Tommi1 Opublikowano 8 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2015 (edytowane) Wiatajcie Bracio Subarowa Hmmmmmm Ciekawostka ??!! http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/producenci/news-subaru-impreza-wrx-sti-bedzie-hybryda,nId,1935421?parametr=motoryzacja_dol Ale ten fragment jest najbardziej zabawny (choć wg. mnie mało ;( ) "Wszystko wskazuje na to, że zachęceni pozytywnymi doświadczeniami z hybrydową Imprezą, konstruktorzy z Subaru posuną się o krok dalej. Wg niepotwierdzonych informacji inżynierowie japońskiej marki opracowują właśnie hybrydową Subaru Imprezę w wersji WRX STI!" No toć to jakaś masakra...... Edytowane 8 Grudnia 2015 przez Tommi1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 8 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2015 W Kalifornii się sprzeda. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommi1 Opublikowano 8 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2015 No jeszcze dyszla to bym jakoś ździerżył ale hybryda ...... STI na baterie ??!!! to tylko jak coś modele RC .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 8 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2015 Nie masakra , tylko kolej rzeczy , ja jestem za ! 3 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 8 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2015 Nie masakra , tylko kolej rzeczy , ja jestem za ! Automat, hybryda, dodatkowa masa... ... nie po to idzie się do salonu Subaru, zwłaszcza ślinić się na literki WRX STi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 8 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2015 Hybrydy to przeżytek, pełna elektryka to jest to Porsche właśnie ogłosiło, że startuje z modelem Mission E. Jak to się uda, wszyscy pójdą w tym kierunku, zwłaszcza że diesel może już nie wrócić do poważnej gry po ostatniej aferze VW 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 8 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2015 Hybrydy to przeżytek, pełna elektryka to jest to Elektryk jest fajny tylko niestety zasięg jeszcze długo nie będzie zadowalający dla takiego użytkownika jak ja (chyba, że powstanie sieć wymiany standaryzowanych baterii) 200 - 300 km to jeszcze nie problem ale jednorazowo 600 czy 1500 to tylko "dla zapaleńców" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz22 Opublikowano 8 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2015 Ło matko, czemuż to świat idzie w tak złym kierunku, w sumie świat mnie nie obchodzi, czemu STI idzie w tak złym kierunku?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 8 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2015 "Wszystko wskazuje na to, że zachęceni pozytywnymi doświadczeniami z hybrydową Imprezą, konstruktorzy z Subaru posuną się o krok dalej. Wg niepotwierdzonych informacji inżynierowie japońskiej marki opracowują właśnie hybrydową Subaru Imprezę w wersji WRX STI!" A ja czekam kiedy wymyślą wódkę bez kacową Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
palmall Opublikowano 8 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2015 Tesla jakoś dała radę to może się postarają też Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 8 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2015 (edytowane) Nie masakra , tylko kolej rzeczy , ja jestem za ! Automat, hybryda, dodatkowa masa... ... nie po to idzie się do salonu Subaru, zwłaszcza ślinić się na literki WRX STi. Ale zrozumcie wreszcie , że czasy GT-ków, Lanci Delta , Cosworthów itp , sie skonczyły bezpowrotnie !!! Teraz trzeba trzymać kciuki za to żeby wogole takie auta jak sti , wogóle były. To że beda w przyszłości hybrydowe , chyba nikt nie ma wątpliwosi że te czasy już nastały , i choćby tu Pawel_P mi tu dawał po 100 minusów , to mam to i jego totalnie w d. Edytowane 8 Grudnia 2015 przez carfit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wielkopolanin Opublikowano 8 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2015 (edytowane) Ale jak będą zaiwaniać, to czemu nie? Tylko szkoda, że bulgot będzie z głośników Edytowane 8 Grudnia 2015 przez wielkopolanin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 8 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2015 Ludzie , hybryda , to przede wszystkim silnik spalinowy !!!! hybryda to tylko wspomagacz , więc dlaczego siejecie ferment na temat głośników i innych.. Ja z chęcia bym sobie do pracy podjechał na elektrycznym silniku , mam ok 800metrów , więc po co mam męczyć silnik spalinowy. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Houdini Opublikowano 8 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2015 w samochodach sportowych silnik elektryczny ma głównie za zadanie wspomagać silnik spalinowy, świetnym przykładem jest McLaren P1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 8 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2015 z tym wspomagaczem elektrycznym to tak różnie wspomniany w innym wątku forum Peugeot 308 R Hybrid posiada spalinowy o mocy 270 KM i 2x elektryk każdy po 115 KM Mitsu Outlander PHEV to hybryda gdzie spalinowy ma zaledwie 121KM a do tego 2 elektryczne każdy po ok. 80 KM (z czego przedni ma moment 137Nm tylny 195Nm) co więcej ten Outlander często porusza się w trybie zwanym szeregowym gdzie silnik spalinowy pracuje tylko jako generator prądu a jedynym napędem są 2 elektryczne czas pokaże jakie będą kolejne rozwiązania, gdyby nie "słaby zasięg" samochodów czysto elektrycznych hybrydy mogły by nie istnieć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cOijN Opublikowano 8 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2015 yhm jako ktoś z zawodu zajmujący się gazami powiedziałbym że wodór lub/oraz ogniwa paliwowe. hybryda to półśrodek i ślepy zaułek. no ale... time will tell. