Mateusz Piotrowski Opublikowano 5 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2015 Hej, dziś bardzo dokładnie umyłem auto na myjni, wróciłem do domu (3km) i auto do połowy wysokości drzwi całe upierdzielone... Pogoda jesienna, nie pada deszcz - lekko wilgotne powietrze, drogi suche. Zastanawiam się czy zamontowanie chlapaczy coś faktycznie da czy to się robi tylko dla szpanu;)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 5 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2015 oczywiście dają dużo. Wysłane z mojego SM-N7505 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martinez3433 Opublikowano 5 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2015 W imprezie jeszcze dają plus 10 koni i respekt na dzielni 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 5 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2015 w Imprezie chlapaki chronia nie tyle drzwi, co progi... w GT mialem duze chlapaki (szerokie i dlugie), ale drzwi i tak byly zazwyczaj brudne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinK Opublikowano 5 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2015 lans na dzielni i zwiększone opory powietrza z czy bez równo się brudzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pajac_am Opublikowano 5 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2015 Wiadomo, ze na mega bagno nie ma mocnych, ale u mnie pomagaja. Z myjni wracam 10 km i jezeli nie jest mokro to nie pamietam zebym pobrudzil auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 5 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2015 Kup felgi ma dużym ET, to nie będzie na drzwi chlapać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ursusraketa Opublikowano 5 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2015 Chlapacze dają dużo, niestety nie działają na wstecznym biegu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 5 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2015 Kto bogatemu zabroni założyć osiem Nie no tak serio to pomagają ale nie do końca. Wszystko zależy od ET felg. Jak masz tak jak "większość" w GC. 17x7,5 ET48 to zostaw z prostymi kołami i spójrz jak idzie opona. Odpowiedź poznasz sam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pajac_am Opublikowano 5 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2015 A jak ma tak jak byc powinno, czyli 16x7 przy et 53, to kola wtedy ladnie zgrywaja sie z plaszczyzna blotnikow. Co nie zmienia faktu, ze nie jezdzi sie tylko na wprost i podczas skrecania i tak chlapie, nawet chocby kola byly mocno schowane Chlopak pyta o sens montazu chlapaczy, a Wy mu zmiane kol proponujecie?! Ja zalozylem w pierwszej kolejnosci dla podniesienia wspolczynnika lansu, a jako skutek uboczny okazalo sie, ze calkiem fajnie chronia. Takze, jak tylko Ci sie to podoba to zakladaj, na pewno nie zaszkodza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek Sowa Opublikowano 5 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2015 Ja właśnie zakupiłem chlapacze długie i szerokie, problem, że nie wiem jak się do tego zabrać=] ile nad ziemią powinny się znajdować i ile mają wystawać? Blachowkrętem jak wkręcę to będzie dobrze? Moja maszyna obliczeniowa zawiesiła się przy rachunkach: opór powietrza*lans/zwiększona moc*(ochrona przed błotem+haratanie chlapaczem na każdym progu zwalniającym) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablosik Opublikowano 5 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2015 Ja właśnie zakupiłem chlapacze długie i szerokie, problem, że nie wiem jak się do tego zabrać=] ile nad ziemią powinny się znajdować i ile mają wystawać? Blachowkrętem jak wkręcę to będzie dobrze? Moja maszyna obliczeniowa zawiesiła się przy rachunkach: opór powietrza*lans/zwiększona moc*(ochrona przed błotem+haratanie chlapaczem na każdym progu zwalniającym) Jutro zrobię fotki to zobaczysz jak to wyglada w GD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Piotrowski Opublikowano 5 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2015 Ja również będe wdzięczny za info. Felgi mi się podobają a opony mam w bdb stanie więc tą droższą opcję na razie sobie odpuszczę Spróbje z chlapaczami bo nie chce mi się codzienie myć auta, a nie moge na niego patrzeć jak jest taki "obesrany" do połowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 5 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2015 (edytowane) Tu nie ma za bardzo co rozważać, są plusy i minusy. Poruszane opory powietrza są