Jump to content

Chyba piekło zamarza...


Tommi1
 Share

Recommended Posts

Wiatajcie Bracio Subarowa

 

Hmmmmmm

Ciekawostka ??!!

 

http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/producenci/news-subaru-impreza-wrx-sti-bedzie-hybryda,nId,1935421?parametr=motoryzacja_dol

 

 

 

Ale ten fragment jest najbardziej zabawny (choć wg. mnie mało ;( )

 

 

"Wszystko wskazuje na to, że zachęceni pozytywnymi doświadczeniami z hybrydową Imprezą, konstruktorzy z Subaru posuną się o krok dalej. Wg niepotwierdzonych informacji inżynierowie japońskiej marki opracowują właśnie hybrydową Subaru Imprezę w wersji WRX STI!"
 
No toć to jakaś masakra......



 
Edited by Tommi1
Link to comment
Share on other sites

Nie masakra , tylko kolej rzeczy , ja jestem za !

 

Automat, hybryda, dodatkowa masa...

 

... nie po to idzie się do salonu Subaru, zwłaszcza ślinić się na literki WRX STi.

Link to comment
Share on other sites

Hybrydy to przeżytek, pełna elektryka to jest to ;) Porsche właśnie ogłosiło, że startuje z modelem Mission E. Jak to się uda, wszyscy pójdą w tym kierunku, zwłaszcza że diesel może już nie wrócić do poważnej gry po ostatniej aferze VW

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

 

 

Hybrydy to przeżytek, pełna elektryka to jest to
 

 

Elektryk jest fajny tylko niestety zasięg jeszcze długo nie będzie zadowalający dla takiego użytkownika jak ja (chyba, że powstanie sieć wymiany standaryzowanych baterii) 

 

200 - 300 km to jeszcze nie problem ale jednorazowo 600 czy 1500 to tylko "dla zapaleńców" 

Link to comment
Share on other sites

Ło matko, czemuż to świat idzie w tak złym kierunku, w sumie świat mnie nie obchodzi, czemu STI idzie w tak złym kierunku?? :wacko::th_dash: 

Link to comment
Share on other sites

 

 

"Wszystko wskazuje na to, że zachęceni pozytywnymi doświadczeniami z hybrydową Imprezą, konstruktorzy z Subaru posuną się o krok dalej. Wg niepotwierdzonych informacji inżynierowie japońskiej marki opracowują właśnie hybrydową Subaru Imprezę w wersji WRX STI!"
 

A ja czekam kiedy wymyślą wódkę bez kacową :)

Link to comment
Share on other sites

 

Nie masakra , tylko kolej rzeczy , ja jestem za !

 

Automat, hybryda, dodatkowa masa...

 

... nie po to idzie się do salonu Subaru, zwłaszcza ślinić się na literki WRX STi.

 

 

Ale zrozumcie wreszcie , że czasy GT-ków, Lanci Delta , Cosworthów itp , sie skonczyły bezpowrotnie !!! Teraz trzeba trzymać kciuki za to żeby wogole takie auta jak sti , wogóle były. To że beda w przyszłości hybrydowe , chyba nikt nie ma wątpliwosi że te czasy już nastały , i choćby tu Pawel_P mi tu dawał po 100 minusów , to mam to i jego totalnie w d.   :) 

Edited by carfit
Link to comment
Share on other sites

Ludzie , hybryda , to przede wszystkim silnik spalinowy !!!! hybryda to tylko wspomagacz , więc dlaczego siejecie ferment na temat głośników i innych.. Ja z chęcia bym sobie do pracy podjechał na elektrycznym silniku , mam ok 800metrów , więc po co mam męczyć silnik spalinowy. 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

z tym wspomagaczem elektrycznym to tak różnie

 

wspomniany w innym wątku forum Peugeot 308 R Hybrid posiada spalinowy o mocy 270 KM i 2x elektryk każdy po 115 KM 

Mitsu Outlander PHEV to hybryda gdzie spalinowy ma zaledwie 121KM a do tego 2 elektryczne każdy po ok. 80 KM (z czego przedni ma moment 137Nm tylny 195Nm)

co więcej ten Outlander często porusza się w trybie zwanym szeregowym gdzie silnik spalinowy pracuje tylko jako generator prądu a jedynym napędem są 2 elektryczne

 

czas pokaże jakie będą kolejne rozwiązania, gdyby nie "słaby zasięg" samochodów czysto elektrycznych hybrydy mogły by nie istnieć  ;)

Link to comment
Share on other sites

w samochodach sportowych silnik elektryczny ma głównie za zadanie wspomagać silnik spalinowy,

świetnym przykładem jest McLaren P1

 

dokładnie , wszystko idzie do przodu , czasy noki 6310i tez sie skonczyły i są prawie same smartfony , czy komuś sie to podoba czy nie , podobnie będzie ( już jest) z autami. 

