mly96 Posted December 7, 2015 Share Posted December 7, 2015 (edited) Jadąc szybko po łuku w prawo samochód przechyla się w lewo, po odbiciu (wyprostowanie kierownicy) dość mocno przerzuca go na drugą stronę co powoduje pewną nerwowość w prowadzeniu. Teraz się zastanawiam co jest za to odpowiedzialne, sprężyny czy amortyzatory? Na dziurach samochód jest strasznie twardy i czuć wszystko, ale w zakrętach się o dziwo gibie... Edited December 7, 2015 by mly96 Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted December 7, 2015 Share Posted December 7, 2015 Za przechyły odpowiada w sporej części stabilizator,ale każda część zawieszenia ma tu swoją rolę do spełnienia,geometria też ma znaczenie,ciśnienie w oponach itd.Zbyt twarde zawieszenie,źle dobrane do masy auta,sporo elementów wchodzi w grę żeby powiedzieć coś konkretnego bez jazdy autem czy choćby bez popatrzenia jak auto się zachowuje na łukach itp. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuzi4 Posted December 7, 2015 Share Posted December 7, 2015 Tak jak Cybel napisał - zacznij od stabilizatora, moźe urwał się któryś z łączników 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krawiec_91 Posted December 8, 2015 Share Posted December 8, 2015 Łamiące się łączniki to częsta awaria i jej efektem są właśnie takie objawy 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcin Domanski Posted December 8, 2015 Share Posted December 8, 2015 Sprawdź też gumy na samolocie. U mnie auto dość mocno pływało w zakręcie jak miałem wywalone. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ursusraketa Posted December 8, 2015 Share Posted December 8, 2015 Tak było po kupnie auta,czy może narastało to z czasem ,a może zrobiło się to nagle? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
diuk Posted December 9, 2015 Share Posted December 9, 2015 jeśli gibie przy gwałtownych odbiciach to ja bym również sprawdził amortyzatory 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mly96 Posted December 9, 2015 Author Share Posted December 9, 2015 Tak było po kupnie auta,czy może narastało to z czasem ,a może zrobiło się to nagle? cały czas dzięki za odpowiedzi, jak będę miał więcej czasu to popatrzę co się tam porobiło Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dyrmaz Posted March 22, 2016 Share Posted March 22, 2016 Tak było po kupnie auta,czy może narastało to z czasem ,a może zrobiło się to nagle? cały czas dzięki za odpowiedzi, jak będę miał więcej czasu to popatrzę co się tam porobiło Siema, ustaliles moze co to jest bo u mnie jest podobnie, na wprost jest ok, ale jak juz lekko skręce a mocno to juz calkiem mam uczucie jakby tyl odjezdzal na boki. Sprawdź też gumy na samolocie. U mnie auto dość mocno pływało w zakręcie jak miałem wywalone. które to gumy (gdzie jest samolot) ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
niebieskiultras Posted March 22, 2016 Share Posted March 22, 2016 Sprawdź też gumy na samolocie. U mnie auto dość mocno pływało w zakręcie jak miałem wywalone. które to gumy (gdzie jest samolot) ? tylne zawieszenie ten największy element na obrazku to samolot Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dyrmaz Posted March 22, 2016 Share Posted March 22, 2016 to jest podpora tylnego mostu ? ona trzyma dyfer bodajze do budy to je to? http://opposedforces.com/parts/impreza/en_g10/type_57/train/protector_mounting/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
niebieskiultras Posted March 22, 2016 Share Posted March 22, 2016 tak to ten element Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dyrmaz Posted March 22, 2016 Share Posted March 22, 2016 (edited) gdzie taki zestaw mozna zamowic? strongflex? ten samolot to podtrzymuje tylko dyfer , jak on sie ma do kól? Edited March 22, 2016 by Dyrmaz Link to comment Share on other sites More sharing options...
niebieskiultras Posted March 23, 2016 Share Posted March 23, 2016 w necie masz tuleje oem , zamienniki , poli , do wyboru do koloruwejdź sobie pod auto i zobacz tuleje na wahaczach z tyłu bo zapewne już się kończą Link to comment Share on other sites More sharing options...
mly96 Posted March 23, 2016 Author Share Posted March 23, 2016 (edited) Tak było po kupnie auta,czy może narastało to z czasem ,a może zrobiło się to nagle? cały czas dzięki za odpowiedzi, jak będę miał więcej czasu to popatrzę co się tam porobiło Siema, ustaliles moze co to jest bo u mnie jest podobnie, na wprost jest ok, ale jak juz lekko skręce a mocno to juz calkiem mam uczucie jakby tyl odjezdzal na boki. Nagrałem filmik, potem popatrzyłem na filmiki w necie i mają tak samo, nie miałem jeszcze czasu grzebać pod samochodem Z tego co widzę masz NA, a tam jest miękka zawiecha, jak robiłem jazdę testową przed kupnem GC NA to mnie wystarczająco zniechęciło do kupna, ale może miał już wylatane gumy, choć wątpię Edited March 23, 2016 by mly96 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now