przemu Posted November 30, 2015 Witam, samochod przyjechal z JP z jednym kluczykiem. Chcialbym dorobic drugi (ubezpieczenie AC). Pytanie gdzie kupic material - najlepiej jakby to byl kluczyk Subaru Czy w ASO sprzedaja takie surowe klucze? Samochod z tego co wiem nie ma immo, wiec potrzebny sam kluczyk bez pilota. A drugie pytanie gdzie dorobic? Widzialem, ze w US maja takie cudo STI Subaru JDM KeyPart #: STI 57497FE000 Ale czy to bedzie pasowalo? I czy da sie kupic cos takiego w PL? Z gory dzieki. Share this post Link to post Share on other sites
grygo Posted November 30, 2015 ja dorabialem do RA w zwyklym punkcie za 30zl. to zadna filozofia Share this post Link to post Share on other sites
ArturFT Posted November 30, 2015 Do samego ubezpieczenia nie potrzebujesz dwóch kluczyków. Przy zawieraniu umowy z ubezpieczycielem zaznaczasz w polisie że posiadasz tylko jeden kluczyk. A tak dla siebie to można dorobić w każdym punkcie. No chyba, że zależy Ci żeby był na kluczyku napis i logo subaru. Share this post Link to post Share on other sites
przemu Posted November 30, 2015 Z tym ze podobno moj samochod posiada immo... Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Grooby78 Posted November 30, 2015 Jak masz immobiliser to zrob tak jak jest opisane w tym watku : http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/84751-kluczyk/ Share this post Link to post Share on other sites
przemu Posted November 30, 2015 No tak, tylko podobno w JDMach nie bylo pilota i immobiiser dziala w ten sposob, ze w momencie odpalania samochodu zczytuje kod z kluczyka. Kojarzy ktos cos takiego? Share this post Link to post Share on other sites
szociu Posted November 30, 2015 JDM były bez immobilisera Share this post Link to post Share on other sites
wsokol Posted November 30, 2015 Przemu, myślę że może być podobnie jak u mnie w STI ver 6. Nie ma immobilaizera, możesz mieć co najwyżej centralny zamek. Jeżeli nie zależy Ci na kluczyku to możesz sobie dorobić jaki chcesz. U mnie oryginalny kluczyk do centralnego wygląda tak (w obudowie jest układ scalony sterujący centralnym): Na górze numer subaru. Poniżej po prawej dusza z grotem. Po lewej EU wersja pilota do centralnego (i nie tylko...była także taka sama do legacy). Z niej wyjąłem układ scalony i włożyłem do duszy z grotem. Programowanie centralnego: Spinasz białą kostkę, która jest za panelem przy prawej nodze na miejscu kierowcy dla RHD. Zamykasz drzwi ( ale nie centralnym czyli kłapiesz:) drzwiami. 2 razy naciskasz przycisk pilota. Samochód zamknie i otworzy centralnym. rozpinasz wtyczkę i cieszysz się zaprogramowanym pilotem. Pozdrawiam Share this post Link to post Share on other sites
przemu Posted December 1, 2015 Hmm, w takim razie musze wziac ten kluczyk do reki i obejrzec, bo mam wrazenie, ze tam zadnego pilota nie ma. A czlowiek, ktory robil przekladke mowil, ze immo wedlug niego jest... Share this post Link to post Share on other sites
grygo Posted December 1, 2015 pokaz ten kluczyk to sie wyjasni Share this post Link to post Share on other sites
Bartek1986 Posted December 1, 2015 U mnie oryginalny w ver6 jest z pilotem. Żadnego immo, ani nic takiego nie ma. Dorobiłem kluczyk za 20zł i odpalam nim normalnie. Share this post Link to post Share on other sites
przemu Posted December 7, 2015 Ok, sprawa sie wyjasnila. Te dodatkowe kable do stacyjki to nie byl immo, takze zwykle dorobienie kluczyka wystarczy. Dzieki wszystkim za pomoc. Share this post Link to post Share on other sites
potas Posted December 7, 2015 Surówki sa dostępne na eBayu. http://www.ebay.pl/ulk/itm/131322716633 Share this post Link to post Share on other sites
przemu Posted December 7, 2015 To ja juz chyba wole ten: http://www.ebay.pl/itm/GENUINE-Subaru-Titanium-STI-Key-Blank-57497FE000-Impreza-Forester-Legacy-Spec-C-/141835180473?hash=item21060919b9:g:PMEAAOSwsB9V-qUw Share this post Link to post Share on other sites
woyt Posted December 8, 2015 A czy orientujecie się, czy te kluczyki można programować? Ten z STI np do GT'99? Share this post Link to post Share on other sites
aero84 Posted December 14, 2015 Kwestia czy kluczyk jest i imo czy nie. Ja dzis kupiłem w ASO bo chciałem mieć oryginalny. Jedyne 690zl... Share this post Link to post Share on other sites
P4uk4 Posted September 10, 2018 Odkopię skamielinę kolejną W moim przedliftowym GC8 bez Immo mam jeden, do tego nieoryginalny kluczyk. Czy któryś z kluczyków z poniższej aukcji nadaje się do dorobienia? Wydaje mi się, że grot nr.1 jest zbliżony, ale może jestem w błędzie... https://allegro.pl/kluczyk-pilot-subaru-forester-impreza-justy-nowy-i7211653886.html Share this post Link to post Share on other sites
Fyrkes Posted September 15, 2018 Nowy blank do Gc8 kupiłem w ASO za 42 pln. Od nowszych modeli Subaru kluczyki nie pasują (inna grubość i rozstaw rowków). Są 2 wersje cały metalowy i gumowy Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Guliwer Posted September 15, 2018 Hm, ciekawe czy mają do XT, tego mojego Share this post Link to post Share on other sites
dirkdiggler Posted September 16, 2018 19 godzin temu, Fyrkes napisał: Nowy blank do Gc8 kupiłem w ASO za 42 pln. Od nowszych modeli Subaru kluczyki nie pasują (inna grubość i rozstaw rowków). Są 2 wersje cały metalowy i gumowy Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Mozesz wrzucic numery tych kluczykow? Share this post Link to post Share on other sites
Fyrkes Posted September 16, 2018 Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 2 Share this post Link to post Share on other sites
P4uk4 Posted September 26, 2018 Potwierdzone - Wariant numer 1 z tej aukcji: https://allegro.pl/kluczyk-pilot-subaru-forester-impreza-justy-nowy-i7211653886.html bez problemu dorabia się do GC8. Tak więc jak ktoś chce to zrobić drogą budżetową - polecam Share this post Link to post Share on other sites