grzybu 7 Posted June 30, 2020 Share Posted June 30, 2020 czy ma ktoś wiedzę jak okablowane są lampy STOPu ? dokładnie to świeci mi się prawy oraz środkowy ale po lewej nic, kupiłem żarówkę nową wpiąłem i się zdziwiłem. Bezpiecznik jest raczej jeden od całego obwodu, może gdzieś na rozejściu przeowód -tylko gdzie szukać - a jutro w trasę jadę Link to post Share on other sites
WOJO 348 Posted July 1, 2020 Share Posted July 1, 2020 8 godzin temu, grzybu napisał: czy ma ktoś wiedzę jak okablowane są lampy STOPu ? dokładnie to świeci mi się prawy oraz środkowy ale po lewej nic, kupiłem żarówkę nową wpiąłem i się zdziwiłem. Bezpiecznik jest raczej jeden od całego obwodu, może gdzieś na rozejściu przeowód -tylko gdzie szukać - a jutro w trasę jadę Jak widzisz, są połączone w obwodzie równoległym. Prawdopodobnie masz przerwę na kabelku lub w kostce R28 na pinie 3 GND (B) lub pinie 4 +12V (Br). Link to post Share on other sites
grzybu 7 Posted July 1, 2020 Share Posted July 1, 2020 Dzięki, będę szukać Link to post Share on other sites
Mako2399 3 Posted July 9, 2020 Share Posted July 9, 2020 Podepne się to tematu, potrzebuje rozpiskę bwzpiecznikiow Legacy V 2010r 2.0 i szukam bezpiecznika od pompki pow. Wtórnego Link to post Share on other sites
kamul 300 Posted September 3, 2020 Share Posted September 3, 2020 Odkopię, zgasły mi czerwone ringi na zegarach podczas jazdy. Jest od tego jakiś bezpiecznik? Czy zegary do elektryka? Przebieg, wskaźniki lamp, drzwi itp świecą, ciężko stwierdzić czy cyfry tez bo jest jeszcze dość jasno. Link to post Share on other sites
WOJO 348 Posted September 3, 2020 Share Posted September 3, 2020 30 minut temu, kamul napisał: Odkopię, zgasły mi czerwone ringi na zegarach podczas jazdy. Jest od tego jakiś bezpiecznik? Czy zegary do elektryka? Przebieg, wskaźniki lamp, drzwi itp świecą, ciężko stwierdzić czy cyfry tez bo jest jeszcze dość jasno. Spaliły się żarówki wewnątrz licznika. Link to post Share on other sites
kamul 300 Posted September 3, 2020 Share Posted September 3, 2020 1 godzinę temu, WOJO napisał: Spaliły się żarówki wewnątrz licznika. To jakaś skomplikowana operacja przy wymianie? Masz może jakiś manual jak wyjąć licznik? Link to post Share on other sites
WOJO 348 Posted September 3, 2020 Share Posted September 3, 2020 32 minuty temu, kamul napisał: To jakaś skomplikowana operacja przy wymianie? Masz może jakiś manual jak wyjąć licznik? http://download969.mediafire.com/yy39zimipjog/2bajbbdhnedei5i/GenMarket+Legacy+FSM+2007+(BP-BL+HTML+version).zip Zrób w pierwszej kolejności inspekcję wskaźników licznika, zgodnie z opisem w dziale: Body,Cab and Accessories > INSTRUMENTATION/DRIVER INFO > Combination Meter System 1 Link to post Share on other sites
kamul 300 Posted September 7, 2020 Share Posted September 7, 2020 W dniu 3.09.2020 o 19:34, WOJO napisał: http://download969.mediafire.com/yy39zimipjog/2bajbbdhnedei5i/GenMarket+Legacy+FSM+2007+(BP-BL+HTML+version).zip Zrób w pierwszej kolejności inspekcję wskaźników licznika, zgodnie z opisem w dziale: Body,Cab and Accessories > INSTRUMENTATION/DRIVER INFO > Combination Meter System Widzę, że niezbyt krótka to operacja i chwilowo nie miałem czasu się zająć, ale zauważyłem, że: - świeci wszystko, raczej z normalną jasnością poza tymi ringami i poza ringiem wokół stacyjki. Może to jednak jakiś bezpiecznik? Link to post Share on other sites
