Skocz do zawartości

zawiecha kołysze na boki w szybkich zakrętach


mly96

Rekomendowane odpowiedzi

Jadąc szybko po łuku w prawo samochód przechyla się w lewo, po odbiciu (wyprostowanie kierownicy) dość mocno przerzuca go na drugą stronę co powoduje pewną nerwowość w prowadzeniu. Teraz się zastanawiam co jest za to odpowiedzialne, sprężyny czy amortyzatory? Na dziurach samochód jest strasznie twardy i czuć wszystko, ale w zakrętach się o dziwo gibie... 

Edytowane przez mly96
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za przechyły odpowiada w sporej części stabilizator,ale każda część zawieszenia ma tu swoją rolę do spełnienia,geometria też ma znaczenie,ciśnienie w oponach itd.Zbyt twarde zawieszenie,źle dobrane do masy auta,sporo elementów wchodzi w grę żeby powiedzieć coś konkretnego bez jazdy autem czy choćby bez popatrzenia jak auto się zachowuje na łukach itp.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

 

Tak było po kupnie auta,czy może narastało to z czasem ,a może zrobiło się to nagle?

cały czas :)

 

dzięki za odpowiedzi, jak będę miał więcej czasu to popatrzę co się tam porobiło :)

 

Siema, ustaliles moze co to jest bo u mnie jest podobnie, na wprost jest ok, ale jak juz lekko skręce a mocno to juz calkiem mam uczucie jakby tyl odjezdzal na boki.

Sprawdź też gumy na samolocie. U mnie auto dość mocno pływało w zakręcie jak miałem wywalone.

które to gumy (gdzie jest samolot) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź też gumy na samolocie. U mnie auto dość mocno pływało w zakręcie jak miałem wywalone.

 

 

które to gumy (gdzie jest samolot) ?

 

 

 

tylne zawieszenie

 

ten największy element na obrazku to samolot

18017935.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Tak było po kupnie auta,czy może narastało to z czasem ,a może zrobiło się to nagle?

cały czas :)

 

dzięki za odpowiedzi, jak będę miał więcej czasu to popatrzę co się tam porobiło :)

 

Siema, ustaliles moze co to jest bo u mnie jest podobnie, na wprost jest ok, ale jak juz lekko skręce a mocno to juz calkiem mam uczucie jakby tyl odjezdzal na boki.

 

Nagrałem filmik, potem popatrzyłem na filmiki w necie i mają tak samo, nie miałem jeszcze czasu grzebać pod samochodem ;) Z tego co widzę masz NA, a tam jest miękka zawiecha, jak robiłem jazdę testową przed kupnem GC NA to mnie wystarczająco zniechęciło do kupna, ale może miał już wylatane gumy, choć wątpię  ;)

Edytowane przez mly96
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...