Jump to content

Dorabianie kluczyka do TypeRA


Recommended Posts

Witam,

 

samochod przyjechal z JP z jednym kluczykiem. Chcialbym dorobic drugi (ubezpieczenie AC).

Pytanie gdzie kupic material - najlepiej jakby to byl kluczyk Subaru :) Czy w ASO sprzedaja takie surowe klucze? Samochod z tego co wiem nie ma immo, wiec potrzebny sam kluczyk bez pilota.

A drugie pytanie gdzie dorobic?

 

Widzialem, ze w US maja takie cudo

STI Subaru JDM Key
Part #: STI 57497FE000

 

Ale czy to bedzie pasowalo? I czy da sie kupic cos takiego w PL?

 

Z gory dzieki.

Link to post
Share on other sites

Do samego ubezpieczenia nie potrzebujesz dwóch kluczyków. Przy zawieraniu umowy z ubezpieczycielem zaznaczasz w polisie że posiadasz tylko jeden kluczyk.

A tak dla siebie to można dorobić w każdym punkcie. No chyba, że zależy Ci żeby był na kluczyku napis i logo subaru. :)

post-13577-0-12925200-1448874850_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

Przemu, myślę że może być podobnie jak u mnie w STI ver 6. Nie ma immobilaizera, możesz mieć co najwyżej centralny zamek. Jeżeli nie zależy Ci na kluczyku to możesz sobie dorobić jaki chcesz.

U mnie oryginalny kluczyk do centralnego wygląda tak (w obudowie jest układ scalony sterujący centralnym):

post-14343-0-68126000-1448916704_thumb.jpg

Na górze numer subaru. Poniżej po prawej dusza z grotem. Po lewej EU wersja pilota do centralnego (i nie tylko...była także taka sama do legacy). Z niej wyjąłem układ scalony i włożyłem do duszy z grotem.

Programowanie centralnego:

Spinasz białą kostkę, która jest za panelem przy prawej nodze na miejscu kierowcy dla RHD.

Zamykasz drzwi ( ale nie centralnym czyli kłapiesz:) drzwiami.

2 razy naciskasz przycisk pilota. Samochód zamknie i otworzy centralnym.

rozpinasz wtyczkę i cieszysz się zaprogramowanym pilotem.

Pozdrawiam

 

Link to post
Share on other sites

Hmm,

w takim razie musze wziac ten kluczyk do reki i obejrzec, bo mam wrazenie, ze tam zadnego pilota nie ma. A czlowiek, ktory robil przekladke mowil, ze immo wedlug niego jest...

Link to post
Share on other sites
  • 2 years later...

Odkopię skamielinę kolejną :D

 

W moim przedliftowym GC8 bez Immo mam jeden, do tego nieoryginalny kluczyk. Czy któryś z kluczyków z poniższej aukcji nadaje się do dorobienia? Wydaje mi się, że grot nr.1 jest zbliżony, ale może jestem w błędzie...

 

https://allegro.pl/kluczyk-pilot-subaru-forester-impreza-justy-nowy-i7211653886.html

Link to post
Share on other sites

Nowy blank do Gc8 kupiłem w ASO za 42 pln. Od nowszych modeli Subaru kluczyki nie pasują (inna grubość i rozstaw rowków). Są 2 wersje cały metalowy i gumowyIMG_1818.JPG

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Link to post
Share on other sites
19 godzin temu, Fyrkes napisał:

Nowy blank do Gc8 kupiłem w ASO za 42 pln. Od nowszych modeli Subaru kluczyki nie pasują (inna grubość i rozstaw rowków). Są 2 wersje cały metalowy i gumowyIMG_1818.JPG

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Mozesz wrzucic numery tych kluczykow?

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...