P.S. Kiedyś po Medialonie podrozowałem z polakiem na taxi , w Toyota prius , wczesniej jezdził Mercedem C klasa 220D , mówilł że to dwa światy , i Prius zdecydowanie lepszy, a przede wszystkim może wjechac na stare miasto , i ma wiecej kasy w kieszeni .

 

moim zdaniem , wcale nie trzeba sie wzbraniać przed hybrydą czy elektryką , jeśli chodzi o auta na no codzień , a ja wcale nie jestem przeciwny temu , aby i STI miało wiecej mocy dzieki hybrydzie , i było oszczedniejsze w dowozie do pracy. 

Link to comment
Share on other sites

 

Hybrydy to przeżytek, pełna elektryka to jest to
 

 

Elektryk jest fajny tylko niestety zasięg jeszcze długo nie będzie zadowalający dla takiego użytkownika jak ja (chyba, że powstanie sieć wymiany standaryzowanych baterii) 

 

200 - 300 km to jeszcze nie problem ale jednorazowo 600 czy 1500 to tylko "dla zapaleńców" 

 

 

Prosiak na prąd zgodnie z zapowiedziami ma się ładować w 15 minut, co by załatwiało sprawę - niewiele więcej niż zwykłe tankowanie paliwa, wtedy nawet stacji z wymiennymi bateriami nie trzeba robić

 

Do tego przeglądy okresowe ograniczone praktycznie do sprawdzenia hamulców i zawieszenia - koniec z wymianą olejów, płynów itd., co akurat oznacza złe wieści dla serwisów...

Edited by GREGG
Link to comment
Share on other sites

moim zdaniem , wcale nie trzeba sie wzbraniać przed hybrydą czy elektryką , jeśli chodzi o auta na no codzień , a ja wcale nie jestem przeciwny temu , aby i STI miało wiecej mocy dzieki hybrydzie , i było oszczedniejsze w dowozie do pracy. 

 

 

... oraz ciężkie, zawodne, delikatne i z automatem?

 

Mając takie kryteria idzie się po Lexusa albo Audi.

 

STi oszczędniejsze w dowozie do pracy... :huh:

 

Ja mam nadzieję, że carfit trolluje...

Link to comment
Share on other sites

 

hybryda to półśrodek i ślepy zaułek.
 
 
aj tam ślepy zaułek ;) 
 
wymóg czasu do momentu jak nie znajdzie się wydajnych metod "pozyskiwania energii elektrycznej"
 
 

 

Prosiak na prąd zgodnie z zapowiedziami ma się ładować w 15 minut, co by załatwiało sprawę - niewiele więcej niż zwykłe tankowanie paliwa, wtedy nawet stacji z wymiennymi bateriami nie trzeba robić
 
 
czas pokaże, ładowarki i to dużo szybkich ładowarek będzie do tego potrzebne, ten prąd trzeba wytworzyć, przesłać itp.
 
pewnie w ta stronę pójdzie znaczna część motoryzacji ale będzie to bardziej ewolucja jak rewolucja
Link to comment
Share on other sites

 

Prosiak na prąd zgodnie z zapowiedziami ma się ładować w 15 minut,

Do pełna?

80% co ma zapewnić około 400 km zasięg, ale przy jakiej prędkości bo sądzę, ze jadąc 160 km/h - 180 km/h będzie to max 200 km nie wspominając o zimie

do tego samochód Porsche to koncept, produkcja, sprzedaż, sieć specjalnych (być może darmowych) ładowarek gwarantujących wspomniane 15 minut to jeszcze długa droga

 

jednak trzeba tez przyznać, ze to są początki technologii aut elektrycznych po następnych 10 latach może się okazać, ze sieć ładowarek jest szeroko dostępna a zasięg zwiększony dwukrotnie

 

tylko, ze mówiąc o autach czysto elektrycznych odchodzimy daleko od hybryd

Edited by ketivv
Link to comment
Share on other sites

A ja chętnie widział bym Imprezę 4AWD z ogniwem paliwowym Toyoty na wodór. Może kiedyś ?

PS. Podobnież Hyundai testuje taką konstrukcję po Toyocie. Chyba BMW także.

Edited by Jacky X
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...