pomijalne, nie słuchać też szumu z tym związanym. Zamontowanie ich dość szeroko skutecznie chroni karoserię przed odpryskami kamieni i generalnie syfieniem auto podczas jazdy po luźnych nawierzchniach w deszczu, ale też nie do końca. Tu bardziej chodzi o odpryski, bo po jeździe w deszczu samochod będzie tak samo ubrudzony jak inne bez chlapaczy... Ja zamontowałem ok. 4-5cm nad ziemią przy nieobciążonym aucie. Wiele osób montuje niżej, ale przy dociążeniu trą o asfalt a przy cofaniu i najechaniu na krawęźnik czy coś podobnego można je po prostu urwać. Najlepiej przymierzyć na stojącym aucie na kołach i zaznaczyć pozycję, później na podnośniku przy zdjętym kole można nie trafić w optymalne położenie . Dobre chlapacze mają w komplecie blachę montażową. Jamontowałem na spinki plastikowe (rozporowe) choć można na wkręty - cztery sztuki na chlapacz. Kwestie wizualne pomijam. Mi się podobają, dodają w aucie rajdowego charakteru, choć inni mogą mieć inne zdanie . Edytowane 5 Grudnia 2015 przez Matsil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pajac_am Opublikowano 5 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2015 (edytowane) Ja mam zamontowane dość wysoko, bo o ile przy jeździe do przodu to mogą one ocierać o glebę cały czas, o tyle przy cofaniu mam wymierzone lekko ponad krawężnik przy którym często staję, bo już zdarzyło mi się je wypruć Przód najpierw miałem zamontowany za pomocą oryginalnych spinek od nadkola, ale ostatnio spinki te zastąpiłem nitonakrętkami i teraz mam to przykręcone normalnymi śrubkami M5 na imbusa. Do tylnych chlapaków trzeba wyrzeźbić blachę usztywniającą i tyle. Edytowane 5 Grudnia 2015 przez pajac_am 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Piotrowski Opublikowano 6 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2015 Do niebieskiego chyba czarne, nie:D? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agrupa Opublikowano 6 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2015 Złote! :-P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieskiultras Opublikowano 6 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2015 A do czerwonego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hiszpanu Opublikowano 6 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2015 Ja w czerwonym mam czarne tak to wygląda jak dlamnie jest ok https://www.bikepics.com/pics/2015/10/05/bikepics-2760057-full.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
svavo Opublikowano 6 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2015 Dalibyście namiar na DIT (czyt. Dobre I Tanie) chlapaki do WRX'a? Najlepiej zestaw gotowy do montażu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Piotrowski Opublikowano 7 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2015 Jak wy montujecie te chlapacze? dzis patrzyłem na swoje nadkola i nie wiem jak to zrobić. Wkręcacie się bezpoiśrednio w blache? Przecież zaraz ruda to skonsumuje! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max 84 Opublikowano 7 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2015 Jak wy montujecie te chlapacze? dzis patrzyłem na swoje nadkola i nie wiem jak to zrobić. Wkręcacie się bezpoiśrednio w blache? Przecież zaraz ruda to skonsumuje! Wykorzystuje się do tego, fabryczne miejsca. W których spinkami łączone jest, plastikowe nadkole do błotnika i progu. Tu masz trochę fotek i informacji : http://forum.subaru.pl/index.php?/topic/78011-chlapacze-fartuchy-itp-fii/page-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Piotrowski Opublikowano 7 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2015 moze komus sie przyda: http://www.rallyarmor.com/gc8_instructions/rally_armor_GC8_ur_mud_flap_mounting_instructions.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek Sowa Opublikowano 7 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2015 moze komus sie przyda: http://www.rallyarmor.com/gc8_instructions/rally_armor_GC8_ur_mud_flap_mounting_instructions.pdf Dziękuję, zamontuje swoje tak z 5cm nad ziemią i tak żeby z 2/3cm wystawały. Ale to dopiero jak auto z kanału zjedzie bo teraz robię kolektory bulgbulg=] pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek Sowa Opublikowano 18 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2015 Ostatnio zamontowałem swoje chlapacze 5cm nad ziemią i 2 cm odstają, pozdrawiam i dziękuję za porady. http://forum.subaru.pl/index.php?/topic/82908-impreza-gc4-z-sułkowic/?p=2368494 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się