boulik Opublikowano 29 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2015 Witam. Mam szybkie proste pytanie. Gdzie powinien być podłączony przewód podciśnienia zaznaczony na zdjęciu? Zauważyłem ostatnio przez przypadek, że u mnie wężyk dochodzi w okolice zbiorniczka płynu chłodniczego, po czym ślad się urywa. Próbowałem w okolicy odszukać jakiś wolny króciec, ale nic nie znalazłem, więc na razie go zaślepiłem, ale pewnie do czegoś służy...? Z góry dzięki za pomoc. pozdrawiam Boulik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vielebny Opublikowano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 Ten przewodzik powinien być połączony z układem MAP sensora i/lub solenoidu. Zajrzyj w okolice prawego kielicha (pasażera) i albo będzie tam wisiał przewód z łącznikiem z którego się wysunął, albo ześlizgnął się (te przewody nie mają zacisków - ja sobie pozakładałem) z króćca któregoś z w/w Niestety nie mogę zajrzeć pod maskę u siebie, bo auto jest w ASO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boulik Opublikowano 7 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2015 Serdeczne dzięki. Nic takiego tam kurcze nie widziałem, ale spróbuje poszukać jeszcze za dnia jak będzie okazja.pozdrawiamBoulik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boulik Opublikowano 11 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 Sorry odnawiam temat, bo kurcze nie mogę znaleźć nic do czego można by podłączyć rurkę. Czy ktoś mógłby dokładnie sprawdzić u siebie dokąd prowadzi wężyk i wskazać mi to miejsce. Z góry dzięki . Pozdrawiam boulik No nie wierzę... Niechże się ktoś zlituje i przy sobocie otworzy maskę w foresterze, powiedzie palcem za wężykiem i sprawdzi gdzie to podłączyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daroot Opublikowano 14 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 (edytowane) Ten przewód idzie do solenoid'a. Nie widziałem wcześniej tematu, pobiegłem na parking i nakręciłem przed chwilą dwa filmiki, proszę bardzo: https://youtu.be/9R2hglDPaqw https://youtu.be/aYt7-x-xdjA Mam nadzieję że pomogłem edit: Spoko, nie dziękuj - dwa logowania i nic nie napiszesz. A takie było pilne... Edytowane 14 Marca 2016 przez Daroot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boulik Opublikowano 14 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 Hej! Kurcze, nie wiedziałem, że da się sprawdzić ile razy kto się logował... Czyżby to już efekt nowej ustawy "inwigilacyjnej" ? A na poważnie - Przepraszam, faktycznie nie odzywałem się, nie ładnie z mojej strony, sorry. Nie miałem dostępu do auta przez weekend, a wydawało mi się, że u mnie jakoś inaczej to wygląda niż na filmiku i nie o ten przewód chodzi. Zamiast robić zamieszanie postanowiłem najpierw się upewnić, a później dopiero pisać. I tak właśnie, przy pierwszej możliwej okazji - przed chwilą się upewniłem, że faktycznie troszkę inaczej to wygląda, ale głównie przez LPG i zamontowany tam reduktor, a chodzi dokładnie o ten przewód co na filmiku. Znalazłem upchnięty gdzieś pod reduktorem trójnik z wolnym króćcem, ale do tematu wrócę jutro, bo bez wyjęcia reduktora chyba się nie obędzie i muszę się zaopatrzyć w nieco dłuższy wężyk, bo brakuje mu z 2 cm. W każdym razie spóźnione, ale wielkie dzięki za szybką i bardzo profesjonalnie udzieloną pomoc. Jestem na prawdę wdzięczny. pozdrawiam serdecznie boulik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się