w takim samochodzie I teraz już wiem ze poza kwota na zakup auta trzeba miec okolo 10 tys na UPG, rozrząd, tylnie amortyzatory, wymiany płynów, no i nie wiadomo co po gruntownym przeglądzie wyjdzie wiec to 10 tys moze nawet braknąc bo ktos kto sprzedaje taki samochod bez tych bszystkich usterek a po zainwestowaniu takich pieniedzy to chyba musi byc szalony Poczytaj o nowszych silnikach w BMW, Audi i Mercedesie, a to są auta kosztujące nieraz 3 albo 5 razy tyle co Subaru. Jakie tam są wady fabryczne i ile kosztują naprawy. Trwałe silniki to sie skonczyly w latach 90-tych. Diesle to pierwsze 1.9TDI i ostatnie Merce 124.... jesli sie chce miec auto idelane/bdb, to 10 tys zł to rozsadny pakiet startowy , czy to na Audi cz Subaru czy BMW z lat 2005-2010. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek1 Opublikowano 14 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2015 Czyli legendarne subaru nie jest w sumie takie dobre, taka kiche robic w takim samochodzie I teraz już wiem ze poza kwota na zakup auta trzeba miec okolo 10 tys na UPG, rozrząd, tylnie amortyzatory, wymiany płynów, no i nie wiadomo co po gruntownym przeglądzie wyjdzie wiec to 10 tys moze nawet braknąc bo ktos kto sprzedaje taki samochod bez tych bszystkich usterek a po zainwestowaniu takich pieniedzy to chyba musi byc szalony jesli sie chce miec auto idelane/bdb, to 10 tys zł to rozsadny pakiet startowy , czy to na Audi cz Subaru czy BMW z lat 2005-2010. Mocno napisane ale jakże prawdziwe No chyba, że idziemy w druciarstwo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek323 Opublikowano 15 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2015 Czyli legendarne subaru nie jest w sumie takie dobre, taka kiche robic w takim samochodzie I teraz już wiem ze poza kwota na zakup auta trzeba miec okolo 10 tys na UPG, rozrząd, tylnie amortyzatory, wymiany płynów, no i nie wiadomo co po gruntownym przeglądzie wyjdzie wiec to 10 tys moze nawet braknąc bo ktos kto sprzedaje taki samochod bez tych bszystkich usterek a po zainwestowaniu takich pieniedzy to chyba musi byc szalony jesli sie chce miec auto idelane/bdb, to 10 tys zł to rozsadny pakiet startowy , czy to na Audi cz Subaru czy BMW z lat 2005-2010. Mocno napisane ale jakże prawdziwe No chyba, że idziemy w druciarstwo Moze troche przesadziłem. W subaru pakiet startowy 5-7 tysiakow powinen starczyc, w zaleznosci od modelu i stanu podzespolow, a w BMW i Audi to juz bardzo zalezy od modelu i typu silnika. Ale zazwyczaj 10 tys zl na pakiet startowy moze byc mało. Dyche na naprawy zawsze trzeba miec w pogotowiu w przypadku nowszych aut z wyzszej polki, w Subaru to bedzie najczesciej UPG lub uszkodzony tlok, w Audi A6c6 3.0 TDI - wtryski i rozrząd, w BMW F10 też rozrząd na łancuszku takim jak w Wigry 3. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się