mly96 Opublikowano 7 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2015 (edytowane) Jadąc szybko po łuku w prawo samochód przechyla się w lewo, po odbiciu (wyprostowanie kierownicy) dość mocno przerzuca go na drugą stronę co powoduje pewną nerwowość w prowadzeniu. Teraz się zastanawiam co jest za to odpowiedzialne, sprężyny czy amortyzatory? Na dziurach samochód jest strasznie twardy i czuć wszystko, ale w zakrętach się o dziwo gibie... Edytowane 7 Grudnia 2015 przez mly96 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 7 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2015 Za przechyły odpowiada w sporej części stabilizator,ale każda część zawieszenia ma tu swoją rolę do spełnienia,geometria też ma znaczenie,ciśnienie w oponach itd.Zbyt twarde zawieszenie,źle dobrane do masy auta,sporo elementów wchodzi w grę żeby powiedzieć coś konkretnego bez jazdy autem czy choćby bez popatrzenia jak auto się zachowuje na łukach itp. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuzi4 Opublikowano 7 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2015 Tak jak Cybel napisał - zacznij od stabilizatora, moźe urwał się któryś z łączników 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krawiec_91 Opublikowano 8 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2015 Łamiące się łączniki to częsta awaria i jej efektem są właśnie takie objawy 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Domanski Opublikowano 8 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2015 Sprawdź też gumy na samolocie. U mnie auto dość mocno pływało w zakręcie jak miałem wywalone. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ursusraketa Opublikowano 8 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2015 Tak było po kupnie auta,czy może narastało to z czasem ,a może zrobiło się to nagle? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diuk Opublikowano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 jeśli gibie przy gwałtownych odbiciach to ja bym również sprawdził amortyzatory 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 9 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 Tak było po kupnie auta,czy może narastało to z czasem ,a może zrobiło się to nagle? cały czas dzięki za odpowiedzi, jak będę miał więcej czasu to popatrzę co się tam porobiło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyrmaz Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 Tak było po kupnie auta,czy może narastało to z czasem ,a może zrobiło się to nagle? cały czas dzięki za odpowiedzi, jak będę miał więcej czasu to popatrzę co się tam porobiło Siema, ustaliles moze co to jest bo u mnie jest podobnie, na wprost jest ok, ale jak juz lekko skręce a mocno to juz calkiem mam uczucie jakby tyl odjezdzal na boki. Sprawdź też gumy na samolocie. U mnie auto dość mocno pływało w zakręcie jak miałem wywalone. które to gumy (gdzie jest samolot) ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieskiultras Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 Sprawdź też gumy na samolocie. U mnie auto dość mocno pływało w zakręcie jak miałem wywalone. które to gumy (gdzie jest samolot) ? tylne zawieszenie ten największy element na obrazku to samolot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyrmaz Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 to jest podpora tylnego mostu ? ona trzyma dyfer bodajze do budy to je to? http://opposedforces.com/parts/impreza/en_g10/type_57/train/protector_mounting/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieskiultras Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 tak to ten element Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyrmaz Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 (edytowane) gdzie taki zestaw mozna zamowic? strongflex? ten samolot to podtrzymuje tylko dyfer , jak on sie ma do kól? Edytowane 22 Marca 2016 przez Dyrmaz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieskiultras Opublikowano 23 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 w necie masz tuleje oem , zamienniki , poli , do wyboru do koloruwejdź sobie pod auto i zobacz tuleje na wahaczach z tyłu bo zapewne już się kończą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 23 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 (edytowane) Tak było po kupnie auta,czy może narastało to z czasem ,a może zrobiło się to nagle? cały czas dzięki za odpowiedzi, jak będę miał więcej czasu to popatrzę co się tam porobiło Siema, ustaliles moze co to jest bo u mnie jest podobnie, na wprost jest ok, ale jak juz lekko skręce a mocno to juz calkiem mam uczucie jakby tyl odjezdzal na boki. Nagrałem filmik, potem popatrzyłem na filmiki w necie i mają tak samo, nie miałem jeszcze czasu grzebać pod samochodem Z tego co widzę masz NA, a tam jest miękka zawiecha, jak robiłem jazdę testową przed kupnem GC NA to mnie wystarczająco zniechęciło do kupna, ale może miał już wylatane gumy, choć wątpię Edytowane 23 Marca 2016 przez mly96 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się