Skocz do zawartości

Wspomaganie kierownicy a przekładnia 2.2


GFR

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

 

trochę informacji znalazłem już na forum, ale w zasadzie dalej mam pewne zagwozdki stąd temat.

Wymieniłem w GC STI V5 przekładnię kierowniczą na PRS 2.2. Niestety wygląda na to że wspomaganie kierownicy praktycznie przestało działać.

Płyn wymieniony na nowy przy okazji wymiany przekładni. Pompa nie wyje, nie cieknie,  jednak wspomagania praktycznie brak.

Wcześniej, przed wymianą w samochodzie zamontowana była zwykła przekładnia z GT.

 

To że teraz pompa ma więcej roboty jest oczywiste, ale pytanie jest takie: czy spróbować regenerować obecną pompę, czy szukać czegoś bardziej wydajnego?

 

Z góry dziękuję za wszystkie sugestie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam w Gc8 tę przekładnię. Długo isę bujałem aby wspomaganie po wymianie na przekładnię PRS działało. Była to ori pompa z GT-ka 99. W końcu udało się odpowietrzyć. Jednak pompa miała spore wycieki. Nie regenerowałem tylko nabyłem pompę z STI 2005 wraz z tą rurkową mini chłodniczką. Też ciężko było odpowietrzyć ale już od maja hula. Wspomaganie jest słabsze niż w ori maglu ale mi ten krótki skok mega odpowiada :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba dorobić wyjście i powrót z/do magla. Ja użłem ori rurek z GC8 i zakuwałem tylko końcówki pod pompę z GD, która ma inaczej wyprowadzone króćce. Ale z tego co widziałem, to kupując przewody od magla do pompy z GD wszystko teoretycznie powinnno pasować P&P.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...