WOJO 348 Posted September 7, 2020 Share Posted September 7, 2020 5 godzin temu, kamul napisał: Widzę, że niezbyt krótka to operacja i chwilowo nie miałem czasu się zająć, ale zauważyłem, że: - świeci wszystko, raczej z normalną jasnością poza tymi ringami i poza ringiem wokół stacyjki. Może to jednak jakiś bezpiecznik? MB-28 Body integrated unit Key illumination Key warning switch Turn signal and hazard unit Alarm control module Sprawdź, czy kierunkowskazy i awaryjne działają prawidłowo. Jeżeli nie, sprawdź bezpiecznik nr 14 o wartości 15A. Link to post Share on other sites
kamul 300 Posted September 14, 2020 Share Posted September 14, 2020 @WOJO dzięki za wszelkie rozpiski. Nie miałem ostatnio czasu ale zostałem chwilę w garażu i trochę "popłynąłem" pierwotnie z informacjami: - podświetlenie stacyjki działa, chyba, że wcześniej świeciła się po przekręceniu kluczyka - podświetlenie ringów (nad obrotomierzem i prędkościomierzem) działa, ale widać to dopiero jak przyjrzałem się w garażu, mam wrażenie że "świecą" ciemniej - podświetlenie nad temp i stanem paliwa nie działa, nie świeci wcale i nie wiem czy ma to jakiś wpływ na ciemniejsze świecenie jw. Czyli pewnie jest to sprawa jednak sprawa żarówek, chyba, że coś innego przychodzi do głowy. Dopytuję bo ostatnio zmieniałem aku i po tej zmianie pojawiły się te zmiany. Link to post Share on other sites
ipsx82 830 Posted September 16, 2020 Share Posted September 16, 2020 To teraz pora na poradę dla mnie , wracając z wakacji stopiła się wtyczka od rozdzielacza w gnieździe zapalniczki w kabinie pod którą podpięta była lodówka turystyczna i ładowarka telefonu. Bezpiecznik znalazłem podczas podróży w skrzynce i na stacji CPN kupiłem miernik 12V w celu sprawdzenia czy prąd dochodzi i czy przechodzi dalej. Niestety zapalniczka przednia nie działa i prąd nie dochodzi do wtyczki w bagażniku gdzie jest możliwość instalacji drugiego gniazdka zapalniczki (dlaczego odkryłem tą wtyczkę dopiero dzień przed wyjazdem na wczasy ). Bezpiecznik 20 A cały i prąd w skrzynce bezpieczników jest , jeszcze sprawdzę czy podgrzewanie lusterek działa i jeśli tak to gdzie szukać przyczyny braku prądu bo chyba nie połączyli zasilania tych dwóch gniazd szeregowo ? Pacjent to legacy II z 94 roku Link to post Share on other sites
kamul 300 Posted September 16, 2020 Share Posted September 16, 2020 (edited) Może ktoś wie, jak wymienić żarówki Edited September 16, 2020 by kamul Link to post Share on other sites
WOJO 348 Posted September 16, 2020 Share Posted September 16, 2020 3 godziny temu, ipsx82 napisał: To teraz pora na poradę dla mnie , wracając z wakacji stopiła się wtyczka od rozdzielacza w gnieździe zapalniczki w kabinie pod którą podpięta była lodówka turystyczna i ładowarka telefonu. Bezpiecznik znalazłem podczas podróży w skrzynce i na stacji CPN kupiłem miernik 12V w celu sprawdzenia czy prąd dochodzi i czy przechodzi dalej. Niestety zapalniczka przednia nie działa i prąd nie dochodzi do wtyczki w bagażniku gdzie jest możliwość instalacji drugiego gniazdka zapalniczki (dlaczego odkryłem tą wtyczkę dopiero dzień przed wyjazdem na wczasy ). Bezpiecznik 20 A cały i prąd w skrzynce bezpieczników jest , jeszcze sprawdzę czy podgrzewanie lusterek działa i jeśli tak to gdzie szukać przyczyny braku prądu bo chyba nie połączyli zasilania tych dwóch gniazd szeregowo ? Pacjent to legacy II z 94 roku Spróbujmy. Który bezpiecznik sprawdzałeś, bo na schematach powinien to być bezpiecznik nr 3 15A pod kierownicą. Podpięte są do niego obwody FB-12 (zapalniczka) i FB-13 (sterowanie lusterek). Link to post Share on other sites
ipsx82 830 Posted September 16, 2020 Share Posted September 16, 2020 Tak jak zaznaczyłeś 3 od lewej górny na wieczku opisany jako cygar / mirror Link to post Share on other sites
