Jump to content

Kilka pytań


maric1
 Share

Recommended Posts

Ostatnio miałem przegląd na 165kkm i wyszło kilka dodatkowych spraw:

1. Muszę wymienić tylne tarcze + klocki (stare pd wewnątrz nie biorą całą powierzchnią klocka)

A może wystarczy sfrezować i wymienić tylko klocki)

Możecie poradzić jakie i gdzie kupić?

2. Wymiana żarówek ksenonowych (jakie?)

3. Wymiana akumulatora (jaki model)

Link to comment
Share on other sites

 

 

1. Muszę wymienić tylne tarcze + klocki (stare pd wewnątrz nie biorą całą powierzchnią klocka) A może wystarczy sfrezować i wymienić tylko klocki)

 

Bardziej trzeba pójść w stronę toczenia. Pomierzyć grubość tarczy i jak jest odpowiedni zapas "mięsa" to czemu nie.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ostatnio miałem przegląd na 165kkm i wyszło kilka dodatkowych spraw:

1. Muszę wymienić tylne tarcze + klocki (stare pd wewnątrz nie biorą całą powierzchnią klocka)

A może wystarczy sfrezować i wymienić tylko klocki)

Możecie poradzić jakie i gdzie kupić?

2. Wymiana żarówek ksenonowych (jakie?)

3. Wymiana akumulatora (jaki model)

 

Ad1 Sprawa prosta, jeżeli spełniaja wymogi min grubości z zapasem to mozna przetoczyć, ktoś kto to widział to powinien to ocenić

Ad2. żarniki D2S, dobre sa philipsy, ale są drogi i trzeba bardzo uważać na podróby i kupowac tylko w pewnych miejscach !

Ad3. Ja miałem swego czasu Bosche silver, był ok, do obecnego też chciałem taki, ale w prawie tej samie cenie dostałem OEM (bodajże Yuasa), więc nie kombinowałem, wymieniłem w serwisie.

  • Upvote 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ad. 1 Wielkie dzięki - jutro jadę do mechanika sprawdzić co i jak

Ad. 3 Dzisiaj miałem parę minut i zastanawiam się pomiędzy Vartą a Boschem (zna ktoś model, bo w wyszukiwarkach wyskakują różne - od 60 do ponad 90Ah)

Link to comment
Share on other sites

Ad.3 Jeśli możesz, kup Yuase. Moja mama ma akumulator tej firmy w Corolli....od 12 stu lat :-) Co dziwne jeździ na bardzo krótkich odcinkach max 2 km w jedną stronę, akumulator nie był nigdy doładowywany i jak na razie nie ma zamiaru paść :-)

Link to comment
Share on other sites

 

 

Ad. 3 Dzisiaj miałem parę minut i zastanawiam się pomiędzy Vartą a Boschem (zna ktoś model, bo w wyszukiwarkach wyskakują różne - od 60 do ponad 90Ah)

 

Masz diesla, czy benzynę?

 

Tak czy inaczej miejsca na akumulator jest mało i nie zamontujesz żadnego o pojemności 90Ah, bo się po prostu nie zmieści. Poza tym taka pojemność jest za duża do fabrycznego alternatora.

 

Poczytaj tutaj:  http://forum.subaru.pl/index.php?/topic/67826-akumulator-do-legacy-diesel-08/

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...