Andrzejxx Posted December 3, 2015 Share Posted December 3, 2015 Witam, czy ktoś się orientuje, czy taki forek posiada silnik z wtryskiem bezpośrednim czy pośrednim ? Na pewno wiem, że ma łańcuch rozrządu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spawalniczy Posted December 3, 2015 Share Posted December 3, 2015 Pośredni - to jest taki sam silnik jak w naszym OBK 2,5l. Poszukaj w internecie - fb25 engine. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzejxx Posted December 3, 2015 Author Share Posted December 3, 2015 Dzięki za info Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karas Posted December 7, 2015 Share Posted December 7, 2015 tak na marginesie ten silnik 2,5i jest naprawde fajną jednostką - ma odpowiednią moc, jest ekonomiczny i gdyby byl dostepny u nas w forku to nawet bym sie nie zastanawiał... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzejxx Posted December 7, 2015 Author Share Posted December 7, 2015 (edited) Nie zastanawiałem się. Właśnie pomogłem koledze w dokonaniu zakupu Po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów, stwierdził, że więcej do swojego auta nie wsiądzie ( VW Touran) Edited December 7, 2015 by Andrzejxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dottoree Posted December 7, 2015 Share Posted December 7, 2015 tak na marginesie ten silnik 2,5i jest naprawde fajną jednostką - ma odpowiednią moc, jest ekonomiczny i gdyby byl dostepny u nas w forku to nawet bym sie nie zastanawiał... Ale pali chyba niewiele mniej niż 2.0 XT, a osiągi ma jednak sporo gorsze... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wiatrak Posted December 7, 2015 Share Posted December 7, 2015 Ale jest prosty ja budowa cepa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzejxx Posted December 7, 2015 Author Share Posted December 7, 2015 No i są na pewno mniejsze problemy niż turbo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karas Posted December 7, 2015 Share Posted December 7, 2015 (edited) wiadomo osiagi gorsze niz 2.0dit ale: jest dużo tańszy ( 2,5i - 23-25k USD 2.0dit 29-34k USD), jest mocniejszy niz 2.0i, potrafi naprawde mało spalic oraz ma bardzo przyzwoite osiągi czego chciec wiecej?? Edited December 7, 2015 by Karas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzejxx Posted December 7, 2015 Author Share Posted December 7, 2015 No i 2,0 dit nie nadaje się do LPG Link to comment Share on other sites More sharing options...
ketivv Posted December 7, 2015 Share Posted December 7, 2015 (edited) Karas, o 07 Dec 2015 - 14:14, powiedział: wiadomo osiagi gorsze niz 2.0dit ale: jest dużo tańszy ( 2,5i - 23-25k USD 2.0dit 29-34k USD), jest mocniejszy niz 2.0i, potrafi naprawde mało spalic oraz ma bardzo przyzwoite osiągi czego chciec wiecej?? Ile to auto po stosownych opłatach kosztuje w PL ? Co by nie powiedzieć FXT jest w niezłej cenie w PL z licznikiem w km, gwarancją (jaką by ona nie była lepsza taka jak żadna) itp. tapatalk Edited December 7, 2015 by ketivv Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzejxx Posted December 7, 2015 Author Share Posted December 7, 2015 Taki rocznik 2014 po niewielkiej stłuczce z małym przebiegiem , naprawiony do 70 tys. zł Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karas Posted December 7, 2015 Share Posted December 7, 2015 fxt z rocznika 2014 w cenie 70k pln nierealne... Co by nie powiedzieć FXT jest w niezłej cenie w PL z licznikiem w km, gwarancją (jaką by ona nie była lepszą taka jak żadna) itp. w autach z US licznik jest i w milach i w km/h, silniki serii fb sie nie psuja Niech tylko kolega uważa na spalanie oleju bo w autach z US z silnikami fb był z tym problem - nawet na forum jest gdzies o tym watek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzejxx Posted December 7, 2015 Author Share Posted December 7, 2015 fxt z rocznika 2014 w cenie 70k pln nierealne... Mogę załatwic...info na pw Co by nie powiedzieć FXT jest w niezłej cenie w PL z licznikiem w km, gwarancją (jaką by ona nie była lepszą taka jak żadna) itp. w autach z US licznik jest i w milach i w km/h, silniki serii fb sie nie psuja Niech tylko kolega uważa na spalanie oleju bo w autach z US z silnikami fb był z tym problem - nawet na forum jest gdzies o tym watek Link to comment Share on other sites More sharing options...
ketivv Posted December 7, 2015 Share Posted December 7, 2015 w autach z US licznik jest i w milach i w km/h sprecyzuje "licznik w milach" - licznik jest w milach, prędkościomierz główny w milach (mniejsza skala w km/h), wskazanie paliwa w mpg, klimatyzacja w F itp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzejxx Posted December 7, 2015 Author Share Posted December 7, 2015 Już są fachowcy, którzy przestrajają na jednostki europejskie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karas Posted December 7, 2015 Share Posted December 7, 2015 Już są fachowcy, którzy przestrajają na jednostki europejskie. dokładnie tak prędkościomierz główny w milach (mniejsza skala w km/h) dokładnie tak fxt z rocznika 2014 w cenie 70k pln nierealne.. moze sprecyzuje :bezwypadkowy fxt z rocznika 2014 z europejskiej dystrybucji za 70k pln mało realne albo wcale Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzejxx Posted December 7, 2015 Author Share Posted December 7, 2015 Bezwypadkowy europejczyk - to się zgadza. Ale z USA po małej stłuczce do załatwienia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
piwozniak Posted December 8, 2015 Share Posted December 8, 2015 O ile sie orientuje to fb25 miał problem ze spalaniem oleju w początkowej swej karierze czyli w forku zdajsie 2011. Myśle ze 2014 jest ok Jak byłem w serwisie wlasnie z moim 2011 to bez problemu wymieniono by ..... Short block ale u mnie na szczęście ten problem nie występuje Link to comment Share on other sites More sharing options...
KamilP Posted December 8, 2015 Share Posted December 8, 2015 No i są na pewno mniejsze problemy niż turbo Skad taka pewnosc? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wiatrak Posted December 9, 2015 Share Posted December 9, 2015 Andrzejxx, dlaczego nie nadaje się do LPG??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
stankiew62 Posted December 9, 2015 Share Posted December 9, 2015 FB25 do forka jest optymalne, 2 to za mało, z turbiną nie każdy lubi. U mnie jest ok, spalanie oleju minimalne i tylko po dłuższej jeździe autostradowej. Auto praktyczne na codzień, ciche, dobrze zrobione. Polecam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzejxx Posted December 9, 2015 Author Share Posted December 9, 2015 Andrzejxx, dlaczego nie nadaje się do LPG??? Z tego, co mi tłumaczył gazownik, to potrzebna jest instalacja dedykowana do danego typu pojazdu ( przy wtrysku bezpośrednim). A do subaru nie ma. Robią ponoć do grupy VW Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dottoree Posted December 9, 2015 Share Posted December 9, 2015 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzejxx Posted December 9, 2015 Author Share Posted December 9, 2015 To znaczy, że gazownik mylił się . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now