WOJO 348 Posted September 16, 2020 Share Posted September 16, 2020 2 minuty temu, ipsx82 napisał: Tak jak zaznaczyłeś 3 od lewej górny na wieczku opisany jako cygar / mirror Sterowanie lusterkami działa? Link to post Share on other sites
ipsx82 830 Posted September 16, 2020 Share Posted September 16, 2020 Po wyjęciu bezpiecznika nie działa a nie mając czasu podczas powrotu z wakacji nie rozbierałem deski rozdzielczej by dostać się do zapalniczki i na wszelki wypadek wyjąłem bezpiecznik by nie mieć w czasie jazdy zwarcia jakiegoś i samozapłonu auta Link to post Share on other sites
WOJO 348 Posted September 16, 2020 Share Posted September 16, 2020 1 minutę temu, ipsx82 napisał: Po wyjęciu bezpiecznika nie działa a nie mając czasu podczas powrotu z wakacji nie rozbierałem deski rozdzielczej by dostać się do zapalniczki i na wszelki wypadek wyjąłem bezpiecznik by nie mieć w czasie jazdy zwarcia jakiegoś i samozapłonu auta To teraz po powrocie, wyjmij samą zapalniczkę i podłącz bezpiecznik. Sprawdź, czy masz na wtyczce zapalniczki napięcie i masę. Jeżeli jest, możesz mieć uszkodzony "bezpiecznik" w samej zapalniczce (kawałek drutu oporowego) lub uszkodzony przewód od bezpiecznika do zapalniczki, albo od zapalniczki do masy (mało prawdopodobne). Jak widzisz, gniazdo w bagażniku jest na innym obwodzie, więc może nie działać z innego powodu... Link to post Share on other sites
ipsx82 830 Posted November 23, 2020 Share Posted November 23, 2020 (edited) W dniu 16.09.2020 o 12:21, WOJO napisał: To teraz po powrocie, wyjmij samą zapalniczkę i podłącz bezpiecznik. Sprawdź, czy masz na wtyczce zapalniczki napięcie i masę. Jeżeli jest, możesz mieć uszkodzony "bezpiecznik" w samej zapalniczce (kawałek drutu oporowego) lub uszkodzony przewód od bezpiecznika do zapalniczki, albo od zapalniczki do masy (mało prawdopodobne). Jak widzisz, gniazdo w bagażniku jest na innym obwodzie, więc może nie działać z innego powodu... Nie było czasu na to do wczoraj, po rozebraniu okazało się że faktycznie wytopiło cenę w połączeniu plusowym gniazda zapalniczki. Po włożeniu nowej cyny zapalniczka działa. Edited November 23, 2020 by ipsx82 Link to post Share on other sites
Damian94 0 Posted yesterday at 11:11 AM Share Posted yesterday at 11:11 AM Witam. Pacjent Subaru Legacy 2.0 165km. Problem polega na na tym ze przejechalem przez lezacego policjanta dosc szybko i po tym przestala sie otwierac szyba przednia od strony pasazera i auto nie zamyka sie od srodka. Sprawdzilem bezpieczniki pod kierownica i nic nie jest spalone. Macie pomysł gdzie jeszcze szukac przyczyny? Link to post Share on other sites
WOJO 348 Posted yesterday at 12:14 PM Share Posted yesterday at 12:14 PM 59 minut temu, Damian94 napisał: Witam. Pacjent Subaru Legacy 2.0 165km. Problem polega na na tym ze przejechalem przez lezacego policjanta dosc szybko i po tym przestala sie otwierac szyba przednia od strony pasazera i auto nie zamyka sie od srodka. Sprawdzilem bezpieczniki pod kierownica i nic nie jest spalone. Macie pomysł gdzie jeszcze szukac przyczyny? Jeżeli pozostałe szyby działają prawidłowo, należy zacząć od zdjęcia tapicerki drzwi przednich prawych (kostki, silniczek podnośnika szyby, sub-switch) , potem ewentualnie lewych (main-switch)... Link to post Share on other sites
Damian94 0 Posted yesterday at 12:28 PM Share Posted yesterday at 12:28 PM Ok. Jak tylko pogoda sie poprawi to postaram sie to zrobic. Dzieki Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now