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 8 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2015 w samochodach sportowych silnik elektryczny ma głównie za zadanie wspomagać silnik spalinowy, świetnym przykładem jest McLaren P1 dokładnie , wszystko idzie do przodu , czasy noki 6310i tez sie skonczyły i są prawie same smartfony , czy komuś sie to podoba czy nie , podobnie będzie ( już jest) z autami. P.S. Kiedyś po Medialonie podrozowałem z polakiem na taxi , w Toyota prius , wczesniej jezdził Mercedem C klasa 220D , mówilł że to dwa światy , i Prius zdecydowanie lepszy, a przede wszystkim może wjechac na stare miasto , i ma wiecej kasy w kieszeni . moim zdaniem , wcale nie trzeba sie wzbraniać przed hybrydą czy elektryką , jeśli chodzi o auta na no codzień , a ja wcale nie jestem przeciwny temu , aby i STI miało wiecej mocy dzieki hybrydzie , i było oszczedniejsze w dowozie do pracy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 8 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2015 (edytowane) Hybrydy to przeżytek, pełna elektryka to jest to Elektryk jest fajny tylko niestety zasięg jeszcze długo nie będzie zadowalający dla takiego użytkownika jak ja (chyba, że powstanie sieć wymiany standaryzowanych baterii) 200 - 300 km to jeszcze nie problem ale jednorazowo 600 czy 1500 to tylko "dla zapaleńców" Prosiak na prąd zgodnie z zapowiedziami ma się ładować w 15 minut, co by załatwiało sprawę - niewiele więcej niż zwykłe tankowanie paliwa, wtedy nawet stacji z wymiennymi bateriami nie trzeba robić Do tego przeglądy okresowe ograniczone praktycznie do sprawdzenia hamulców i zawieszenia - koniec z wymianą olejów, płynów itd., co akurat oznacza złe wieści dla serwisów... Edytowane 8 Grudnia 2015 przez GREGG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 8 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2015 moim zdaniem , wcale nie trzeba sie wzbraniać przed hybrydą czy elektryką , jeśli chodzi o auta na no codzień , a ja wcale nie jestem przeciwny temu , aby i STI miało wiecej mocy dzieki hybrydzie , i było oszczedniejsze w dowozie do pracy. ... oraz ciężkie, zawodne, delikatne i z automatem? Mając takie kryteria idzie się po Lexusa albo Audi. STi oszczędniejsze w dowozie do pracy... Ja mam nadzieję, że carfit trolluje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 8 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2015 Trzeba bardzo dbac o nasze turbo maszynki, zeby posluzyly na laaaata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 8 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2015 hybryda to półśrodek i ślepy zaułek. aj tam ślepy zaułek wymóg czasu do momentu jak nie znajdzie się wydajnych metod "pozyskiwania energii elektrycznej" Prosiak na prąd zgodnie z zapowiedziami ma się ładować w 15 minut, co by załatwiało sprawę - niewiele więcej niż zwykłe tankowanie paliwa, wtedy nawet stacji z wymiennymi bateriami nie trzeba robić czas pokaże, ładowarki i to dużo szybkich ładowarek będzie do tego potrzebne, ten prąd trzeba wytworzyć, przesłać itp. pewnie w ta stronę pójdzie znaczna część motoryzacji ale będzie to bardziej ewolucja jak rewolucja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giechu Opublikowano 8 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2015 Prosiak na prąd zgodnie z zapowiedziami ma się ładować w 15 minut, Do pełna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 8 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2015 (edytowane) Prosiak na prąd zgodnie z zapowiedziami ma się ładować w 15 minut, Do pełna? 80% co ma zapewnić około 400 km zasięg, ale przy jakiej prędkości bo sądzę, ze jadąc 160 km/h - 180 km/h będzie to max 200 km nie wspominając o zimiedo tego samochód Porsche to koncept, produkcja, sprzedaż, sieć specjalnych (być może darmowych) ładowarek gwarantujących wspomniane 15 minut to jeszcze długa droga jednak trzeba tez przyznać, ze to są początki technologii aut elektrycznych po następnych 10 latach może się okazać, ze sieć ładowarek jest szeroko dostępna a zasięg zwiększony dwukrotnie tylko, ze mówiąc o autach czysto elektrycznych odchodzimy daleko od hybryd Edytowane 8 Grudnia 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 8 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2015 (edytowane) A ja chętnie widział bym Imprezę 4AWD z ogniwem paliwowym Toyoty na wodór. Może kiedyś ? PS. Podobnież Hyundai testuje taką konstrukcję po Toyocie. Chyba BMW także. Edytowane 8 Grudnia 2015 przez Jacky X Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giechu Opublikowano 8 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2015 Jestem ciekaw ilokrotnie należałoby zwiększyć produkcję energii elektrycznej, gdyby wszystkie auta stały się elektryczne. Np. taka Tesla, "butowana" pobiera tyle co mała fabryka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się