Jump to content
przemu

Dorabianie kluczyka do TypeRA

Recommended Posts

Witam,

 

samochod przyjechal z JP z jednym kluczykiem. Chcialbym dorobic drugi (ubezpieczenie AC).

Pytanie gdzie kupic material - najlepiej jakby to byl kluczyk Subaru :) Czy w ASO sprzedaja takie surowe klucze? Samochod z tego co wiem nie ma immo, wiec potrzebny sam kluczyk bez pilota.

A drugie pytanie gdzie dorobic?

 

Widzialem, ze w US maja takie cudo

STI Subaru JDM Key
Part #: STI 57497FE000

 

Ale czy to bedzie pasowalo? I czy da sie kupic cos takiego w PL?

 

Z gory dzieki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja dorabialem do RA w zwyklym punkcie za 30zl. to zadna filozofia ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do samego ubezpieczenia nie potrzebujesz dwóch kluczyków. Przy zawieraniu umowy z ubezpieczycielem zaznaczasz w polisie że posiadasz tylko jeden kluczyk.

A tak dla siebie to można dorobić w każdym punkcie. No chyba, że zależy Ci żeby był na kluczyku napis i logo subaru. :)

post-13577-0-12925200-1448874850_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z tym ze podobno moj samochod posiada immo...

 

 

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

No tak, tylko podobno w JDMach nie bylo pilota i immobiiser dziala w ten sposob, ze w momencie odpalania samochodu zczytuje kod z kluczyka. Kojarzy ktos cos takiego?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przemu, myślę że może być podobnie jak u mnie w STI ver 6. Nie ma immobilaizera, możesz mieć co najwyżej centralny zamek. Jeżeli nie zależy Ci na kluczyku to możesz sobie dorobić jaki chcesz.

U mnie oryginalny kluczyk do centralnego wygląda tak (w obudowie jest układ scalony sterujący centralnym):

post-14343-0-68126000-1448916704_thumb.jpg

Na górze numer subaru. Poniżej po prawej dusza z grotem. Po lewej EU wersja pilota do centralnego (i nie tylko...była także taka sama do legacy). Z niej wyjąłem układ scalony i włożyłem do duszy z grotem.

Programowanie centralnego:

Spinasz białą kostkę, która jest za panelem przy prawej nodze na miejscu kierowcy dla RHD.

Zamykasz drzwi ( ale nie centralnym czyli kłapiesz:) drzwiami.

2 razy naciskasz przycisk pilota. Samochód zamknie i otworzy centralnym.

rozpinasz wtyczkę i cieszysz się zaprogramowanym pilotem.

Pozdrawiam

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm,

w takim razie musze wziac ten kluczyk do reki i obejrzec, bo mam wrazenie, ze tam zadnego pilota nie ma. A czlowiek, ktory robil przekladke mowil, ze immo wedlug niego jest...

Share this post


Link to post
Share on other sites

pokaz ten kluczyk to sie wyjasni

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie oryginalny w ver6 jest z pilotem. Żadnego immo, ani nic takiego nie ma.

Dorobiłem kluczyk za 20zł i odpalam nim normalnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, sprawa sie wyjasnila.

Te dodatkowe kable do stacyjki to nie byl immo, takze zwykle dorobienie kluczyka wystarczy.

 

Dzieki wszystkim za pomoc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A czy orientujecie się, czy te kluczyki można programować?

Ten z STI np do GT'99?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kwestia czy kluczyk jest i imo czy nie. Ja dzis kupiłem w ASO bo chciałem mieć oryginalny. Jedyne 690zl...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odkopię skamielinę kolejną :D

 

W moim przedliftowym GC8 bez Immo mam jeden, do tego nieoryginalny kluczyk. Czy któryś z kluczyków z poniższej aukcji nadaje się do dorobienia? Wydaje mi się, że grot nr.1 jest zbliżony, ale może jestem w błędzie...

 

https://allegro.pl/kluczyk-pilot-subaru-forester-impreza-justy-nowy-i7211653886.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nowy blank do Gc8 kupiłem w ASO za 42 pln. Od nowszych modeli Subaru kluczyki nie pasują (inna grubość i rozstaw rowków). Są 2 wersje cały metalowy i gumowyIMG_1818.JPG

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm, ciekawe czy mają do XT, tego mojego B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 godzin temu, Fyrkes napisał:

Nowy blank do Gc8 kupiłem w ASO za 42 pln. Od nowszych modeli Subaru kluczyki nie pasują (inna grubość i rozstaw rowków). Są 2 wersje cały metalowy i gumowyIMG_1818.JPG

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Mozesz wrzucic numery tych kluczykow?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...