Skocz do zawartości

2.5 xt my05 a sprzedaż?


adamsolberg

Rekomendowane odpowiedzi

Kolega ucichł :D za dużo do zrobienia jednak hehe

 

Jeżeli o mnie chodzi to bede chciał kupic nie wcześniej jak w polowie przyszłego roku na razie zbieram informacje

Raczej aso. Z raz robionym upg jest raczej spokuj do końca życia samochodem.

 

No to teraz czegoś tu nie rozumiem mam wymienic fabryczną uszczelke na taka samą w ASO i ma byc lepsza ? Czyli co w fabryce montuja gorsze a w ASO sprzedają lepsze ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli legendarne subaru nie jest w sumie takie dobre, taka kiche robic w takim samochodzie


I teraz już wiem ze poza kwota na zakup auta trzeba miec okolo 10 tys na UPG, rozrząd, tylnie amortyzatory, wymiany płynów, no i nie wiadomo co po gruntownym przeglądzie wyjdzie wiec to 10 tys moze nawet braknąc bo ktos kto sprzedaje taki samochod bez tych bszystkich usterek a po zainwestowaniu takich pieniedzy to chyba musi byc szalony

Edytowane przez lordshaman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozrząd już był robiony zgodnie z zaleceniami. Upg jest ok jak najbardziej i mam nadzieję, że jeszcze z 50-100 tys. km tak będzie :) tu jedyne co to fabryczne hamulce są kiepskawe. W starym forku miałem 4tloczek i po przesiadce na te w xt to przepaść ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozrząd już był robiony zgodnie z zaleceniami. Upg jest ok jak najbardziej i mam nadzieję, że jeszcze z 50-100 tys. km tak będzie :) tu jedyne co to fabryczne hamulce są kiepskawe. W starym forku miałem 4tloczek i po przesiadce na te w xt to przepaść ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli legendarne subaru nie jest w sumie takie dobre, taka kiche robic w takim samochodzie

I teraz już wiem ze poza kwota na zakup auta trzeba miec okolo 10 tys na UPG, rozrząd, tylnie amortyzatory, wymiany płynów, no i nie wiadomo co po gruntownym przeglądzie wyjdzie wiec to 10 tys moze nawet braknąc bo ktos kto sprzedaje taki samochod bez tych bszystkich usterek a po zainwestowaniu takich pieniedzy to chyba musi byc szalony

Albo chce szybsze, nowsze, ładniejsze, mniej palące, większe, mniejsze, głośniejsze, cichsze...

Ja sprzedałem Imprezę w stanie idealnym. Chciałem WRX'a. 

Może i ludzie, którzy kupują Subaru są 'specyficzni', ale..."jak dbasz, tak masz".

Żadne auta dziś nie są już idiotoodporne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie!

Myślę powoli o sprzedaży Forka. Obserwuję konkurencyjne ogłoszenia niby ale nadal zastanawiam się ile -z głową, można wołać za ten egzemplarz...

Forester z końca 2004, modelowy 05, srebrny met, czarna skóra+navi, 2.5 XT 100% seria. Co najlepsze- udokumentowany przebieg ok.93 000 km. Z wad- była lekka stłuczka kiedyś i wymieniane były przednie prawe drzwi, błotnik i szyba przód. Autko wdzięczne, śmiga elegancko. Jak sądzicie? 

Jak się zdecydujesz - daj znać na PW. Szukam. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli legendarne subaru nie jest w sumie takie dobre, taka kiche robic w takim samochodzie

I teraz już wiem ze poza kwota na zakup auta trzeba miec okolo 10 tys na UPG, rozrząd, tylnie amortyzatory, wymiany płynów, no i nie wiadomo co po gruntownym przeglądzie wyjdzie wiec to 10 tys moze nawet braknąc bo ktos kto sprzedaje taki samochod bez tych bszystkich usterek a po zainwestowaniu takich pieniedzy to chyba musi byc szalony

 

Poczytaj o nowszych silnikach w BMW, Audi i Mercedesie, a to są auta kosztujące nieraz 3 albo 5 razy tyle co Subaru. Jakie tam są wady fabryczne i ile kosztują naprawy.

 

Trwałe silniki to sie skonczyly w latach 90-tych. Diesle to pierwsze 1.9TDI i ostatnie Merce 124....

 

jesli sie chce miec auto idelane/bdb, to 10 tys zł to rozsadny pakiet startowy , czy to na Audi cz Subaru czy BMW z lat 2005-2010.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Czyli legendarne subaru nie jest w sumie takie dobre, taka kiche robic w takim samochodzie

I teraz już wiem ze poza kwota na zakup auta trzeba miec okolo 10 tys na UPG, rozrząd, tylnie amortyzatory, wymiany płynów, no i nie wiadomo co po gruntownym przeglądzie wyjdzie wiec to 10 tys moze nawet braknąc bo ktos kto sprzedaje taki samochod bez tych bszystkich usterek a po zainwestowaniu takich pieniedzy to chyba musi byc szalony

 

 

 

jesli sie chce miec auto idelane/bdb, to 10 tys zł to rozsadny pakiet startowy , czy to na Audi cz Subaru czy BMW z lat 2005-2010.

 

Mocno napisane ale jakże prawdziwe  :yahoo: No chyba, że idziemy w druciarstwo  :toobad:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Czyli legendarne subaru nie jest w sumie takie dobre, taka kiche robic w takim samochodzie

I teraz już wiem ze poza kwota na zakup auta trzeba miec okolo 10 tys na UPG, rozrząd, tylnie amortyzatory, wymiany płynów, no i nie wiadomo co po gruntownym przeglądzie wyjdzie wiec to 10 tys moze nawet braknąc bo ktos kto sprzedaje taki samochod bez tych bszystkich usterek a po zainwestowaniu takich pieniedzy to chyba musi byc szalony

 

 

 

jesli sie chce miec auto idelane/bdb, to 10 tys zł to rozsadny pakiet startowy , czy to na Audi cz Subaru czy BMW z lat 2005-2010.

 

Mocno napisane ale jakże prawdziwe  :yahoo: No chyba, że idziemy w druciarstwo  :toobad:

 

Moze troche przesadziłem. W subaru pakiet startowy 5-7 tysiakow powinen starczyc, w zaleznosci od modelu i stanu podzespolow, a w BMW i Audi to juz bardzo zalezy od modelu i typu silnika. Ale zazwyczaj 10 tys zl na pakiet startowy moze byc mało.

 

Dyche na naprawy zawsze trzeba miec w pogotowiu w przypadku nowszych aut z wyzszej polki, w Subaru to bedzie najczesciej UPG lub uszkodzony tlok, w Audi A6c6 3.0 TDI - wtryski i rozrząd, w BMW F10 też rozrząd na łancuszku takim jak w Wigry 3.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...